11.Genç Adam

37 10 21
                                    

Barlas'ın Anlatımından

Hayat bazılarımız için adil değildi, benim için hiç olmamıştı.

Her anım kayıplar ile geçti.

İlk olarak abimden başladık ve devam etti.

Hayatımızı altüst eden kişi abim olmuştu. O ne derse babam kabul ederdi, gece kulübünü o istediği için açtık. Bağımlı piçin tekiydi. Uyuşturucu aldığı adamlar mekanı basmıştı. O gün ilk defa birine silah çektim, abimi korumak için.

Günler sonra odasındaki tuvallette buldum, yerde sayısız hap varken. Ben Barlas Atahan ilk defa yalvardım, abim ölmesin diye yalvardım, çünkü hayatımızın altüst olacağını biliyordum.
Ondan ve babam olacak o adamdan her zaman nefret ettim, şu an ki hâlimden olduğu gibi.

Annem cıvıl cıvıl bir kadındı. Yemek yapmayı hep severdi, benimde yeteneğim olduğunu söylerdi. Annem öldü, ben o mutlu olsun diye gastronomi okuyup aşçı oldum ama annem bunların hiçbirini göremedi.

Sonra o geldi, her şey bir anda değişti. Siktiğimin şeyinin yanlış olduğunu bilmeme rağmen kendime engel olamıyorum.

Ağır geliyordu intikam uğruna size yaklaşan bir kadına ilgi duymak. Siktiğimin gururu buna engel oluyordu.

Cebimde titreyen telefonu alıp arayan kişiye baktım. Telefonda gözüken adı ile bir sürü duraksadım. Tam zamanı amıma koyayım ya, tam zamanı.

"Ne var Ender?" dedim.

"Sanada merhaba Atahan," dedi huysuz sesi ile. Beynimi sikiyim ben, odun gibi daldım olaya.

"Merhaba Ender. Ne oldu?" dedim.

"Bir şey yok ya, Leydia Aşina 'yı kolundan vurmuş," dedi sakinlikle. Siktir.

"Kızım, siz manyak mısınız?" diye sordum oldukça ciddi bir şekilde.

"Tabii ki öyleyiz," dedi aynı ciddiyetle.
Hafif bir gülüşten sonra kendimi toparlayıp cevap verdim.

"Bekle baş belası geliyorum," dedim yüzümde büyük bir sırıtış varken.

Niye sırıtıyorum lan ben.

Telefonu kapatıp arabanın anahtarını aldım. Şu siktiğimin kış mevsimi bitseydi motor kullanmaya başlayacaktım. Daha fazla oyalanmadan kapıyı açıp arabaya bindim.

                              🔒🥀

"Bir şeyin yok cırlama," dedi Leydia yanındaki Aşina'ya pansuman yaparken.

"Abi sen yap pansumanı yap, acıtıyor bu," dedi Aşina.

"Bana bak sinsi yılan, sen dua et kolundan sıyırıp geçti. Bir dahakine beynini delerim," dedi Leydia. Aşina hızla kalkıp Rayel'in arkasına geçti.

Sarı, bizim parfüm şişesini iyi korkutmuştu anlaşılan.

Ender, Leydia'ya büyük bir gururla bakıyordu.

Yine aynıydı. Bütün bildiği doğrular yalan çıkmıştı ama o hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu.

Bu iyi bir şey miydi, yoksa kötü bir şey miydi bilmiyorum.

Bakışlarımız kesiştiği an dik dik bakmaya başladı.

Geçen gün o herif ile benzediğimi söylediğinde farklı hissettim. Onu sevdiğini söyleyip beni sevmek istememesi koyuyordu.

Bunu yapmazdım, o duyguyu Ender'e karşı hissetmek çok yanlıştı. Barlas Atahan âşık olamazdı.

Bakışlarımı ondan çekip önümdeki telefona diktim.

Gelen kapı sesi ile bakışlarımız o yöne doğru döndü. Demir ve Tanya birlikte gelmişti, Demir'in rahat durmadığı dudağındaki hafif pembe rujdan belliydi.
Siktir. Erez'in ruju Demir'in dudağındaki ruj ile aynı renkti.

Demir ona baktığımı anlamış olacaktı ki ne var der gibi baktı. Elim ile dudağını işaret ettiğimde dudağını hızlı bir şekilde sildi.

Oturduğum yerden kalkıp kış bahçesinin olduğu kısıma ilerledim.

Kış bahçesi tamamen cam ile kaplıydı. Ağaçların üzerine yağan kar belli oluyordu. Kenardaki koltuklardan birine geçip oturdum. Tek olarak oturduğum birkaç dakikanın ardından gelen kişinin adım seslerinden Ender olduğunu anladım. Bir şey demeden yanıma geçip oturdu. İkimizde hiçbir şekilde konuşmadık, sessiz bir şekilde karşımızdaki manzarayı izledik. Sessizliği bozup konuşmaya başladım.

"Erez ve Demir yatmış," dedim ona bakmadan.

"Farkettim."

"Neden böyle davranıyorsun?" diye bir soru sordum.

"Nasıl?"

"Elay aldatıldığını öğrendin, bağırıp çağırman gerekmez mi?" Bu duruma hâlâ daha tepki vermemesi oldukça garipti.

"Çığlıklarımı içime gömdüm. Oturup ağlamanın sırası değil." Nefes alıp devam etti. "O bana çok şey öğretti. İnsanlara güvenmemeyi, âşık olmanın kötü bir şey olduğunu, hepsini o öğretti."  Bütün güveni sarılmıştı. Bebek konusu hakkında bir şeyler sormak istiyordum aslında ama buna cesaretim yoktu, o konu hakkında konuştuğunda sesi titremeye başlıyordu.

Aklıma bir anlık Elay'ın nasıl bir anne olacağı geldi, onu o şekilde düşünmek farklı hissettiriyordu.

Konu o olunca hiç düşünmem dediğim şeyler zihnimde canlanıyordu ve buna engel olamıyordum.

"Âşk güzel bir duygu değil,” dedim.

"Daha önce âşık olmuş gibi konuşuyorsun."

"Ben âşık olmam." Devam edeceğim sırada benden önce davranıp bir soru sordu. "Ya âşık olursan?"

"Giderim. Âşk acıtan bir duygudur, canımın daha çok yanmasına tahammülüm yok."  Canımın yanmasını istemediğimi itiraf etmem onu şaşırtmışa benziyordu.

"Neden canının yanmasından korkuyorsun?"

"Daha önce çok canım yandı ve hepsiyle başa çıktım, öyle bir şey olursa bu defa başa çıkamam," dedim.

"Ölüm mü daha çok acıtır vedalar mı?" diye bir soru sordu.

"Vedalar. Ölen birinin geri gelmeyeceğini bilirsin ama sana veda eden birini hep beklersin."

🔒🥀

Selam. Ben geldim.

Okul olduğu için bölümlerde aksama olabilir. Elimden geldiği kadarı ile böyle bir durum yaşamamız için çabalayacağım.

Demir ve Tanya olayına ne diyorsunuz?

Bu bölüm Barlas'ın ağızdan bir bölüm okuduk. Ya son bölümde ya da özel bölümde Barlas'tan bir bölüm daha okuyacağız, şu anlık zamanı belli değil ama öyle bir bölümümüz var.

Bu bölüm beklentinizi karşıladı mı?

Twitter solukcicekk

Instagram solukcicekkk

Tiktok solukcicek

Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Sizi seviyorum.

1 Ölü 2 Ceset Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin