1.7

10.8K 371 26
                                    

hoşgeldiniz dostlarım

Öğlene doğru uyandığımda berbat bir haldeydim gözlerim mosmor ağlamaktan, saçlarım ıslak ıslak yattığım için karman çorman ve başım da çok fena ağrıyordu.

Elfi aranıyor ...

Sena: Elfida uyandın mı?[12.38]

Sena: Ben çok kötüyüm yaa

Elfida çevrimiçi

Elfida yazıyor..

Elfida: Ya zar zor uyumuştum yaa [12.42]

Elfida: Uyuyorum ben dokunmayın banaaa

Sena: İyi be ben yemekhaneye gidiyorum.[12.44]

Görmemişti mesajımı uyumuştur zaten hemen. Yemekhaneye inip ilaç içebileceğim kadar bir şey atıştırıp yukarı odama geçtim ve ilaç içip geri yatağa oturdum. Özgür'den ne mesaj vardı ne de bir arama. Dün yaşadıklarımız hem güzeldi hem de yapmamam gerekiyordu. Ama öyle özlemiştim ki dayanamamıştım işte. Daha ilerisine gitmiştik onunla eskiden ama dün ki yaşananlar sanki daha tutkuluydu. Ya da ben özlemden öyle hissediyordum.

Ayrılmıştık ama sanki ikimizde tekrar olmak istiyorduk, bilmiyorum. Onunla çok ayrılıp barışmıştık ve hepsinde de ben ayrılmıştım. Bunların hepside en fazla bir hafta süren ayrılıklardı ta ki şimdi ki ayrılığımıza kadar, neredeyse bir buçuk ay olacaktı ve finaller geliyordu. Bu da demekti ki ayrılığımıza bu sefer mesafelerde eklenecekti.

Eğer ki beni bu kadar özleseydi gelirdi yanıma arardı beni. Ama onun özlemi sadece laftaydı. Bir kere adım atsa götü düşerdi zaten. Onu düşündükçe ağrısı geçmesi gereken başım daha çok ağrıyordu. Dolabımdan son kalan iki üç abur cuburu çıkarıp yemeğe başladım dizi izleyerek. Allah'tan oda arkadaşım Tıp okuduğundan odaya sadece uyumak için geldiği için rahattım.

Yediğim abur cuburların çöplerini çöpe atıp birde hiçbir şey olmamış gibi müzik dinleyerek cilt bakımı yaptım.

Meditasyon gibi bir şey bu arada.

Funda: Sena

Sena: Efendim

Funda: Sahilde yürüyelim mi biraz

Sena: Noldu

Funda:Alper'le kavga ettik

Sena: Yaa bir şey mi oldu

Funda: Yok kötü bir şey değilde öyle atıştık işte

Sena: Hmm tamam çıkarım ben yarım saate

Sena:Hem benimde ihtiyacım var biraz

Funda: Tamamdır öptümm

Sena: Bende

Sahile geldiğimde Funda'yı bankta otururken buldum. Funda ile tanışalı neredeyse üç dört ay oluyordu. İyi bir insandı benden iki yaş büyüktü Özgür'le aynı yaştaydı yani. Çok samimi değildik belki ama iyi arkadaştı.

Yanına oturup bende manzarayı izlemeye başladım. İçtiği sigarasından bir nefes daha çekip konuştu.

"Eee."

"Ne eee! Noldu Alper'le" derin bir nefes verdi.

"Kavga ettik, bana başkası varmış gibi geliyor."

"Düzeltirsiniz yaa."

Çok iyi teselli ediyorsun kızım gerçekten.

"Bilmiyorum, pekte tınlamıyorum artık."

"Niye yaa."

"Sanki bana sevgisini göstermiyor gibi geliyor"

"Aldatıyor mu?"

"Bilmiyorum ama sanki başkası var gibi aklında."

O ne demekti ya. Alper hiç öyle birine benzemiyordu aslında ama aylardır da konuşmuyordum artık Alper'le yani kesmiştim o arkadaşlığı.

"O ne demek be" ağzında ki sigarayı eline alıp bana tip tip bakmaya başladı.

"Off Sena ya, seninde kafa gitmiş iyice."

"Sorma bu ayrılık beni bitirdi." diyerek karşıma, denize bakmaya başladım.

"Bir de sizin durumlar var değil mi?"

Derin bir nefes çektim içime.

"Yani evet ama bitti artık bizimkisi."

"Yakışıyordunuz aslında ama olmayınca olmuyor demek ki."

Doğru, olmayınca olmuyordu.

"Evet öyle maalesef."

Sigarasını yere atıp ayakkabısının ucuyla ezdi ve bana döndü.

"Seni yoran, üzen sana değer vermeyen birine karşı bu kadar üzülme canım benim, bazı acılar insanı büyütür. Yeni insanlar yeni hayatlar."

Belki de haklıydı.

|bölüm sonu|

yeni bölüm gelecek bu akşam

Funda'yı asla hafife almayın

Sizi seviyorumm

bu arada Özgür ile Sena yazmayı özledim ya ben

barışın gariii

kaçtım been

*

GECENİN YILDIZI | yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin