"Neden devam etmiyorsun?" O kadar şey anlatıp birden susması sinirimi bozmuştu.
"Şimdilik bu kadar," dedi.
"Ne demek bu kadar ya!" Ayağı kalkıp bağırdım. "Bana ne olduysa anlatacaksın, Atahan."
"Elay, daha fazlasını öğrenmen seni tehlikeye sokar." Ben zaten tehlikenin içindeydim.
"Ölsem bile ne olacağını bilmek istiyorum. Ben yolun sonundayım, karşıma çıkarsan senide ezer geçerim." Duruşunu bozmadan bana bakıyordu.
"Canın yanar." Canımın yanmasına sebep olanlardan birisi de kendisiydi.
"Yanacak bir canım bile kalmadı, benim ruhum çoktan öldü."
"Zırvalamayı kes, anlat." Leydia'nın söylediği cümle bir bıçak kadar keskin, buz kadar soğuktu.
"Leydia." Rayel Leydia'ya küçük bir uyarı yapmıştı ama Leydia bu uyarıya uyacak biri değildi, özellikle konu ben iken.
"Otur." Sonunda ikna olmuştu.
"Mert, bebeğin öleceğini nereden
biliyordu?"Aylar öncesinde bana böyle bir soru soracağımı söyleselerdi söyleyen kişiye saçmaladığını, benim sevdiğim adamın böyle bir şey yapamayacağını söylerdim.
En büyük darbeyi sevdiğin adamdan yedin Elay.
O kadar şey değişmişdi ki. Hayatımdaki olan insanlar yoktu, bir daha da geri gelmeyeceklerdi. Ben daha acımasız, duygusuz birine dönüşmüşdüm.
"O adamlar söylemişti, Mert duyunca hiç itiraz etmedi."
Mert hiç itiraz etmedi.
Canımı daha yakan bir cümle daha olmamıştı.
"Bebeğin öleceğini böyle öğrendik. Mert'in ölüm anı farklı oldu, biz daha farklı şekilde planlamıştık." Baybars'ın sakin ses tonu ve hiç değişmeyen mimikleri çok normal bir şeyi anlatıyor gibiydi. Oysa ben hayatımın alt üst oluşunu dinliyordum.
"Mert senin yanına gelirken vuruldu. Bizim planladığımız gibi olsaydı Mert ölmeyecekti. Mert'e nabzını yavaşlatan bir ilaç verecektik ve sende dahil olmak üzere herkes onu öldü olarak bilecekti. Adamlar Mert'in öldüğüne inandıkdan sonra sana gerçeği söyleyecekdik ve Mert'in yanına gidecekdin."
Her şeyi o kadar kusursuz planlamışlardı ki söyleyecek bir şey bulamıyordum.
Ben o köprüde çok sallanmışdım ama bu son sallantı o kadar güçlüydü ki köprüden aşağı düştüm.
İçimdeki yara sonsuzluğa uzanıyordu. Sonsuzluk kısa bir kelime olsada altında yatan o derin anlam o kadar can yakıyordu ki.
"Mert baksana çok güzel." Vitrinde gördüğüm, ucunda sonsuzluk işareti olan kolyeyi işaret ettim.
"Beğendim mi, kırmızı karanfil?"
Büyük bir hevesle kafamı salladım.
"Benim Karanfil'im çok beğendiyse alalım. Belki bir kızımız olduğunda o da takar."
Ona tebessüm edip içeriye geçtik. Kolyeyi aldıktan sonra boynuma taktı. O kolyeyi hiç çıkarmadım.
Mezarlıkta kopana kadar.
Artık sonsuzluktan nefret ediyordum.
Mert bana o gün o yüzden "Beni affet" demişti. Bir gün her şeyi öğreneceğimi biliyordu.Böylece Mert ile ilgili her şey kapandı.
"Ablam ile nasıl tanıştın?" Ablam ile olan geçmişini de öğrendikten sonra her şey bitecekti."Kampüste tanıştık, elindeki kitaplar ile derse yetişmeye çalışıyordu."
Değişmeyen mimikleri ablamı anlatmaya başladığı andan beri çok farklı bir hale bürünmüştü.Sanırım âşk bu demekti, adını duymak bile mutlu etmeye yetiyordu.
"Kapıyı çalıp derse girmek için izin istedik ama hoca izin vermedi, zaten uyuz adamın tekiydi." İlay ile olan anısını anlatmak bile onu mutlu etmişti.
"Bizi dersten attıktan sonra birlikte kafeteryaya inip sohbet ettik. Hızlı hızlı konuşuyordu, sürekli gülüyor, etrafındaki herkesi mutlu ediyordu."
"Başka birini sever misin?"
"Ben sevgiyi onunla öğrendim, onunla da içime gömdüm."
Ablam çok hayat dolu bir kadındı. Onu herkes severdi, benim aksime.
Anlatmayı bitirmişti zaten anlatacak bir şey de kalmamıştı.
Yalanlar gün yüzüne çıkmıştı.
Çantamı alıp ayağı kalktım.Tebessüm edip "Teşekkür ederim her şeyi anlattığın için ve ablamı çok sevdiğin için."
Bir şey demedi, sadece baktı ama bu sıradan bir bakış değildi içinde çok fazla anlam barındırıyordu.
🔒🥀
"Nasıl hissediyorsun?"
"Her şeyi öğrendim Leydia, bitti."
"Böyle bir şey yapacağıma inanmıyordum."
"Bende inanmıyordum Leydia ama bizi çok güzel yanılttı."
"L'amant induit en erreur." ( Seven yanıltır.)
Aynı anda kurduğumuz cümle ikimizinde tebessüm etmesine sebep oldu.
Leydia bana sarıldı ve canım daha az yandı.
🔒🥀
Bölümü nasıl buldunuz?
Final ile ilgili ne düşünüyorsunuz?
Twitter solukcicekk
Instagram solukcicekkk
Tiktok solukcicek
Oy verip yorum yapmayı unutmayın, sizi seviyorum 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Ölü 2 Ceset
Misterio / SuspensoHer şey bir ölümle başladı. Ölümden intikam doğdu, intikam nefreti getirdi, nefret aşka dönüştü. Doğru sanılan bütün gerçekler ortaya çıktı, canlar yandı ama intikam oyunu devam etti. "Artık suç ortağıyız kırmızı." Yazılmaya başlandığı tarih: 07.02...