Гучна музика синхронізовувалася із серцебиттям кожного, хто заходив до найдорожчого клубу міста. Яскрава неонова вивіска "Young blood" запрошувала всіх охочих випити дорогого і якісного алкоголю, а також скористатися іншими цікавими послугами, які пропонував заклад. Під "цікавими послугами" мається на увазі ескорт. Так-так, ті самі послуги від молодих дівчат на хлопців, за які клієнти платили захмарні суми.
Чанбін рідко бував у таких закладах. Насправді він і з дому виходив рідко. Його робота полягала в комп'ютерних кодах, які іноді навіть йому снилися. Він брав участь в розробках відеоігор, писав сайти та створював антивіруси на замовлення. Це був його основний заробіток, який він обожнював, чого не скажеш про його батьків. Проте, крім вище названих здібностей, він мав ще одну - Со Чанбін вмів зламати будь-який сайт, сторінку чи застосунок. І він часто так робив, аби насолити своїм конкурентам. І ніхто не міг його вирахувати. Бо працював Бін, як справжній комп'ютерний ніндзя.
Але як же він опинився в цьому клубі? Привела його сюди теж його робота. Со Чанбін і Бан Чан навчалися разом в університеті, але на різних курсах. І вже тоді Чан помітив у молодшому за нього на чотири роки першокурснику великий потенціал. Обдзвонивши всіх, хто працював з ним над справою Рíно, Кріс зрозумів, що він дійсно залишився один. Хтось не хотів бути звільненим, хтось не хотів наражати на небезпеку свою родину, а хтось просто думав що у них нічого не вийде. Але Чану потрібна була команда. В тому числі й досвідчений комп'ютерник. Саме тому він згадав про Чанбіна.
Со невпевнено ввійшов до клубу, поправивши окуляри на переніссі. Він був тут вже вдруге і перший раз запам'ятався йому алкогольною пеленою перед очима і одним конкретним обличчям. Та насправді не лише обличчям, але про це Бін не дуже любив згадувати. Бо соромився.
Чанбін засліплений прожекторами, скривився і озирнувся. Здавалося, ніби співробітники закладу чекали на нього, адже в цю ж мить до нього підійшла офіціантка в сексапільній формі.
- Вітаю вас у нашому клубі "Young blood". Бажаєте чогось випити? У нас є величезний асортимент алкогольних напоїв і коктейлів. - ввічливо промовила дівчина, кокетливо посміхаючись.
- Я... - Со знову нервово поправив окуляри. - Насправді я чекаю свого друга. Ми потім разом зробимо замовлення.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Загін справедливості
FanfictionЛі Мінхо, відомий як Рíно, глава злочинної організації, що продаючи контрабанду і йдучи по трупах, заробляє великі гроші. Проти нього виступає Бан Чан, борець за справедливість. Аби побороти злочинців герою доводиться пройти купу випробувань, зрад і...