hoşgeldiniz dostlarım
semicenk-hiç pişman değilim
model-mey
✨
iyi okumalar..
Elfi ile giyinmemizdi, makyajdı derken akşam dokuzu bulmuştu. O yüzden acele ediyorduk ikimizde.
"Yaa Sena oldu mu sence bu çiçekli elbise."
Vallahi yüzüncü soruşuydu gına gelmişti artık.
"Evet, Elfi'm evet güzelim yaa." bir anda gözleri ışıldayıverdi.
"Yavuz'da bana Elfi'm derdi." bu kız görüp görebileceğim en drama queenin tekiydi. Bu sözüne gözümü devirip iç geçirdim.
Akşam dokuzda çıkıcaktık ya saat dokuz olmuştu bile ve Elfi hazır değildi bir türlü.
"Bak hadi, çok güzelsin al çantanı bende taksiyi arıyorum beş dakikaya gelir." saçlarını düzelttip yüzüne makyaj sabitleyiciyi sıkıp bana döndü.
"Tamam, hadi çıkalım."
Elfi heyecanlı, delidolu neşeli bir kızdı. Kilolu olduğunu söyler her haftanın başı diyete başlar ertesi günde bozardı. Ama aslında gördüğüm en güzel kızlardandı, farkında değildi. Evet biraz balık etliydi tombul yanakları hafif kalın bacakları vardı. Ama cam gibi mavi gözleri, istesekte asla o ton olmayacak sarı saçları vardı.
"Hadi, çıkalım" diyerek bende ancak telefonumun sığacağı el çantamı aldım ve çıktık yurttan.
Elfi'nin dediği yere gelmiştik önceden rezervasyon almış bile hanımefendi, kapıda ki korumalar Elfida ismimizi söyleyince saygıyla eyilip bize yol vermişlerdi. Çok fenaydı bu kız.
Hem gürültülü hem de -çok şaşırtıcı- ferah bir havası vardı bu barın. Gerçekten güzel bir yerdi, ne koyu boğuk havası vardı ne de çok göz yorucu. Ferah ve renkliydi. Elfi beğendiğimi görmüş olacak ki heyecanla bana döndü.
"Gördün mü seni hiç bilmediğim bir yere getir miyim ben?"
"Güzelmiş cidden." elimden tutup beni boş masalardan birine getirdi ve önümüzden geçen garsondan iki kokteyl aldı. Yeşilli olanından bir yudum içip pembeli olanı da bana uzattı.
"Sen çilekli seversin diye kız. Merak etme bunlarda alkol olmuyor."
Sırıtıp bir yudum aldım ve etrafa göz gezdirdim. Bizim okulda gördüğüm bir kaç kişide vardı ama tanımıyordum. Bu sırada Elfi'de etrafta Yavuz'a bakınıyordu. Sonra bir anda bir şey oldu. Elfi gözlerini bir yere odaklamış ve elinde ki kokteyli yere düşüvermişti.
"Elfida, noldu." gözlerini asla ayırmıyordu o taraftan nolmuş olabilirdi ki geleli on dakika bile olmamıştı, merakla dönüp baktım. Yavuz ve kolunun altında esmer bir kız gülüşuyorlardı ve çok samimilerdi hemde çok.
"Elfida, canımın içi korkutma beni." Kolundan tutup hafif sarstım. Panik atağı vardı ve böyle üzüntülü durumlarında eli ayağı boşalırdı biliyordum.
"Elfi, güzelim bana bak." yanaklarını iki elimle tutup başını bana döndürdüm. O masmavi gözleri sulanmış kıpkırmızıydı.
"Gidelim mi? Hı canımın içi gel gidelim hadi durmayalım burada."
Yanaklarında duran ellerimi yavaşça çekti ve sertçe gözlerini sildi. Sonra hızla bir garsonu durdurup sarı bir içki aldı ve tek dikişte içti sonra bir daha sonra bir daha her içişinden önce gözlerini siliyordu.
Şöyle bir durum daha vardı biz bu kadar para getirmemiştik yanımıza çünkü önündeki garson da elindeki kağıda bir şeyler yazıyordu. Neyse bulaşık yıkardık.
Elfida garsonun yanından ayrılıp bana doğru geldi ve elimden tutup beni pistte çekti.
"Elfida!"
"Ne! Eğlenmek için gelmedik mi?"
Şimdiden çakır keyifti bu. Aldık başımıza belayı iyi mi? Elfida'nın içtiği max içki birlikte sahilde pizza yerken bira içmekti. Ama ne içtiyse onu fena yapmıştı çünkü şuan önümde felaket bir şekilde dans ediyordu. Bu kız böyle dans etmeyi nereden öğrenmişti. Ben de işte kendimce ona ayak uydurmaya çalışıyordum.
Gözüm üst katta ki Yavuz'a döndü. Kolunun altında bir kızı bırakın yanında bir Allah'ın kulu yoktu ve cayır cayır gözlerle Elfida'ya bakıyordu elinde içkisiyle.
Sonra bir anda sertçe biri kolumu tuttu ve kendine döndürdü. Korkum saniyeler sonra o tanıdık kokuyla kayboldu ve sert soluğunu işittim.
"Ne işin var senin burada!"
|bölüm sonu|
Sena'nın kıyafeti
Elfida'nın kıyafeti
cafer bez mi getiriyorsun ne getiriyorsan getir
sıvadık biz her yeri
geldiim ben sınav bitti şükür
bu kitabı kafama göre yazıyordum en son
aman aman
hiç pişman değilim senin olmaktaaaağn
kaçtım ben
okuyan gözlerinizden öptüm
oylayıp yorm atanlar zaten başkaasınız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN YILDIZI | yarı texting
Novela JuvenilSena: Allah senin belanı versin tamam mı. Sena: Ayrılıyorum senden bitti. Sena: BİTTİ.. anladın mı bitti Sena: İt herif o motorunu da götüne sok Sena: Güvenmiştim ya ben sana inanmıştım Sena: Senin için ağlıyorum ya yazık bana Sena: Boşuna kızlar...