Selam canlar.
Oy vermeyi ve satır aralarını yorumlarla doldurmayı unutmayın lütfen canlarım.
Sol alt köşeyi parlatın önce, öyle başlayın bölüme✨Medya: grup abdal-bebeğin beşiği camdan.
Oy ve yorum sınırı: 200 oy, 300 yorum!
Bu Bölüm Zerda'nın anlatımıyla.
İyi okumalar🍁
"AVŞİN"
Aylar sonra gördüğüm kişiyle buz kestim. Miran'ın büyük bağırışıyla herkes kapıya dönmüştü.
Hayır hayır! Şuan olmazdı. Miran sinirliyken daha fazla sinirlenemezdi.
Hüma anne korkuyla Miran'a baktı. Yutkunup dolu gözlerini avşin'e çevirdi.
Avşin'e git der gibi baktı. Avşin bir adım atarak titreyerek Miran'a yaklaştı.
"Miran ağabey..."
Miran olduğu yerde zor dururken duyduğu ağabey kelimesiyse daha öfkelenmişe benziyordu.
"Senin bir abin yok! Senin bir ailen de yok! Çık git bu evden!" Dedi Miran sesini yükselterek. Avşin yaklaştıkça yaklaştı. "Seni çok özledim abi" Dedi, titreyen sesiyle.
Üzüldüm mü? Hayır. Bana üzülmeyene ben niye üzüleyim. İster bencillik ve kötü densin ama ben herkes gibi berdele kurban gittikten sonra çıkıp abisi ve yengesiyle gezip tozmazdım. Çünkü ben herkes değildim...
Benim hayatımı yakarken bana acımayan insana ben hiç acımazdım.
Son pişmanlık neye yarar diye boşuna dememişler dimi?
"Defol git bu evden lan! Defol! Senin evin burası değil Avşin Karalı! Sen bu evin kızı değilsin. Sen benim kardeşim değilsin" Diye bağırdı Miran.
Hüma anne yaşlı gözlerle izliyordu olan biteni. Yade Xane yoktu. Mezarlığa gideceğim demişti çünkü.
"Abi yapma nolur. Ben siz olmadan yaşayamam ki. Ben senin sesini duymadan yapamam abi" Dedi Avşin hıçkırarak. Ateş saçan bakışlarını Avşin'in üzerinde sabitledi Miran.
"Ulan kaçarken aklın neredeydi senin? Abinin ve o masum kızın hayatının içine ederken neredeydi o aklın? Zerda'yı benim karanlık dünyama mahkum ederken, neredeydiniz siz!?" Diye adeta gürledi.
"Abi ben-"
"Kes sesini Avşin. Bu saatten sonra bu konağa son girişin. Senin ait olduğun yer Karalı konağı. Sen kaçtığın gün o şansı kaybettin" Dedi tıslayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mezopotamya'da Doğan Aşk/TÖRE (Ara verildi)
Teen FictionKISA SÜRELİĞİNE ARA VERİLDİ.. Mardin topraklarının iki genci. Töreye kurban edilen iki genç berdele mahkûm bırakılırsa ne olurdu? Biri asi biri öfkeli. Öfkeli ve asi oluşları aşklarının en büyük engellerinden birisiydi. İki deli kan. İki deli yürek...