Yanımda olduğunuz her an için,yaptığınız güzel yorumlar için sonsuz teşekkür ederim.İyi ki varsınız.
Özel olarak teşekkür etmek istediğim kişiler var.
En büyük teşekkür küçük kız kardeşime. Beni her zaman gazlayıp yazmya teşvik etti. Her pes ettiğimde yeniden yazmamı sağladı. Kurguyu kaldırmak istediğim çok an oldu ama o hep bana inandı. İyi ki varsın, seni çok seviyorum.
icecreambutnonehears Zeram, hayal ettiğimden güzel bir kitap kapağı yaptın, bütün kitaplarımda senin emeğin var. İyi ki varsın, seni çok seviyorum.
Kubram_yapmaz Kübram, bölüm yazamadığım her an beni zorlayıp yazmaya teşvik ettin. Yazamadığım anlarda yazmamda büyük bir payın oldu. Güzel yorumların için kitabı okuduğun için çok teşekkür ederim. İyi ki varsın, seni çok seviyorum.
satirlarantidepresan Pınar, senin için o kadar çok şey söyleyebilirim ki. Hem iyi bir arkadaş hemde mükemmel bir okuyucusun. Yaptığın o güzel editler ile beni çok ağlattın, tekrardan emeğine sağlık.
Okurken yaptığın o güzel yorumlar beni her zaman mutlu etti. Benim gibi çok zor veda edecek olanlardan biri de sensin. İyi ki varsın, seni çok seviyorum.
AdenSakaa Adenim, bölümü ilk okuyanlardan, destek olandan biris de sensin. İyi ki varsın, seni çok seviyorum.
berraeren08 Berram, sen sadece kitap için değil her an için benim yanındaydın. İyi ki varsın, seni çok seviyorum.
suyabatanhayaller Meleğ'im bölümleri okuyup çok güzel bir şekilde destek oldun bana. Seni seviyorum, iyi ki varsın.
Ve kitabı okuyup yanımda olan her okuyucum iyi ki varsınız.
🔒🥀
Yazması çok zor oldu. 1 Ölü 2 Ceset'te zorlanarak yazdığım çok bölüm olmuştu ama en zoru finali yazmakmış.
Hep nasıl final yazacağım diye düşünürdüm. Bu yazmanın beni zorladığından değil, onlara veda etmeyi başaramayacağım içindi.İlk vedayı okuyucu değil yazar yapıyormuş. Barlas'ın dediği gibi vedalar çok acıtıyor.
1 Ölü 2 Ceset aklıma geldiği ilk an sonu da belliydi. İkisi için kafamda hiçbir zaman mutlu bir son yoktu.
Barlas çok sevdi ama sevgisi için savaşmadı ve en önemli şeylerden biride savaşmaktır ama o bunu hiç yapamadı.
Elay Mert'i içinde bitirmedi, o öyle olduğunu sandı ama hiç öyle olmadı.
O yüzden şans onlar için hiç var olmadı.
Onların hikayesi mutsuz başladı sonsuz bitti.
12 Şubat'ta yayınlayacak olduğum Kırık Umutlar isimli bir kurgum var. Yanımda olursanız beni çok mutlu etmiş olursunuz.
Sizi seviyorum 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Ölü 2 Ceset
Mistero / ThrillerHer şey bir ölümle başladı. Ölümden intikam doğdu, intikam nefreti getirdi, nefret aşka dönüştü. Doğru sanılan bütün gerçekler ortaya çıktı, canlar yandı ama intikam oyunu devam etti. "Artık suç ortağıyız kırmızı." Yazılmaya başlandığı tarih: 07.02...