Розділ 11. Ви Шерлок Холмс? Я - Хван Хьонджин

117 18 0
                                    

Синмін, мов божевільний, бігав від шафи до дзеркала, підбираючи одяг. Його серце так сильно било в ребра, що було аж боляче, але переповнений емоціями хлопець намагався не звертати на це увагу. Те, що він зробив нещодавно, підірвало все уявлення його найкращого друга про нього. Чонін навіть сидів кілька секунд у ступорі, вирячившись на Кіма, що готовий був одночасно заплакати і розсміятися. Він запросив сержанта Хвана на побачення.

- Ти ЩО зробив?! - вигукнув Ян, не вірячи своїм вухам. - Ти покликав його на ПОБАЧЕННЯ?!

- Насправді це не зовсім побачення... - залепетав Синмін, а його щоки стали кольору стиглої малини. - Це просто зустріч. Біля тої кав'ярні. Я просто... Просто вперше покликав його. Раніше ми там випадково зустрічалися. А тепер... Я просто запропонував і він погодився... Що мені робити?!

Синмін взявся за голову і знову почав метатися по кімнаті у пошуках ідеального образу на "не зовсім побачення" із самим сержантом Хваном. Чонін розсміявся, спостерігаючи за своїм другом, а той перевернув на власне ліжко мало не всю шафу і за мить уже втопився у купі одягу.

- Гаразд, давай я допоможу тобі. - хихикнув Чонін. - Бо в тебе зараз буде надлишок адреналіну.

Ян трохи почаклував з комбінаціями елементів одягу і за мить перед дзеркалом стояв милий юнак в бежевих широких шортах трохи вище коліна і футболці-сорочці кавового відтінку. Білий комірець додавав легкої строгості, проте образ був доволі милим, про що одразу і сказав Чонін. Проте, як завжди казали всі навколо, Кім був милим сам по собі. Можливо саме тому Хьонджин і звернув на нього увагу. Схвильований Синмін насилу погодився з висловом Чоніна про те, що з таким його виглядом "всі поліцейські їхнього району впадуть до його ніг", і, шумно видихнувши, хлопець нарешті вирушив на зустріч своїй мрії.

Дорогою на його язиці крутилась лиш одна фраза, яку Синмін радісно вимовив уже в кав'ярні:

- Американо без цукру і карамельне лате, будь ласка. - на це знайома бариста лиш кивнула з широкою розуміючою посмішкою на обличчі.

В душі ейфорія, в животі метелики, в горлі нервовий ком і все одразу. Серце билося об ребра, мов скажене. Ніби вони планували зустрітися вперше. Скоро він його побачить, почує його голос, постоїть поруч з ним. Синмін і не помітив як сильно він закохався в цього прекрасного чоловіка. Його приваблювало в ньому все - від довгого красивого волосся до приємного голосу, від якого у Кіма по шкірі мурашки. Хлопець вийшов з кав'ярні і став біля зупинки, де Мін і домовився зустрітися зі своїм предметом закоханості.

Загін справедливостіWhere stories live. Discover now