3.Tesadüf

144 33 126
                                    

Medya: Elay Ender ve Leydia Slav.

Yeni bir bölümden selamlar aşklarım. Öncelikle Pınar 'a çok teşekkür ederim, çok güzel ve duygusal editler yapıyor kendisi (böyle duygusal yapıp beni üzmen hiç hoş değil) eline emeğine sağlık.Twitter hesabımdan paylaşmaya çalışıyorum elimden geldiğince.

Diğer bir şey ise ilk iki bölümde karkaterlerin adlarını karıştırmışsınız. İsimleri yabancı olduğu için bu çok normal. Sizi aydınlatmak için buraya yazıyorum.

KARAKTERLER

Elay Ender

Leydia Slav

Tanya Erez

Aşina Menderes

(Bunlar kadın karakaterlerimiz.)


Barlas Atahan

Rayel Menderes

Demir Şanay

(Bunlar da erkek karakterler.)

🔒🥀

Dans eden bedenler arasından yürümeye çalışmak kadar zor bir şey yoktu, zorda olsa ilerlemeye devam ettim. Leydia genelde bu gece kulübüne gelirdi o yüzden buraya gelmiştim. Onunla aramızın bozuk olması isteyeceğim en son şey bile değildi, haklıydı aslında o konuya olan hassasiyetini biliyordum ona rağmen üzerine gittim. Adımlarımı biraz daha hızlandırıp bar masasının olduğu kısma ilerlemeye çalıştım ta ki biri bana çarpana kadar.

"Dikkat etsene kızım ya! Mükemmel gömleğimi berbat ettin."

Bana çarpan oydu üstelik elindeki içkiyi de kendi dökmüştü üzerine. "Bana çarpan sensin, gömlek de senin suçun."

"Kafam güzel zaten şu gömleği kuru temizlemeye ver uzatma işte." dedi gevşek bir şekilde.

"Basmıyor mu senin kafa? Bana sen çarpdın o yüzden gömleğin beni ilgilendirmiyor." Sesim biraz yüksek çıkmıştı o yüzden üç beş kişinin bakışları bize doğru dönmüştü.

"Ulan bi kuru temizlemeye ver dedik ne yaptık sanki." Leydia ile aramızın bozuk olduğundan dolayı sinirlerim bozuktu bu da cabası olmaya kararlıydı.

"Ne oluyor burada?" Sesin geldiği kısma kafamı çevirdiğimde sesin sahibinin Leydia olduğunu anladım."Sesiniz niye bu kadar çok çıkıyor." İşaret parmağını karşıda duran gömlekli vakaya doğru salladı."Ve sen kimsin?"

"Konunun seninle bir alakası yok sarı." dedi alayla, bu Leydia'yı daha çok sinirlendirmeye yetti. "Bana bak Elay'ı ilgilendiren şey beni de ilgilendirir." Gömlekli vaka kaşlarını hadi ya dercesine kaldırdı.

"Rayel gel lan hadi." Adının Rayel olduğunu öğrendiğimiz kişi çağıran kişiyi görmesi ile bir şey demeden yanımızdan ayrıldı.

"Kim bu değişik." dedi sinirle.

"Bilmiyorum. Yürü hadi daha fazla burda durup dikkat çekmeyelim." Hala daha yerimizden ayrılmadığımız için bakışları üzerimizde olan kişiler vardı. Beni dinleyip bar masasının olduğu yere doğru ilerledik. Bar sandalyesine oturduktan sonra yeni bir içki siparişi verdi ikimiz için.

"Anlatacak mısın?" diye sordu.

"Özür dilerim, hassas olduğunu bilmeme rağmen üzerine geldim." Konuşmaya devam edecekken lafımı bölüp konuşmaya başladı. "Elay sana kırılmadım, özür dilemene gerek yok, kardeşler birbirine küsmez." Onu gerçekten, her anlamda çok seviyordum. Dediği gibi o benim kardeşimdi.

1 Ölü 2 Ceset Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin