2.9

9K 366 47
                                    


Elfida'dan

Yavuz, Yavuz Kara adı gibi karizmatik yakışıklı sevgilim. Daha doğrusu eski sevgilim, onunla tanışmam çocukluğa uzanıyordu tüm okul hayatım boyunca aynı sınıfta okumuştuk lise üçte sevgili olmuş birlikte sınava çalışıp aynı üniversiteyi kazanmıştık. Çok ağır başlı, disiplinli, sakin biriydi ve bu da ilişkimizi monotonlaştırmıştı. Ne zaman onunla buluşmak ve bir şeyler yapmak istesem hep ders çalışması gerektiğini söylerdi.

Aslında bunu sorun etmezdim ama sporunu bile bana tercih etmesi arkadaşlarıyla takılıp benimle sadece sevişmek için buluşması beni rencide etmeye başlamıştı. Sanki kendimi... Dilime zihnime bile getirmekte bile istemiyordum. Çünkü bunları kimse bilmiyordu, Sena bile sadece dersleri sorun edip ayrıldığımı zannediyordu. Belki de önce kendime itiraf edemediğimden söyleyemiyordum gerçekleri.

Yine aynı şeyi yapıp ayrılmamıza rağmen benimle sadece sevişmek için geliyordu yanıma bu beni çok kırıyordu. Üstelik görevliye ve yurtta kalan diğerlerine yakalanmam ailemin umrunda olmazdı ama kimsenin yüzüne de bakamazdım. Buraya gelmesini hiç istemiyordum.

Elfida yazıyor...

Elfida: Gelme Yavuz istemiyorum. 12.43

Elfida: Dedim ya yarın gelirim tahliller için.

Elfida: Yavuz gelme nolur istemiyorum.

Elfida arıyor...

Elfida: Aç şu telefonu

Elfida: Azcık hatrım varsa gelme.
görüldü.00.32

Yavuz Kara yazıyor...

Yavuz: Aşağıdayım bekliyorum...

Elfida: Olmaz gelemem saat çok geç

Yavuz: En son giriş iki

Elfida: Gelmek istemiyorum

Yavuz: Ben gelirim o halde

Elfida: Lütfen Yavuz yalvarıyorum git.

Yavuz: Biraz önce atarlı atarlı konuşuyordun yanımda da aynısını istiyorum

Yavuz: Çabuk aşağı in!!

Elfida: GELMİYORUUUMM!!!!!

Yavuz yazıyor...

Yavuz çevrimiçi...

Yavuz yazıyor...

Yavuz Kara arıyor...

Yavuz: Aç şu siktiğimin telefonunu

Yavuz Kara arıyor...

Ellerim öyle çok titriyordu ki açsam bile konuşamazdım. Ama açmazsam buraya gelirdi ve öyle sessiz sessiz de gelmezdi. Olan bana olurdu yine o yüzden elim titreye titreye açtım telefonu.

"E efendim?" derin bir soluk alma duyuldu karşı taraftan ve sonra derin bir nefes alma.

"İn aşağı Elfida bugün bu konuşma yapılacak ve bir daha tekrarlanmayacak."

Bir kez olsun şu kızı kırmayayım diye düşünüyor muydu acaba?Hiç zannetmiyordum. Yüzyüze olsak asla söyleyemecegim ama telefondan olsa gerek bir cesaretle konuştum.

"Gelmiyorum, anlamıyor musun? Eğer gitmezsen ve yurda girersen yeminle polisi arar ve derim ki valinin oğlu beni rahatsız ediyor odama girmeye çalışıyor diye tüm yurdu inletirim bunu yaparım Yavuz yemin ederim ki yaparım."

|bölüm sonu|

sevdiğim değer verdiğim birini kaybettim lütfen bir fatiha okursanız çok sevinirim...

bölüm sıklığı yok açık söylüyorum kafam ne zaman rahat o zaman bölüm yazar ve yayımlarım

yazarken rahat kafada olma taraftarıyım sanki bölüm yazmak zorundaymışım gibi değil beni anlayın sizden ne oy istiyorum ne de yorum size kalmış

kendinize çok iyi bakın ve gram değeri olmayan şu hayatı da arkanıza bakmadan güzelce yaşayın...

sizi görmesemde bilmesemde seviyorum...

okuyan gözlerinizden öptüm

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GECENİN YILDIZI | yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin