Medya: Elay'ın elbisesi🔒🥀
O kadar yoruldum ki sürekli olan olaylardan, ulaşmak istediğim sonun geç kalmasından.
Hep bir engel vardı. Zor olacağını biliyordum ama bu kadar olmamalıydı.
Bilgisayar ekranına düşen bildirime tıkladım. Mert'in arkadaşı Kerem göndermişti.Aylar öncesinde Kerem sergi yapacağı için yakın arkadaşı Mert'i ve beni davet etmişti.
Artık o yoktu, gitmem için bir anlam da yoktu.
"Daldın." Kendini yeni belli eden Atahan'ın sesi.
Önündeki bilgisayar ile ilgilenirken cevap verdim. "Önemli bir şey değil."
Oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi."Bakalım neymiş." Bütün dikkatini bilgisayara vererek okumaya başladı. "Ulan ne gerek var bu kadar uzun yazmaya, bu lavuk uzun yazmayı başarı sanıyor. Seni çağırıyor sergisine." dedi sinirle.
"Gitmek istemiyorum," dedim.
"Kim bu lavuk?" diye sordu Kerem'i kastederek.
"Mert'in yakın arkadaşı," diye cevapladım.
"Gidiyoruz. Atahan ve Ender'in gücünü gösterme vakti geldi," dedi kendini beğenmiş sesi ile.
"Gitmiyoruz Atahan," dedim.
"Hayır Ender, gidiyoruz."
İnatlaştığımız 10 dakika sonucunda gitmeye karar vermiştik. Kerem Mert'in arkadaşı olduğu için bir şeyler öğreneceğimizi söylemişti ve mantıklı gelmişti, tabii ki bunu Atahan'a söylememişdim. Ne gerek vardı yani bilmesine.
İki omuzdan ince askılı, sol bacağı derin yırtmaçlı, bel kısmı ince basene doğru genişleyen düz siyah bir elbise. Köprücük kemiklerinin bitiminde, omuz kıvrımının çukur kısmında konumlanan askılıklar elbisenin vücud üzerinde orantılı ve şık durmasını sağlamıştı. Derin göğüs dekoltesi olmayan elbisenin ön tarafı düz bir hat çizip ince askıların olduğu yerde son bulmuş ve koltuk altına doğru ilerleyen kısım ön kısma göre daha derin bir dekolteye sahip olduğu düşünülen sırta doğru ilerlemiş, elbiseye modern hava katan bu durum aynı zamanda sadeliği de içinde barındırmaktaydı. Elbisenin en önemli detaylaesın biri ikinci bir deri gibi duran siyah kıvrımlı eldivenlerdi.
Eldiven takmamın en önemli nedenlerinden birisi de etrafa biraz bakıcak olmamdı. Elimdeki eldivenler sayesinde dokunduğum herhangi bir yerde iz kalmayacaktı ve aynısından Atahan içinde vardı.Kerem Barlas'ı tanımadığı için herhangi bir sorun yoktu ama önlem almaktada bir sakınca yoktu.
Bordo rengi rujum oldukça iyi görünüyordu. Yapmam gereken birkaç şeyden sorna yaptığım işten oldukça memnundum. Kenarıda duran siyah tek bantlı topukluları giyiceğim sırada kapı çaldı.
Atahan üzerinde zilet misali duran siyah bir takım ile karşımda duruyordu. Benim eldivenlerime nazaran onun eldivenleri daha kısa, tam bilek kısmında bitiyordu.
"Gözünle yedin Ender," dedi alayla.
"İzlemek isteyeceğim son insan değilsin," dedim aynı alaycı ses tonu ile.
"Öyle mi Elay Ender?" dedi nefesi tenime çarparken.
"Öyle Barlas Atahan," dedim.
Dizlerinin üzerine eğilerek kenarında duran ayakkabımı elime aldı. Ne yapacağını anladığım için ayağını ona doğru uzattım. Ayakkabıyı ayağıma geçirirken gözlerini gözlerime hizalamıştı.
"Çok güzel olduğum için bakmalara doyamıyorsun biliyorum ama gitmemiz gerekli," dedim.
"Egonu kenara çek, ma belle (güzelim)."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Ölü 2 Ceset
Mystery / ThrillerHer şey bir ölümle başladı. Ölümden intikam doğdu, intikam nefreti getirdi, nefret aşka dönüştü. Doğru sanılan bütün gerçekler ortaya çıktı, canlar yandı ama intikam oyunu devam etti. "Artık suç ortağıyız kırmızı." Yazılmaya başlandığı tarih: 07.02...