iyi okumalar...✨
"Ne işin var senin burada!"
Sertçe kolumu çektim.
"Eğlenmeye geldik, asıl senin ne işin var burada."
"Burada çalışıyorum ben." ne bula bula eski sevgilimin çalıştığı barımı bulmuştu bu kız.
"Bilmiyordum, bilseydim başka yere giderdik."
Yine sert bir soluk çekip elini belime koyup kendine çekti beni."Yürü gidiyoruz." bu aramızda ki yakınlığı geri adımımla yok ettim.
"Hayır."
Bu sefer elimden tuttu.
"Sana gidiyoruz dedim."
"Bende sana hayır dedim. Buraya arkadaşımla eğlenmeye geldik. Sen işine dönebilirsin."
Elimde ki elini bu sefer kalçama koydu.
Ne!
"Hadi güzelim gidiyoruz." kalçamda duran eline vurup kendimi ondan uzaklaştırdım.
"Kim olarak güzelim diyorsun bana." kaşlarını çattı bu sefer. "Senin benim hayatımda bir yerin yok artık Özgür. O yüzden lütfen gider misin?"
Ağırmı olmuştu söylediğim bilemedim. Ama bana da hükmedemezdi, eğlence mi zehir edemezdi bana. Yine o uçurum kenarında ki uzun uzun bakışından atıp kolumdan tuttu ve beni insanların arasından ilerletmeye başladı.
"Özgür bırak. Elfida kaldı orada tek başına."
"Başlarım Elfida'na senin."
Beni uzun bir korudorun sonundan diğer bir korudora ilerletip duvar kenarına çekti sakince ve suratıma baktı nefes alarak.
Sonra dudağıma sertçe yapıştı ve biz neredeyse aylardır bu anı bekliyormuşcasına öpüşmeye başladık. Bir eli belimden kalçama uzanırken bir elide yanağımdaydı. Benimde elim ensesinde her saçını çektiğimde daha da harlanırken öpüşmemiz bir elimden kaslı dövmelerle kaplı sırtındaydı.
Öyle özlemiştim ki onu kokusunu, dokunuşunu....
İster buna aptallık deyin, ister salaklık bu benim için ona duyduğum aşktı.
Öpüşmemiz kendini çekmesiyle son bulmuş sanmıştım ama bu sefer boynumu öpmeye başladı gözlerimi açık tutamıyor onun boğuk hırıltılı sesleri benim inlemelerimle daha da harlanıyordu yaşadıklarımız. Başımı yukarı kaldırdım ve ona daha çok alan açtım. Boynumdan elibseden görğnen göğüslerime indi ve ben artık ayakta duramıyordum sanki, ellerimi yanaklarına koyup bu sefer dudaklarıma çektim dudaklarını ve biz yine öpüşmeye başladık sonra bir anda kafama dank etti her şey, yaşadıklarımız bitişlerimiz, kavgalarımız duraksadığımı farketmiş olacak ki o da durdu. Dudaklarımız birbirinden kopmamıştı ama biz durmuştuk soluk soluğayken onu kendimden uzaklaştırdım.
Yapmamalıydım aslında, ayrıydık ve biz iki eski sevgili gibi olmalıydık onunla.Hızla arkamı döndüm ve beni getirdiği yerden ilermeye başladım.
"Sena!"
Durmadım devam ettim hızlı hızlı yürümeye. Elfida neredeydi, ne haldeydi kim bilir. Onu bulmam gerekiyordu sonra kendi halime ağlardım.
"Sena, dur." kolumdan tutup kendine çevirdi.
"Ne, ne var Allah'ın cezası ne! Ayrıldık mı biz seninle ayrıldık. Bittik yani bitti gelme peşimden Özgür yapma bunu bana öpme beni dokunma bana anlıyor musun?"
"Çok özledim seni Sena olmuyor sensiz."
"Olacak, ben nasıl oldurduysam sen de olduracaksın. Bırak beni Elfida'yı bulmam lazım." kolumu bıraktı ve bende uzaklaştım onu orada bırakarak.
Gözlerimden akan yaşları silip, ne halde olduğumu umursadan mekanın gürültülü alanına giriş yaptım. Herkes eğlenmekten birbirini görmüyordu, insanların arasında Elfida'yı ararken yere oturmuş hıçkıra hıçkıra ağlayan arkadaşımı farkettim. Çekilmiş en kenara durduraksız ağladığı kıpkırmızı olan suratından belliydi. Yanına elbisemin el verdiği kadarıyla eğildim ve ellerinden tuttum.
"Elfi gel hadi gidelim."
"Neredeydin sen?"
"Elfi hadi kalkalım ve gidelim ne olur." O ağladıkça ben de ağlıyordum git gide. Burnunu çekti sertçe ve kalktı yerden. Bu kadar ağladığına göre sadece gördükleri değildi mesele. Allah'tan çantalarımız yanındaydı. Kolundan tuttum ve çantalarımızı elime alıp kaldırdım onu yerden, çıkışa doğru ilerledik.
Yurda geldiğimizde Elfi duş alıp uyumak istediğini söyleyince onu yalnız bırakmıştım. Bende duş alıp uyumak istiyordum sadece.
Eğlenmek için gittiğimiz yerde gram eğlenmeden zırıldayarak dönmekte cabasıydı her şeyin.
|bölüm sonu|
bölümler bu kısalıkta olucak üzgünüm
uzun yazmak beni sıkıyor napiyim
her gün böyle iki bölüm atıcam desem nasıl olur
kaçtım ben
önceki bölümü okumayı unutmayın
okuyan gözleriniz öptüm
oylayım yorum atanlar zaten başkasınız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN YILDIZI | yarı texting
Teen FictionSena: Allah senin belanı versin tamam mı. Sena: Ayrılıyorum senden bitti. Sena: BİTTİ.. anladın mı bitti Sena: İt herif o motorunu da götüne sok Sena: Güvenmiştim ya ben sana inanmıştım Sena: Senin için ağlıyorum ya yazık bana Sena: Boşuna kızlar...