Selam canlar.
Oy vermeyi ve satır aralarını yorumlarla doldurmayı unutmayın lütfen🖤
Her yorumunuz benim için çok kıymetli, her oy verişiniz benim mutluluk sebebim, bu yüzden oylarınızı esirgemeyin.
Sol alt köşeyi parlatıp, öyle başlayın bölüme⭐️
Bu bölüm davet sahnesi var. İlk defa yazdığım bir sahne. Hatam varsa acemiliğime verin lütfen.
Beni takip edip destek olabilirsiniz Yazar_qffical
Oy ve yorum sınırı: 700 oy, 1K yorum!
İyi okumalar🍁
Genç adam şirketten çıkmadan son kez planını kontrol etti. Arkadaşları hatalı çıkanın o olacağını defalarca dile getirdi ama vazgeçmedi.
Her şeyi göze alarak yola çıkmıştı. Arabaya binerken son kez karısını bıraktığı şirketine baktı. Bugün bu şirket kale görevi görecekti.
Araba çalıştı, son kez plan üzerinde konuşacaktı. "Her şey hazır di mi Ayaz?" Dedi yanında oturan arkadaşına.
Başını tabletten kaldırıp olumlu anlamda salladı Ayaz. "Hazır. Plan kusursuzca işleyecek. Not adamlarımız tarafından hedefe ulaştırıldı. Geriye sadece beklemek ve diğer plana geçmekte."
Güzel dercesine gözünü kapatıp açtı Miran. "Şu planlar bir işlesin. O zaman bizi tehdit etme cesaretinde bulunan kişiler kimmiş göreceğiz."
Zerda'yı buldukları zaman ki not hâlâ aklından çıkmıyordu. Korkuyordu Miran. Deli gibi korkuyordu. Notun gerçekleşmesin den ya da Zerda'nın ondan gitmesinden korkuyordu. Düşündükçe de çıldıracak gibi oluyordu.
"Miran bak sen benim kardeşim gibisin" Diyen Ayaz'a döndü bakışları tekrar. "Kardeşim gel vazgeç şu kadınla buluşmaktan. Zerda'dan gizli gidiyoruz. Bak plan elimizde patlar toparlayamayız. Olan evliliğine-"
"Evliliğimi etkileyecek bir buluşma değil Ayaz! Sende bende biliyoruz niye gittiğimi. Keyfimden Derya ile buluşmaya gitmiyorum. Manyak takmış kafayı bana. Biz sevgiliymişiz gibi davranıyor hâlâ. Zerda'nın karşısına çıkıp ben Miran'ın sevgilisiyim diyecek kadar kafayı sıyırmış!" İçindeki nefret sesine de yansıyordu Miran'ın.
Derya'dan nefret ediyordu. Her koşulda ondan nefret ediyordu. Bir oyun için onunla sevgili rolü oynadığı güne lanetler ediyordu.
"Ya biliyoruz orasını. Biz biliyoruz ama Zerda bilmiyor. Ben, Esma, Mithat, Azer, Şule, Barlas, Ilgaz belki de Yade Xane bile biliyor Derya'yı. Annen baban bile gazetelerden görmüştür. Ulan anlamıyorsun!" Ayaz'ın sona doğru bağırmasıyla öfkeyle kaşlarını çattı Miran.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mezopotamya'da Doğan Aşk/TÖRE (Ara verildi)
Novela JuvenilKISA SÜRELİĞİNE ARA VERİLDİ.. Mardin topraklarının iki genci. Töreye kurban edilen iki genç berdele mahkûm bırakılırsa ne olurdu? Biri asi biri öfkeli. Öfkeli ve asi oluşları aşklarının en büyük engellerinden birisiydi. İki deli kan. İki deli yürek...