Розділ 1. Затемнення кольору віскі

423 33 2
                                    

Бурштиново-брунатна рідина поволі заповнювала глибокий келих на низькій ніжці. Коли остання крапля з тихим сплеском впала вниз, поруч з глухим стуком поставили пляшку хорошого дорогого віскі і довгі естетичні пальці підхопили бокал, піднісши його до губ молодого хлопця. Алкоголь злегка обпік горло, та обличчя юнака, що звик до гіркувато-міцного смаку, залишилося незворушним. Він обережно повернув келих на місце, піднявши свої темні глибокі очі на свого співрозмовника, що сидів навпроти нього через дубовий стіл, і змахнув руду чуприну з обличчя.

- Невже коп вирішив долучитися до моєї команди? - запитав він, любовно погладжуючи пальцем напівпустий бокал. - Який у тебе мотив, сержанте?

- Моя сестра. - твердо озвався інший хлопець, довге чорне волосся якого було зібране резинкою на потилиці. - Вони зґвалтували її у темному закутку району Куро. Вона не змогла пережити цього і... Словом, я маю особистий інтерес до знищення цих покидьків.

- Невже ти все таки вважаєш, що мої методи кращі за дії правоохоронних органів? М, Хван Хьонджине? - на обличчі рудоволосого приступила єхидна посмішка і він мовчки налив віскі в інший келих, протягнувши його брюнету.

Хьонджин втупився в бокал, що стояв перед ним, а потім обережно взяв в його руку, розглядаючи буру рідину в ньому. Він хмикнув своїм думкам, а потім знову поглянув на рудоволосого, відставивши келих у бік.

- Поліція представляє правосуддя. Проте не завжди цього досить для покарання. - відповів Хван. - Ти ж знаменитий Рíно. Ти повинен розуміти про що я.

Хлопець названий Рíно посміхнувся ще ширше і в один ковток спустошив свій келих. Він піднявся на ноги і підійшов до карти Сеулу, що весь цей час висіла за його спиною. Юнак повернувся до Джина спиною і зітхнув.

- Звісно. Я прекрасно розумію про що ти. - сказав він, не повертаючись до нього. - Можеш іти. Мені потрібен час для прийняття рішення.

Хван мовчки кивнув, на мить зиркнувши на свій заповнений келих, і вийшов з кабінету ловлячи на собі погляди охоронців, що підозріло косилися на його поліцейський значок. Хьонджин у супроводі двох громил покинув будинок, що був розташований у центрі міста і простим перехожим здавався звичайною офісною будівлею. Проте мало хто знав, що за цими дверима коїлися дуже темні справи.

Загін справедливостіWhere stories live. Discover now