Bir gün her şey biter
En çok seven gider****
Mekandaydım, her şeyin başladı o yerde.
Barmenden aynısını istediğimi söyleyip arkama yaslandım. Unutmak istemediğim için alkollü bir şeyler içmiyordum.
"Elay." Adımın seslenildiği tarafa doğru döndüm. Leydia gelip yanımdaki bar sandalyesinin birine oturdu.
"Değişmek istediğin zaman ilk olarak saçtan başlamak gerekir, çünkü saç sevgiyi de nefreti de içinde barındırır." Gözleri ile hatırlıyor musun der gibi bakıyordu.
"Hatırlıyorum."
"Bittiğini kendine kanıtlamak istedin."
"Başka türlü kabullenemezdim." Şimdi de kabullenmedin Elay, sadece öyle oldu diye kendini kandırıyorsun.
"Her türlü kararında yanındayım. Seksi olmuşsun," diyerek göz kırptı.
Leydia yanımdan kalkarak kalabalığın arasına karıştı.
Saatler, dakikalar, saniyeler, saliseler geçti.
Biri elimden tutarak beni ayağı kaldırdı. Dirseğimi karnına vuracağım sırada Barlas olduğunu anlayıp durdum.
"Konuşmamız gerek, önemli." Ortam kalabalık olduğu için yanıma yaklaşarak söylemişti.
Başım ile onayladıktan sonra beni üst kata çıkardı. Odanın birine girdik ve kapıyı kapattı.
"Sana bir şey söylemiştim hatırlıyor musun?" Bakışları çok farklıydı, gözlerinde ilk defa gördüğüm bir hüzün vardı.
"Bana çok şey söyledin Atahan," diyerek karşılık verdim.
"Vedalar ile ilgili bir şeydi,"diyerek bana kısa bir açıklama yaptı.
En çok vedaların acıtacağını söylemişti.
"Hatırlıyorum," diye cevap verdim.
"Veda zamanı geldi."
"Anlamıyorum Atahan, daha açık konuş."
"Sana aşık oldum, beni kendine aşık ettin."
Sana aşık oldum
Barlas Atahan bana aşık olmuştu.
"Aşık olmam diyordum ama çok yanıldığımı bana sen öğrettin. Onu içinde bitirmenin zor olacağını biliyorum, zaten o varken beni sevemezsin, senden böyle bir şey beklemiyorum."
Söylediği şeyleri idrak etmek bir hayli zordu.
"Çok direndim, bunun yanlış olduğunu biliyordum ama ben yenildim. Barlas Atahan ilk kez kaybetti, sen benim en güzel kaybım oldun Elay."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Ölü 2 Ceset
Misteri / ThrillerHer şey bir ölümle başladı. Ölümden intikam doğdu, intikam nefreti getirdi, nefret aşka dönüştü. Doğru sanılan bütün gerçekler ortaya çıktı, canlar yandı ama intikam oyunu devam etti. "Artık suç ortağıyız kırmızı." Yazılmaya başlandığı tarih: 07.02...