Розділ 3. Тату дракона

153 23 3
                                    

Чанбін намагався відволіктися тим, що розповідав Чан. Проте Фелікс, який з серйоним виглядом дивився на найстаршого з них, відволікав його своєю присутністю. В естетичній руці Йонбок тримав бокал в який було налито звичайний лимонад, проте він виглядав так, ніби дегустував елітне вино. З тієї самої хвилини як Фелікс з'явився перед ними, Чанбін не міг вгамувати свої почуття.

Він пам'ятав як сам себе переконував в тому, що це безглуздо відчувати симпатію до того, хто звик торгувати своїм тілом. Звучало грубо, проте Фелікс не був схожий на того, кому були потрібні стосунки. "Ідіоте, про що ти думаєш? - сам себе подумки сварив Бін. - Ви бачилися з ним лише один раз і ти йому заплатив, аби він з тобою переспав. Які в біса стосунки?" І Бін уже не думав, що знову побачить його. Аж поки не настав той самий день зустрічі з Бан Чаном.

- Чанбіне! Ти слухаєш? - голос Бан Чана вирвав його з роздумів і Со здригнувся від несподіванки.

- Так. Повтори, будь ласка. - попросив він, краєм ока помітивши насмішливу посмішку Фелікса, що зробив черговий ковток лимонаду.

- Я запитав чи зможеш ти створити непомітні мікрочіпи, що передаватимуть інформацію на відстані. - повторив Чан.

- Створити не зможу. Я - не технік, я - комп'ютерник. Але... - Бін не договорив, бо його перебили.

- А хіба це не одне й те ж? - якось по-дитячому запитав Лікс. - Ти ж працюєш з комп'ютерами.

Чанбін насупився. Він до чортиків не любив, коли його прирівнювали до людини, яка може зробити з гаджетом абсолютно все тільки через те, що він розбирається в подібній техніці. Фелікс невинно посміхнувся, викликавши у нього різну гаму емоцій. З одного боку Со подобалася ця посмішка, а з іншого - необізнаність Лікса його трохи роздратувала. Його завжди дратувала необізнаність людей. Він сціпив зуби і стримано відповів:

- Я пишу коди, а не створюю мікросхеми. Це кардинально різні речі. - стримано сказав Чанбін.

- Ти не договорив. - нагадав Кріс. - Створити не можеш, але...

- Але можу написати щось подібне до вірусу, через який я зможу отримувати інформацію онлайн. Плюс такої програми в тому, що, на відміну від мікрочіпа, вона працює на значно більшій відстані. Тобто не потрібно буде  знаходитися близько до точки, щоб отримати інформацію. Але вірус важко буде розповсюдити на декілька пристроїв. Віруси такого типу неможливо передати онлайн. Тобто доведеться проникнути туди, де нам потрібен цей вірус і дістатися до потрібного пристрою. Буквально в лігво дракона.

Загін справедливостіWhere stories live. Discover now