Herkes sessiz bir şekilde oturuyordu, sessizliği Aşina bozdu.
"Şimdi hepimize "Oyuna hoşgeldiniz B." yazan bir isimsiz not geliyor. Bu B. her kim ise hepimizi tanıyan birisi aksi taktirde ev adreslerimize kadar ulaşamaz," dedi.
Leydia Aşina'ya cevap verdi. "Günümüz teknolojisinde ev adresine ulaşmak çok kolay kalıyor. Teknoloji sayesinde her türlü bilgiye ulaşmak saniyemizi almaz."
Aşina Leydia'ya "Sen nerden biliyorsun? "diye soru sordu.
Leydia yerine Rayel cevap verdi. "Sarı bilgisayar mühendisi abicim," dedi.
Aşina aldığı cevaptan tatmin olmuştu ki sustu.
"İçimizde bir hain olabilir mi?" dedi Demir Tanya'ya doğru.
Tanya sinirle ona bakıp "Ne saçmalıyorsun sen?" dedi.
Demir ukala bir şekilde "Kuzenine ihanet eden kişi değil misin sen? Yapan bir daha yapar Erez," dedi.
Tanya'nın ayağı kalkması ile Demir de yerinden kalkmıştı."Seni ilgilendirmeyen konulara burnunu sokma!" Tanya'nın yüksek çıkan sesi Demir'i ürkütmemişti.
"Sana asla inanmıyorum Erez, gözümde suçlu sensin," dedi."Oturun yerinize üç yaşındaki çocuk gibi tartışmayın," dedi Barlas sinirle.
"Atahan haklı tartışmanın sırası değil, sakin bir şekilde oturup düşünmemiz gerekli," dedim.
"Elay haklı toplu bir şekilde oturup konuşmamız gerekli," dedi Leydia.
Kapının çalması ile Barlas'a döndüm. "Birini mi bekliyordun?" diye sordum."Hay sikeyim ya bir de davetsiz misafir çıktı başımıza," diyerek söylene söylene ilerledi.
Peşinden kapıya doğru ilerledim,kurye gelmişti.
"Barlas Atahan siz misiniz?" diye sordu kuryeci.
"Evet, benim." Haberi olmadığına emindim çünkü Barlas'ın surat ifadesi şaşkın olduğunu belli ediyordu.
"Bu paket size gelmiş efendim," dedi kuryeci.
Barlas gelen paketi alıp salona ilerledi. Rayel Barlas'ın elinde gördüğü paket ile "O ne?" diye sordu.
"Bilmiyorum da iyi bir sik olmadığı kesin," dedi huysuz bir ses ile. Barlas paketi açıp içindeki şeyi çıkardı. Beyaz bir not kağıdı vardı içerisinde.
"Ender üzerinde senin adın yazıyor," dedi Atahan. Bana uzattığı kağıdı alıp yüksek ses ile okumaya başladım. "Masum bebeğinin öylece, anlamsız bir sebepten öldüğünü mü düşünüyorsun? Öyle düşünüyorsan çok yanılıyorsun ve Şanay haklı içinizde bir hain var."
Sona doğru sesim kısılmıştı, kağıdı kenara bırakıp kapıya yöneldim. Nefesim kesiliyordu, kirli oyunlarına onu bulaştırmış olamazlardı öyle değil mi?
"Elay!" bağıran ses kesinlikle Leydia'ya aitti.
"Gelme!" dedim bağırarak. "Sen gelme desen de gelirim ben," dedi ve geldi.
"Sana söz veriyorum bunu yiğenime yapanları bulacağız," dedi güven veren bir ses ile.
Sarılmamız ile geçen sessiz birkaç dakika ardından içeriye geçtik. Demir ve Tanya'nın bağırış sesleri şimdiden duyuluyordu.
"Dedim abi ben size bundan her şey beklenir, kız kendi kuzenine ihanet etmiş bir daha neden yapmasın ki?" dedi bağırarak.
"Anlamıyorum musun sen? Ben bir şey yapmadım," dedi aynı şekilde.
"Sikicem artık sizin kavganızı kesin sesinizi oturun. Şu an konu siz değilsiniz Ender'in mevzusu daha önemli," dedi Atahan. Sakinleşmek için yumruklarını sıktı, bu hareketi duraksamama sebep oldu. Bazı tepkileri Mert'e benziyordu ve ben bu gün buna daha çok emin olmuştum.
Tekli koltuğa geçip oturdum. "Demir'in hain olduğu ile ilgili söylediği bir şeyden hemen sonra bu paketin gelmesi tesadüf değil, evi aramamız gerekli biri böcek ya da başka bir şey yerleştirmiş olabilir," dedim. Diğerlerinin de aklına yatmış olucaktı ki herkes ayağı kalktı.
