hoşgeldinizzz
Evine gelmiştim ama kızlarla gelmiştik. Şimdi böyle baş başa heycanlanıyordum. Evleri iki artı bir küçük bir evdi salonlarında bir kocaman bir televizyon ve L koltuk vardı. Diğer üç odada kendilerine ait odalardı.
İçeri girdiğimizde çantamı kolumdan çıkarıp aldı ve koltuğa attı. Elimden tutup beni koltuğa oturttu.
"Bundan sonra küslük yok." dedi tatlı tatlı bakarak.
"Tamam."
"Bende piçlik yapmayacağım."
"Tamam." dedim bende yine.
"İki de bir ayrılıktan bahsetmeyeceksin." dedi kafasını yan yatırarak ciddi ciddi.
"Tamam"
Baktı suratıma suratıma ve yanaklarımı büzüştürüp öptü büzüşük dudaklarımdan sulu sulu.
Ayh
Uykusu vardı yüzünden belliydi göz altları hafif mordu dinlenmesi gerekiyordu. Ama ona rağmen ötle yakışıklıydı ki açık kahve gözleri, uzun kiprikleri, az kalın kaşları, çukur yanakları, biraz çıkmış sakalları. Böyle düşününce de öpesim geldi.
Ben öyle ona bakınca o da bana bakıyordu uzun uzun. Yaklaşıp yanağından uzunca öptüm sonra diğer yanağından da uzunca öptüm geri çekilip gülümsedim. Sonra azıcık dağılmış dalgalı saçlarını da elimle düzeltip ve dayanamadım iki elimi yanaklarına koyup dudağını öpüp geri çekildim.
Bir anda belimden tutup dudaklarıma yapıştı sertçe, anın şokuyla kollarını tuttum. Öpüşmesi, kafasını yan yatırıp boşta kalan elini boynuma koymasıyla hâl değiştirdi. Kollarında olan elimin birini ensesine atıp öpüşüne karşılık verdim. Ben öyle yapınca sert bir inleme geldi ondan ve dudakları daha başka boyutlara evrildi. Alt dudağımı emiyor sonra üst dudağımı emiyor ve öpüyordu. Bende kendimce ona eşlik ediyordum ama benim alt taraf başka alemlerdeydi sanki. Bir andan da çekiniyordum koca evde tek başımıza.
Hâlimi farketniş olacak ki öpüşmeden ileri gitmedik, sakince ayrıldık birbirimizden. Hızlı soluklarımız birbirimizin yüzüne çarpıyordu ama Özgür sırıtmayı da ihmal etmiyordu.
"Bir şeyler söyleyip film izleyelim mi? Bizimkiler bugün gelmez akşamda seni yurda bırakırım olur mu?"
Sıkıca sarılasım geldi bir anda.
"Tamam olur."
O siparişi verirken bende izleyebileceğimiz filmlere baktım. Onunda benim de seveceği filmlere baktım ama pek birşey yoktu. Geçen senelerde izlediğimiz bir filmin devam filmi gelmişti onu izleyebilirdik aslında. Özgür' e döndüğümde en sevdiğim menüden sipariş ettiğini gördüm.
Canım sevgilim.
Elfida arıyor...
Derinlerden telefon sesi duyuyordum ama öyle rahattım ki hiç telefon açasım gelmiyordu. Sonra başımı koyduğum yerde bir hareketlilik hissettim. O an her şey kafama dank etti. Özgür ile yemek yiyip flm izlemiş daha doğrusu o izlmeişti çünkü ben filmin ortasında uyumuştum Özgür'de zaten yorgun olduğundan beni yatağına götürmüş ve birlikte koyun koyuna uyumuştuk.Yataktan kalkıp telefona uzandım. Özgür biraz homurdanmıştı ama uykuna devam ediyordu.
"Efendim?"
"Nerdesin sen?" bizim kız baya kızgındı anlaşılan.
"Özgür ile birlikteyim noldu?" derin bir soluk geldi karşı taraftan.
"Merak ettim işte okulda da yoktun. Bir kaç defa daha aradım ama açmadın." telefonu kulağımdan çekip arayanlara baktım Elfida iki kez aramış annemde bir kez aramıştı.
Annem aramıştı ve ben açmamıştım. Bittim ben, cidden bittim.
"Kapat Elfi kapat."
Yanıma döndüm Özgür kafasını yastığa gömmüş uyuyordu. Hiç uyandırmaya kıyamadım direkt yataktan çıkıp salona geçtim çantamı alıp çıktım evden. Asansöre binerken de Özgür'e mesaj attım.
Sena: Aşkım annem aramış hem de geç oldu seni uyandırmaya kıyamadım gittim ben öptüüüm.
Asıl ben anneme vereceğim hesabı düşünmeliydim.
|bölümsonu|
baya geç oldu dimi özür dilerim ama kurbandı temizlikti derken
bunlarımhepsi mazeret aslında neyse
görüşürüz
okuyan gözlerinizi öptüüüüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN YILDIZI | yarı texting
Fiksi RemajaSena: Allah senin belanı versin tamam mı. Sena: Ayrılıyorum senden bitti. Sena: BİTTİ.. anladın mı bitti Sena: İt herif o motorunu da götüne sok Sena: Güvenmiştim ya ben sana inanmıştım Sena: Senin için ağlıyorum ya yazık bana Sena: Boşuna kızlar...