Gelen anahtar sesi ile herkesin ilgi odağı o kısıma doğru döndü.
"Selam kardeşim," dedi gelen ses.
"Sen öldün," dedi Barlas. Yüzü kireç gibi olmuştu ve baştan aşağı titriyordu.
"Ben ölmedim kardeşim, siz öyle olduğunu sandınız," dedi Barlas'ın abisi Baybars Atahan.
Barlas'ın yanımda olduğunu bilmesem karşımdaki kişinin o olduğunu düşünürdüm. Birbirlerine olan benzerlikleri insanı şaşırtacak şekildeydi. Baybars Atahan'ın tek farkı yeşil gözleriydi.
"Ben seni ellerim ile gömdüm. Sen gerçek değilsin," dedi Barlas titreyerek.
"Ben hiç ölmedim Barlas," dedi Baybars Atahan.
Barlas büyük bir hız ile abisinin üzerine yürüdü. "Niye yaptın lan o zaman?" Baybars Atahan'ın suratına inen bir yumruk. "Sen ölmedin ama annem öldü lan, benim annem senin yüzünden öldü," dedi bağırarak. Sonrası Baybars Atahan'ın suratına inen sayısız yumruk.
"Dayanamadı lan, senin yokluğuna dayanamadı. Ben senin yüzünden annemi kaybettim," dedi gözlerinden yaşlar akarken.
Barlas Atahan ağlıyordu. O çizdiği güçlü yıkılmaz halinde eser yoktu. Barlas Atahan'ın hassas noktası annesiydi.
"O benimde annem lan," diye bağırarak.
Barlas iyice kötü görünmeye başlamıştı. Ayağı kalkıp kolundan tutup çektim. "İyi değilsin, otur şuraya," dedim.
Bir şey demeden kapıya doğru yönelip dışarıya çıktı. Biraz yalnız kalıp kafasını toparlamasında herhangi bir sakınca yoktu.
"Tanışmadık Elay Ender, Baybars Atahan ben," dedi elini uzatarak.
"Ölen biri ile tanışamam Baybars Bey, kusura bakmayın," dedim.
"Ölmedim, yaşıyorum," dedi.
"O kısmı sahtekar olarak düzelttiğimi varsayın o zaman," dedim gözlerimi ondan ayırmadan.
"Anlattığı gibisin," dedi gözlerini benden ayırmadan.
"Anlamadım."
Bir şey demeden koltuğa geçip oturdu. Sessiz bir şekilde Barlas'ın geri gelmesini bekledik
🔒🥀
"Neden yaptın?" Tek bir soru.
Yaklaşık bir saat kadar bekledikten sonra Barlas gelmişti. Şimdi ise iki kardeş oturup yüzleşiyordu.
"Öyle olması gerekti," dedi Baybars Atahan.
"Sikicem olmasını falan. Sen bizim ailemizi mahvettin, benim hayatımı altüst ettin," dedi Barlas sakin bir şekilde.
En büyük sessizlik ölümcül bir çığlığa eş değerdi.
"Hayatında olan her şeyin suçlusu ben değilim."
"Öylesin. Şu an ki halimın sorumlusu sensin." Baybars Atahan bir şey söylemek üzere iken Barlas devam etti. "O B. da sensin. Yapmaz dedim lan, benim abim bu kadar şerefsiz değil dedim ama sen yaptın. Keşke gerçekten ölseydin."
"Bir şeyleri anlamanız için gerekliydi," dedi kendini savunmaya geçerek.
Barlas acı bir kahkaha attı. Belki de bu güne kadar duyduğum en acı kahkahaydı.
"O kadar acı çekmem gerekli değildi. Şerefsizin teki olsam da bu kadarını ben bile hak etmedim," dedi zorla.
Bedeni sağlam olabilirdi ama ruhu sayısız parçaya ayrılmıştı.
"Barlas ile ortak noktam sensin. Mert ile görüşen son kişide Barlas değil sendin," dedim. Birbirlerine olan benzerlikleri beni yanıltmıştı.
"Daha erken anlamanı bekledim. Ben İlay'ı çok sevdim."
"Benim ablam uyuşturucu yüzünden öldü. Sen yaptın," dedim zorlukla. Bu kadar aşağılık biri olamazdı.
"Zorundaydım. Büyük borcum vardı. Satmak için aldığım uyuşturucuyu bir türlü satmadım. Adamlar beni onunla tehdit etti. Onlar öldürsün istemedim, ben yaptım," dedi yutkunarak.
"Sen... Sen bunu nasıl yaptın?"
"Sana yemin ederim Elay zorundaydım. Onu başkalarının öldürmesine izin vermezdim. Çok zordu, o karşımda acı çekerken yardım edememek o kadar zordu ki. Ölümünün her saniyesini gördüm ben," dedi sonlara doğru sesi kısılarak.
Benim ablam bağımlı birinin borcu yüzünden ölmüştü.
Barlas ayağı kalkıp abisinin suratına bir yumruk daha savurdu.
"Geber lan," dedi Barlas bağırarak. Baybars Atahan dizlerinin üzerine çökmüş öksürüyordu.
"Yürü Ender," dedi Barlas. Birlikte dışarıya çıktık.
Hava soğuktu ama şu an bunu düşünecek durumda değildim.
"Ablam öldüğünde küstük. Kavga etmiştik ona bağırıp çağırdım, ertesi günde öldü. Ben özür dileyemeden gitti," dedim bende acısı olan bir şeyi anlatarak.
"Özür dilerim," dedi.
"Keşke özür dilenince geçse ama geçmiyor," dedim acının tatlı tebessümü ile
🔒🥀
Baybars ve Barlas yüzleşmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Baybars ve İlay nasıl sizce?
Son ile ilgili aklınızda teoriler var mı?
Twitter solukcicekk
Instagram solukcicekkk
Tiktok solukcicek
Oy verip yorum yapmayı unutmayın, sizi seviyorum 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Ölü 2 Ceset
Mister / ThrillerHer şey bir ölümle başladı. Ölümden intikam doğdu, intikam nefreti getirdi, nefret aşka dönüştü. Doğru sanılan bütün gerçekler ortaya çıktı, canlar yandı ama intikam oyunu devam etti. "Artık suç ortağıyız kırmızı." Yazılmaya başlandığı tarih: 07.02...