0.3

18.1K 504 77
                                    

hoşgeldiniz dostlar...

aqtaıı- herkesim


medyada Özgür ile Sena var.

Özgür ile en sevdiğim şeylerden biri akşamları motoruyla gezip sahilde dondurma yemekti. Bunu yaparken inanılmaz keyif alırdık. Şimdi de arkadaşlarıyla gezecektik. Çok da keyifli oluyordu ama geçen ki yaptığı hızdan dolayı biraz korkuyordum.

O gün onu fena sinirlendirmiştim ve sinirini ben varken motorda tek tekerle gaza basarak göstermişti. Bir daha yapsa belki o kadar korkmazdım ama o gün hem habersiz hem de ilk olduğu için inanılmaz korkmuştum. Bir de motorun sesinden ne ağlamamı ne de sesimi duymuştu. Zaten o an korkudan doğru dürüst konuşamamıştım da.

Neyse özür dilemişti sonra tabi ama üzmüştü beni it herif. Özgür biraz serseri bir tipti. Biraz değil baya, herkesi kendi gibi zannederdi pek umursamazdı yani insanları. Tanıdığımdan beri böyleydi ve ona alışıyordum ama bu beni yoruyordu, ilişkimizi yoruyordu.

Şimdi de yoldaydık ve ben arkasındaydım. Onunla tanışalı yaklaşık bir yıl oluyordu, sevgili olalı altı ay. Tanışmamız, kazayla olmuştu. Ben küçük mavi motorum ile markete giderken bir anda yan tarafımdan bana o kocaman motoru ile çarpmıştı ben çarpmanın etkisiyle iki üç metre savrulmuş o da yere düşmüştü ben tam hatırlamıyordum tabi neler olduğunu, gözlerimi hastane de açmıştım. Başucumda kaşı patlamış sağ eli alçıda biri duruyordu. İyi olup olmadığımı sormuş ve özür dilemişti, bende aynı konuşmayı ona yapmıştım. Ayağım burkulmuş ve ellerimde açık yaralar oluşmuştu. Kaza da ikimiz de hatalıydık ben kırmızı ışıkta çıkmıştım oda ters şeritteydi bu yüzden ikimiz de birbirimizden şikayetçi olmamıştık . O benim motorumu tamir ettirmiş ben de onun o kocaman R6 motorunu. Tabi ceza yemiştik ikimizde.

Sonra beyefendi numaramı almış her hafta halimi hatrımı sormuştu bu sayede aynı okulda okuduğumuzu öğrenmiştik. Ben hemşirelik okuyordum o da inşaat mühendisliği okuyordu. Sonra konuşmamız benim iyileşmemle devam etmişti. Buluşmaya başlamıştık ve sonra da sevgili olmuştuk işte. Onun deyimiyle beni tavlamıştı.

"Sena."

"Efendim."

"İyisin değil mi?"

"İyiyim bir sıkıntı yok." kafasını bana döndü ve o kaskın içinden sırıttığını görmesem de hissettim.

"İzmir'i biraz inletelim bakalım. Sıkı tutun güzelim."

İyi ki saçlarımı örmüştüm iyi ki yoksa fena dolaşıyordu. Bir anda hızlanınca ben de daha çok sarıldım beline. Onunla bir hafta sonra günübirlik çeşmeye gidecektik geçen yaz da götürmüştü beni tabi ama o zaman arkadaşları da vardı. Şimdi başbaşa ikimiz yapacaktık. Belki bir kaç gün uzatırdık da bilemiyorum.

Az sonra trafik ışıklarında yavaşladı ve durdu. O sırada yanımıza Porsche araba geldi ve şöförü ile konuşmaya başladı Özgür, severdi böyle şeyleri.

"Kaç cc bu canavar."

"Altı yüzlük, senin ki."

"Beş yüz altmış. Senin ki iyiymiş yalnız."

Özgür'ün içinden ' İyi ne la canavar bu canavar benim Ejder'im.'dediğine yemin edebilirim ama kantılayamam. Özgür adamla ışıklar yeşile dönesiye kadar sohbet etti ben pek kulak kabartmadım. Işıklar yandı ve devam ettik yolumuza. İnciraltı'na gelince arkadaşlarının çoktan geldiğini anlamış olduk. Motoru park etti müsait bir yere ve indik. Kaskını çıkarıp şöyle bir saçlarını savurdu.

Havalı köpek.

Bende kaskı çıkarıp elime aldım ve onlara doğru el ele ilerdik. Özgür arkadaşlarıyla o meşhur selamlaşmalarını yaparken bende kızlara sarıldım. Ayak üstü iki sohbet muhabbet ettik birlikte.

"Hanımlar illahi bizi de gezdirin deyince indik sahile, turlayalım biraz." diyen Furkan Melike'nin omzuna kolunu attı ve dudağına bir öpücük bıraktı. Bu ikisi felaket deli bir ikiliydi. Melike'nin de motoru vardı hatta, ama yakın zamanda çok kötü bir kaza geçirdiği için kullanamıyordu canım benim.

Özgür'e hava hoştu motorla gezmek olsun da ne olursa olsun. Sonra aylarca ceza ödüyordu ama. Şimdi hepimiz motora binmiş İzmir'in en sıcak günlerinde insanların birazcıkta serinlemek için akşamları çıktığı sokaklarda geziyorduk birlikte ara ara ışıklarda birbirimizle şakalaşıyorduk.

Ayşegül'ün çığlıkları bize eşlik ediyordu ara ara. Özgür'ün gazlayıp gazlayıp diğerlerine hızlı gitmeyin demeleri, Furkan'ın her bulduğu tünelde ara gaz verip yankı yapması, Semih'in sevgilisi için en arkadan gelmesi ile akşamı bitirmiştik. Kaldığım yurda da gelmiştik sevgilimle. Yavaşça motordan inip kaskımı çıkardım ve Özgür'e verdim.

"İyi geceler yakışıklı." diyerek yanaklarına öpücüklerimden kondurdum.

O ise motorun üzerinde oturmasına rağmen belimden tutup kendine çekti ve sertçe dudaklarımdan öptü ve ayrıldı hemen, sonra da bastı gitti, beni o halde bırakıp.

|bölüm sonu|

okuyan gözlerinizden öpüyorum.

hikaye kafama göre yazdığım bir hikaye bilginize...

hatam olursa lütfen söyleyin.

GECENİN YILDIZI | yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin