İçeriden gelen yumruk sesleri beni oldukça meraklandırmıştı. Adımlarımı sesin geldiği yöne doğru ilerlettim.
Barlas altında siyah bir şort, üzeri çıplak bir şekilde kum torbasına yumruklar savuruyordu. Alnında ve göğsünde olan terden uzun bir süre burada olduğu çok aşikârdı.
"Kolay gelsin Atahan," dedim bağırarak. O kadar odaklanmıştı ki beni duymuyordu.
Kum torbasına bir yumruk atacağı sırada önüne geçtim. Atacağı yumruğu geri çekti. "Kızım sen manyak mısın?" dedi bağırarak.
"Manyak sensin. Sana bağırdım ama duymadın," dedim durumu açıklayarak.
Sinirle derin bir nefes aldı. "Konuşmak falan istemiyorum Ender," dedi ilk haline nazaran daha sakin bir ses ile.
"Konuşmak için geldiğimi kim söyledi?" Ne dediğimi anlamadığı için bana anlamadığını belli eden bir şekilde bakıyordu.
Sweetimin alt kısımdan tütün başımdan yukarıya doğru çektim.
"Karşımda soyunma Ender." Bunu söylerken bakışlarını başka bir yöne doğru çevirmişti.
İtiraf etmek gerekirse bu hareketi hoşuma gitti.
Hatırla Elay, ona ne için yaklaştığını, ablana yaptıklarını hatırla.
"Sadece sana eşlik etmek istiyorum," dedim. Karşısında siyah bir sporcu atleti ve siyah bir eşofman ile duruyordum.
"İyi."
Karşısına geçip pozisyon aldım. Bu halime küçük bir sırıtış ile karşılık verdi. Bir süre sonra eski haline bürünüp benim gibi pozisyon aldı.
Yavaş adımlar ile bir çember çizerek ilerledik. İlk hamlenin ondan gelmesini bekliyordum. İlk hamleyi benim yapmayacağımı anlamış olacak ki ileriye doğru yumruğunu savurdu. Bedenimi aşağıya doğru eğerek yaptığı hamleden kurtulmayı başardım. Sağ ayağımı kaldırarak karnına doğru savurdum, kenara çekilerek yaptığım hamlenin boşa çıkmasını sağladı. Yaptığım hamlelerin boşa çıkması iyice sinirimi bozmaya başladım.
Elimi oldukça hızlı bir şekilde yüzüne savurdum, yaptığım hamleden kurtulamayan Atahan geriye doğru sendeledi.
"İyi yumrukdu," dedi dudağından akan kanı elinin tersi ile silerken.
"Teşekürler," dedim sırıtarak.
Hamle yapacağı sırada onu yere itip üzerine eğildim. Ayağını bacaklarımın arasına sokup kendi üstte olacak şekilde bizi çevirdi.
"Altta olmayı sevmem Ender," dedi nefes nefese.
"Ne tesadüf, bende."
"Dövüşmeyi bildiğini biliyordum. Fazla esneksin. Senin gibi zeki ve başarılı bir kadının bilmemesi garip olurdu."
"Zeki veya başarılı olduğum için değil kendimi korumak için öğrendim," dedim.
"Kendimizi korumak için istemediğimiz şeyler yapabiliyoruz," dedi.
"Oovvv." Gelen ses ile ikimizin de bakışları o yöne döndü. Hala daha Barlas'ın altında olduğum için yanlış anlaşılması kolay olan bir pozisyondu.
"Kusura bakmayın kardeşim ben böldüm. Hemen gidiyorum, hiç görmedim, devam edin siz," dedi Rayel. Bir elini gözleri ile kapatmış geri geri adımlıyordu.
"Buraya gel lan," dedi Barlas üzerimden kalkıp Rayel'in peşine giderken.
Barlas'ın Anlatımından
Elay'ın üzerinden kalkıp Rayel'in peşinden gittim. Rayel'e küfür etmeyi de ihmal etmiyordum. Sik beyinli bizi o şekilde görünce hemen yanlış anlamıştı.
"Lan oğlum sen mal mısın?" dedim.
"Hayır kardeşim." Allah'ım sen bana sabır ver, bir de ciddiye alıp cevap veriyor.