Odalardan birinin kapısını açıp içeriye girdim. Oda tamamı ile siyah döşenmişti, duvarda motorcular ile ilgili sayısız poster vardı, burası Atahan'ın odası olmalıydı. Daha fazla oyalanmadan çekmecelerden birini açıp kurcalamaya başladım, çekmeceden bir şey çıkmamıştı.Bir yere bir şey saklıyıcak olsaydım burası neresi olurdu? Göz önüne olmayan akla gelmeyecek yere sakladım.
Etrafı biraz daha kurcaladıktan sonra böceği buldum. Odadan çıkacağım sırada içeride olan kapı ilgimi çekti. Kapı kilitli değildi o yüzden açıp içeriye girdim. Camdan boylu boyunca yapılmış bir kıyafet dolabı vardı. Bir kısmında düzenli bir şekilde dizilmiş motorcu ceketleri, sayısız kask ve postallar vardı.Gerçekten ben ne yapıyordum onun özel alanında olmam çok yanlıştı, daha bir kaç dakika öncesinde yaşadığım şey üzerine böyle bir şey yapmam doğru değildi. Kendime gelmem gerekliydi ben bu değildim, Elay böyle yapmazdı.
Bulduğum böceği alıp salona geçtim. "Buldum bir tane," dedim elimdekini kast ederek."Bende buldum bir tane, burada saksının yanına yerleştirilmiş, "dedi Tanya. Demir o konuştuğu her an sinirleniyordu sanki.
"Sikicem artık, benim evim bu kadar iyi korunuyorken bunları koyan birinin de evi iyi bilmesi lazım," dedi Atahan."Kardeşim kimse bizimle çok fena oynuyor," dedi Rayel.
"Bu oynayanı bulsam sikicem de bir bulabilsem." Atahan sinirden köpürüyordu resmen.
Aniden ışıkların kesilmesi ile Aşina tiz bir çığlık attı. Camdan içeriye sert bir şey fırlatılması ile cam parçaları etrafa sıçramıştı, kırılan parçalardan biri bileğimi hafif bir şekilde kesmişti.
Karanlık ortamda birden bir ışık belirdi, birisi telefonun flaşını açmıştı.
"İyi misin," diye sordu Leydia bana doğru.
"İyiyim," dedim, gereksiz yere endişelenmesine gerek yoktu zaten korkmuştu.
Biraz sonra elektrikler gelmişti, salonun ortasında taşa sarılmış bir kağıt vardı.
"Elay, elini mi kestin?" dedi panikle.
"Önemli değil,yazan şeye bakalım," dedim.
"Rayel içeriden ilk yardım kutusunu getir," dedi Atahan.
"Gerek yok, istemiyorum."
"Sana sormadım Ender, ben istiyorum," dedi. Atahan'ın gıcık ve ukala olduğunu söylemiş miydim bilmiyorum ama kesinlikle öyleydi.
Rayel getirdiği ilk yardım kutusunu Atahan'a uzattıktan sonra kardeşinin yanına oturdu. İlk yardım kutusunun içerisinden çıkardığı tentürdiyotü pamuğa döküp bileğimin kesilen kısmına sürdü yavaş bir şekilde sürdü. Sürdüğü tentürdiyot bileğimi yaktığı için geri çektim, bileğimi yavaşça kendine çekip üflemeye başladı.
"Yeter bu kadar, kağıtta yazan şeye bakalım," dedim.
Leydia hafifçe eğilip yerde kağıdı sarılı olan taşı aldı. Kağıdı açıp okumaya başladı. "Hainin kim olduğunu size ben söyleyeyim o kadar da yorulmayın, küçük Menderes Ender ile yeni mi tanıştı sorun bakalım?" dedi.
Leydia notu okuyup bitirmesi ile bütün hepimizin bakışları Aşina'ya doğru döndü, Aşina ise oldukça sessizdi.
🔒🥀
Kısa bir bölüm oldu o yüzden pek içime sinmedi, bir şeyler eklemek istedim ama asla ne eklemem gerektiğini bulamadım, o yüzden pek içime sinmedi.
Sizce Aşina ne yaptı?
Twitter solukcicekk
Instagram solukcicekkk
Tiktok solukcicek
Oy verip yorum yapmayı unutmayın, sizi seviyorum 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Ölü 2 Ceset
Misteri / ThrillerHer şey bir ölümle başladı. Ölümden intikam doğdu, intikam nefreti getirdi, nefret aşka dönüştü. Doğru sanılan bütün gerçekler ortaya çıktı, canlar yandı ama intikam oyunu devam etti. "Artık suç ortağıyız kırmızı." Yazılmaya başlandığı tarih: 07.02...