Розділ 9. Червона крапля на твоїй шкірі

113 18 9
                                    

"Чхве Ан - брат наркодилера Чхве Дойона - за версією поліції, загинув через побиття і численні травми, що були несумісні з життям. За словами тієї ж поліції, його побили місцеві "любителі заборонених речовин", за що - історія замовчує" - прокручував в голові інформацію Хван Хьонджин, вимірюючи кроками площу власної кімнати. Ця ситуація була йому до болю в серці знайома, от тільки в його ситуації це була сестра. Молодша сестра на ім'я Хван Дахьон. Хьонджин безмежно любив її і те, що з нею сталося потрясло його. Її теж побили і, крім цього, ще й жорстоко зґвалтували. Тоді поліцейський, який розслідував цю справу - адже Хван не мав права вести справу членів власної родини - сказав, що зробили це місцеві наркомани.

Проте Хьонджин відчував, що щось таки не сходиться. Щось тут не так... І після допиту Чхве Дойона, пазл потихеньку починав складатися. Джин продовжував крокувати кімнатою туди-сюди, а думки його почали сплітатися у ідеальний ланцюг. "Дойон сказав, що провів власне розслідування. У мене немає підстав йому вірити, проте я піднімав з архіву справу про вбивство його брата і багато деталей зійшлося. Люди, що вбили Чхве Ана, регулярно купували наркотики у Рíно, проте у самого Мінхо у документації цього не було. З одного боку це логічно - будь-яка документація - це компромат на нього. З іншого - поставки проводилися офіційно під прикриттям лікувальних препаратів. Це теж зі слів Дойона. І всі продажі з боку Мінхо теж були задокументовані подібним чином. Але не з тими людьми, що вбили брата Дойона. Чому?"

Хьонджин ліг на ліжко і втупився у стелю, продовжуючи думати. "Чи може бути така сама ситуація з Дахьон? Чи я просто упустив якусь надважливу деталь?" - думав він, ніби відчуваючи як активно ворушаться в його голові звивини мозку.

Тихенький, але чіткий звук різко вирвав його з активних роздумів. Екран телефону загорівся, повідомляючи його господаря про те, що хтось написав йому. Втомлений Хьонджин зітхнув і хотів просто вимкнути гаджет, аби його не турбували, проте, перед тим як екран знову погас, Хван встиг вловити ім'я того, хто відволік його від мозкового штурму. Посмішка мимоволі виплила на його обличчя і він одразу ж сів на ліжку, розблокувавши свій телефон. У повідомленні було лише фото і коротенький підпис: "Джелі сьогодні дуже активна".

Посмішка Хвана стала ще ширшою, коли він побачив те саме фото. Чарівний хлопчина обіймав милого рудого спаніеля, що ніби посміхався, висунувши свого рожевого язика. З Джелі - так звали собаку Синміна - Хьонджин познайомився, коли Кім вперше наважився написати йому. Коли Джин побачив повідомлення від контакту, на аватарці якого стояло фото Синміна і милого песика, він готовий був заверещати від милоти просто в подушку.

Загін справедливостіWhere stories live. Discover now