"Ulan hadi yanlış anladın, kız oradayken neden söylüyorsun. Senin beynini sikeyim ben," dedim sinirle.
"Kardeşim kulaklarının canı çıktı çınlamaktan," dedi Rayel.
🔒🥀
"Hep bunun yüzünden," dedim zorla elimi Rayel'e doğru kaldırarak.
Rayel, Demir ve ben hep birlikte içmeye gelmiştik. Tahmini iki saattir buradaydık.
"Götü başı dağıttık lan," dedi Demir elindeki içki bardağını kaldırarak.
"Bu âşık olmuş," dedi Rayel ağzını gevşekçe yayarak.
"Siktir oradan, ben âşık olmam," dedim.
Ne âşkı kardeşim, değilim âşık falan.
"Bende öyle diyordum. Sonra Erez beni yatağa attı," dedi sırıtarak.
"Bu mal âşık olduysa ben evlenirim." Demir içki dolu bardağı Rayel'in üzerine döktü.
"Beynine birlikte seni de sikeyim kardeşim," dedi Rayel yüzünü silerek.
"Bu benim küfürüm, benden çalmış."
"Âşık oldun mu lan sen? "dedi Demir.
Lisedeyken en son Demir ve benim aşık olacağımızı söylerdi Rayel. "Siz ikiniz evde kalırsınız lan" derdi.
Demir âşık olup kenara çekilmişti ya da hevesti bilmiyorum. Rayel çabuk bağlanabilen biriydi. Lise son sınıfta âşık olduğu kumral bir kız ona yüz vermediği için bir saat kafa ütülemişti.
"Hayatım kaymış lan, ne âşkı," dedim.
Bok yolunda olan hayatım abim olacak şerefsiz ile daha da kötüye gidiyordu.
"Baybars abinin gelmesi çok beklenmedikdi," dedi Demir. Suçlu olan bendim, verdiği ipuçlarının hiçbirini anlamamıştım.
İlay'ı bir kez görmüştüm. Abim tanıştırmak için eve getirmişti. O gün evde büyük bir heyecan ve telaş vardı, annem abimin ilk kız arkadaşı için hazırlık yapıyordu.
Yalanlardan yapılmış bir köprü üzerindeydim, o kadar ağırlık vardı ki en sonunda o köprüden düşecektim.
Demir cevap vermeyeceğimi anlamıştı ki benim yerime kendisi konuştu. "Sen âşık olmuşsun kardeşim. Yanlış geldiği için kabul etmiyorsun."
"Abim ablasının katili, ablasını tanıyorum ama onun bundan haberi yok. Sevgilisi ile son görüşen insan abim ki ne çevirdiklerini hala daha bilmiyoruz. Bana sevdiği adamdan intikam almak için yaklaştı. Ağır geliyor lan, ona bir şeyler hissetmek çok ağır geliyor."
"Çok zor kardeşim. Bu durumda ne denir bilmiyorum."
"İmkanın olsa kalbimi söküp atarım ona karşı bir şeyler hissetmesin diye."
"Ne yapacaksın peki?"
"Giderim. Ona karşı hissettiğim bu şey bitmezse gitmek en iyi çözüm."
"Barlas Atahan geri mi çekiliyor yani?" Benim pes edeceğim düşüncesi alışık olmadığımız bir şeydi.
"Yoruldum kardeşim, savaşmayı gücüm yok."
"Birlikte dinlenirsiniz."
"Ben yaralı bir adamım, ona daha fazla yara açamam."
🔒🥀
Bölümü nasıl buldunuz?
Birazdan atacağım bölüm Baybars ve İlay için umarım seversiniz.
Twitter solukcicekk
Instagram solukcicekkk
Tiktok solukcicek (pek aktif değilim ama yinede gelin siz)
Oy verip yorum yapmayı unutmayın, sizi çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Ölü 2 Ceset
Mistério / SuspenseHer şey bir ölümle başladı. Ölümden intikam doğdu, intikam nefreti getirdi, nefret aşka dönüştü. Doğru sanılan bütün gerçekler ortaya çıktı, canlar yandı ama intikam oyunu devam etti. "Artık suç ortağıyız kırmızı." Yazılmaya başlandığı tarih: 07.02...