Ölüler ve cesetler
Can yakan intikamlarBaşlangıç tarihinizi buraya yazın.
Keyifli okumalar 🤍
🔒🥀
"Bir şeyler buldun mu hakkında?"
"Adam hakkında üç beş bilgi dışında elde tutulur bir bilgi yok."
Nasıl olur da hiçbir bilgi bulamadık aklım almıyordu. Leydia işinde oldukça iyiydi ona rağmen onun hakkında bir şey bulmak çok zordu hatta imkansızdı.
Barlas Atahan.
Aradığımız adam, olay ile ilgisi olduğunu düşündüğüm isim.
"Buna baksan iyi olur." Hızlı adımlarla Leydia 'nın başında oturduğu bilgisayarın yanına ulaştım.
"Barlas Atahan, adamın yüzü net olarak hiçbir yerde gözükmüyor sadece omzunda bir kılıç dövmesi var. Baybars Atahan, yıllar önce yüksek doz uyuşturucudan ölmüş, ailesi bilinen bir aile. Babası Selim Atahan, adamın sayısız restorantı var. Annesi Selin Atahan, oğlunun ölümünden 2 yıl sonra vefat etmiş. Kendisi hakkında çok bilgi olmasa da ailesi hakkında bunları bulabildim."
Uyuşturucu.
Ablamı benden alan o iğrenç şey. Yıllar önce, ablamın bize bahsetmediği bir sevgilisi vardı. Adam uyuşturucu bağımlısıydı, biz bunu ablamın yüksek doz uyuşturucu aldığı o an, ölmeden hemen bir kaç dakika önce öğrendik.
"Sen mükemmelsin Leydia."
"Bana bilmediğim birşey söyle bebeğim." Sarı saçlarını geriye ittirdi. O benim her anımda yanımda olmuştu. Leydia, ablamın vefatından sonra benim kardeşim olmuştu, gerçi daha öncesinde de öyleydi.
"Sonunda."
"Ne oldu?"
"Adamın gece kulübü varmış."
"Sen nasıl öğrendin?"
Göz kırpdıktan sonra "Boşuna bilgisayar mühendisliği okumadım ben bebeğim, hâllettik bir şekilde," dedi.
Ona gözlerimi devirmeyi eş geçmedim ancak mesleğinde başarılı olduğu inkar edilesi bir şey değildi.
"Mekanın konumunu atsana."
"Elay biraz hızlı ilerlemiyor muyuz? Seni anlıyorum, yaşadığın şey gerçekten çok zor, sana teselli de veremem o yüzden sana sorgusuz sualsiz yardım ediyorum ama adamın karşısına öyle aniden çıkman doğru mu?"
"Leydia, benim şuanda yas tutmam gerekiyor öyle değil mi? Sadece 2 ay geçti, ben sevdiğim adamı da varlığından habersiz olduğum bebeğimi kaybedeli 2 ay oldu. Yas bile tutamadım, zamanım olmadı. Sevdiğim adamın ölümü planlı yapılan bir şeydi, çünkü Polisler bile olayın üzerinde durmadı. Mert'in babası çok uğraştı evet ama o da vazgeçti, çünkü siktiğimin kamera kayıtları yok, ortada bir tanık da yok.
Yavaşça yanıma gelip sırtımı sıvazladı. Teselliye ihtiyacım yoktu istediğim tek bir şey vardı.
İntikam.
Bunu bize yapanlardan intikam alacaktım.
"Nasıl gideceksin mekana? Adam tekin birine benzemiyor. Mekanın koruma sistemini bir şekilde hâllederiz ama içeri girmen zor olmaz mı?"
Bunu düşünmüştüm elbette. Tekin birisi olmadığını az çok tahmin ediyordum zaten.
"Neydi bu mekanın adı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Ölü 2 Ceset
Mystery / ThrillerHer şey bir ölümle başladı. Ölümden intikam doğdu, intikam nefreti getirdi, nefret aşka dönüştü. Doğru sanılan bütün gerçekler ortaya çıktı, canlar yandı ama intikam oyunu devam etti. "Artık suç ortağıyız kırmızı." Yazılmaya başlandığı tarih: 07.02...