Jeon JungkookOflayarak yerime oturduğumda evdeki ölü sessizliği dindirmek için yanımdaki kumandayı alarak televizyonu açmıştım.
Salak saçma programları atlarken denk gelen haber kanalını da aynı hızla geçmiştim ancak geçmemle geri dönmem bir olmuştu.
Yoon ne alakaydı?
"Geçtiğimiz ay solo çıkışıyla adını herkese duyuran ve grup faaliyetlerine aynı hızla devam eden Bts grubunun en küçük üyesi Jeon Sun Yoon bir saat öncesinde evinden ambulanslar eşliğinde alındı.
Sanatçının durumu bilinmezken hakkında tek bilinen, evinden çıkartılırken bilincinin kapalı olmasıydı. Solo sanatçı olan ve sahne adıyla bilinen Dawn'ın yanında olduğu da görüldü. "
Algılamaya çalışırcasına televizyona bakmaya devam ederken üyelerinde benden farkı yoktu.
Gözlerim hızla dolarken üyelere baktım.
Onca aydır sönmüş olan acı gün yüzüne çıkmış, yerine gelen o bambaşka duygular en dibe gömülmüştü.
Nasıl şoka girdiğimi, nasıl koşup hazırlandığımı ve evden çıktığımı hatırlamıyordum.
Arabaya binene kadar ne yaşadığımın farkında dahi değildim.
Ne olmuştu? Nedendi? Birdenbire nasıl bir şey yaşamıştı da hastaneye kaldırılmıştı?
Gözyaşlarımı tutamayıp serbest bırakmıştım. Hıçkıra hıçkıra ağlayarak geldiğimiz hastaneye bakmıştım.
Tüm basın buradaydı.
Yine ve yine aynı manzarayı yaşıyorduk.Hızla kapıyı açıp aşağı inmiş koşarak hastaneye girmiştim. Sürgülü kapının hafifçe aralanmış yerinden sıyrılarak içeri girdiğimde bütün herkes bana bakmıştı şaşkınca.
Umurumda değillerdi.
Resepsiyona koşarak gittiğimde kız kimi soracağımı bildiği her hâlinden belli bir şekilde ameliyathaneye yönlendirmişti.
Üyeler peşimden gelirken koşarak ameliyathanenin önünde doktorla konuşan Jong'un yanına gitmiştik. O dolu gözleriyle duvarın dibine çömeldiğinde alayla gülerek başımı iki yana salladım.
"İyi, ameliyatı iyi geçti değil mi?"
Doktor ilk kez bana karşı cevapsız kaldığında üyeler çoktan hıçkırıklara boğulmuştu.
Derin bir nefes almaya çalışarak başımı hızla iki yana salladım.
"İyi o. Konuşsanıza!"
Kükrercesine bağırmamla herkes irkilirken doktor yavaşça başını iki yana salladı.
"Kalp krizi ani gelişmiş ve kalpteki çökük kapakçık görevini yapmayı tamamen bırakmıştı geldiğinde. Üzgünüm. Cenaze işlemleri başlatılacak."
Dediklerimi algılamaya çalışırken yüzü örtülü şekilde çıkartılan bedenle dünya gerçekten başıma yıkılmıştı.