Сонце нахабно впиралося у широкі вікна кав'ярні, ніби насміхаючись над людьми, що поховалися від його променів, що дарували спеку. Благо, в приміщенні був кондиціонер, а ті ж широкі вікна були закриті жалюзі. Легка пара здіймалася над чашечкою гарячого американо без цукру, а молодий сержант поліції, схрестивши руки на грудях, задумливо втупився у її хитромудрі спіралі. З його голови ніяк не йшла розмова з Лі Мінхо. Навіть випиваючи віскі в одному з незначних ресторанчиків, Лі виглядав впевнено та серйозно. Це частково лякало і насторожувало Джина. Адже йому потрібно було тримати дистанцію і водночас завоювати його довіру.
- Один з моїх постачальників підвів мене. - повідомив йому Рíно. - Купу товару просто не прийшло, хоча я зробив доволі серйозний внесок. Постачальник зник, а я втратив великі гроші.
- Впевнений, він просто тебе злякався. - відповів тоді Хьонджин, роблячи ковток ароматного напою.
- Якби він злякався, Джин-і, то він би так мене не підводив. - насупився Лі.
Хван скривився від такого звертання, але нічого не сказав.
- Мені потрібна твоя допомога, сержанте. - серйозно озвався Мінхо.
- І цим же поліція може тобі допомогти? - поцікавився Хьонджин.
Лі Мінхо єхидно посміхнувся. Тією самою посмішкою, яка у багатьох викликала мурашки по шкірі. Він обережно поставив на стіл пустий бокал і знову поглянув на поліцейського, що вичікував його завдання.
- Якщо мій постачальник мене зрадив, то є ймовірність, що він здасть мене копам. - пояснив Рíно і додав: - Тобто справжнім копам. А не таким як ти...
Хьонджин зціпив зуби під пильним поглядом Лі, але знову промовчав.
- Твоє завдання полягає в тому, що ти повинен спіймати цього покидька і посадити за ґрати. Тільки так мені гарантована безпека.
- О... Так от чому ти так швидко погодився зі мною співпрацювати... - цього разу посміхнувся Хван.
- Зв'язки у таких як я повинні бути всюди. - знизав плечима Мінхо.
Хьонджин зробив ще один ковток кави і поставив чашку поруч з пустим келихом його співрозмовника. Він легенько постукав нігтями по поверхні чашки і знову поглянув на Мінхо, який сидів мовчки вичікуючи його відповіді. За мить він кивнув.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Загін справедливості
FanfictionЛі Мінхо, відомий як Рíно, глава злочинної організації, що продаючи контрабанду і йдучи по трупах, заробляє великі гроші. Проти нього виступає Бан Чан, борець за справедливість. Аби побороти злочинців герою доводиться пройти купу випробувань, зрад і...