Daha fazla olduğum yerde dikilmeyi bırakıp ilerledim. Arabanın arka koltuğuna oturmuş olan Leydia ve şoför koltuğunda olan Rayel bir tartışmaya girmişti.
"Geldi işte diyorum sana gelir diye," dedi Leydia bağırarak.
"Bağırma bana sarı," dedi Rayel aynı şekilde.
Bu ikisi tartışmadan duramayacakdı anlaşılan.
"Konu ne tam olarak?" diye sordum. Leydia bu soruyu sormama dünden hazırlıklı gibi hemen cevap verdi.
"Sen geç gelince beyefendi söylenmeye başladı. Neymiş niye bu kadar geç kalıyormuş, adam yine gelse halimiz ne olurmuş. O kim ki sana laf söylüyor," dedi sinirle. Onun zaaflarından biri de bendim ve bunu göstermekten çekinmiyordu.
"Ulan ne dedim sanki ben," dedi Rayel.
"Elay hakkında düzgün konuşmayı öğreneceksin ya da ben öğreteceğim," dedi Leydia.
"Gidelim mi?" diye sordum aksi takdirde konu yeterince uzuyacaktı.
Leydia susup arkasına yaşlanmış iken Rayel arabayı çalıştırdı. Bir süre daha yol sessiz bir şekilde devam etti. Rayel tam sağa sapacağı sırada silah sesi yükseldi
"Dedim ben size bir şeyler olacak.""Bu kadar korkak olma değişik sonunda ölüm yok ya," dedi Leydia çok rahat bir şekilde.
"Ya varsa lan, ya ölürsek," dedi Rayel.
Rayel kurşunların ona isabet etmemesi için zikzak şeklinde ilerlemeye devam etti."Rayel Leyida'nın ve benim olduğum tarafın camlarını aç," dedim. Rayel elini direksiyondan çekmeden kısa bir an bana döndü. "Kızım siz mal mısınız? Geberip gideceğiz lan sizin yüzünüzden," dedi sinirle.
"Söylediğim şeyi tekrar etmekten hoşlanmıyorum," dedim. Ne kadar kararlı olduğumu anlamış olacaktı ki camları açtı.
"Silahın yanında mı?" diye sordum Leydia'ya.
"Yanımda," diye kısa bir cevap verdi.
Sağ camdan bedenimi hafifçe çıkarırken Leydia 'da aynısını yapmıştı. Elimizdeki silahlar ile gelen arabaya doğru ateş ediyorduk. Arabanın üst kısmı açıldı. Sağ ve sol elinde iki silah bulunan bir adam girdi görüş alanımıza. Adamın elindeki silahtan gelen kurşun hemen yanımdan sıyırıp geçmişti."Adam gibi kullan şu arabayı!" diye bağırdım.
"Amına koyayım ben böyle işin. Ulan size uyan beynimi sikeyim ben. Birlikte öleceğiz lan," dedi benim gibi bağırarak.
Rayel gaza iyice basıp arayı açmaya çalıştı. Leydia'nın son sıktığı kurşun arabanın ön camını darmadağın etti. Arabanın sağ tekerine sıktığık kurşun ile tekerin havası yavaş yavaş söndü ve araba durdu.
"O kadar şey söylemene gerek yokmuş değişik hallettik işte," dedi Leydia.
"Benim adım değişik değil sarı, ayrıca kurşun arkadaşının yanından sıyırdı geçti," dedi Rayel.
"İyiyim abartmaya gerek yok," dedim. Leydia bir şey söylemek için hazırlanırken Rayel'in çalan telefon melodisi ile söylemekten vazgeçti.
"Keyfimizden gelmedik zaten kardeşim. Lan adamlar bizi sikecekti sen ne diyorsun," dedi Rayel oldukça gürültülü bir ses ile.
Kardeşim diye bahsettiği göre konuştuğu kişi Barlas'dı. Rayel bir iki şey daha söyledikten sonra telefonu kapatıp yandaki koltuğa fırlattı.
Yaklaşık yarım saat sonrasında ilk geldiğim yerdeyim, Atahan'ın mekanında. Rayel önde ben ve Leydia ise hemen yanında yürüyorduk. Mekandaki dans eden kişilerden bizim olduğumuz tarafa dönüp bakan bazı kişiler vardı. Rayel ise hiç aldırmıyordu. Diğer tarafın kapısının önüne gelip şifreyi girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Ölü 2 Ceset
Mister / ThrillerHer şey bir ölümle başladı. Ölümden intikam doğdu, intikam nefreti getirdi, nefret aşka dönüştü. Doğru sanılan bütün gerçekler ortaya çıktı, canlar yandı ama intikam oyunu devam etti. "Artık suç ortağıyız kırmızı." Yazılmaya başlandığı tarih: 07.02...