16

425 33 75
                                    

riki sevgilisinin beline sarılmış ve önünde asılı duran özel dikim takım elbiselere bakmıştı.

"gelecekler mi sence?"

"birbirlerinden habersizler bence evet hem 6 yıl oldu sorun çıkmaz bence"

"düğün hazırlıkları yormadı ama onlar gelecek mi diye düşünmek yordu"

"riki"

"hm"

"seni seviyorum"

"ben de seni seviyorum sevgilim"

"bunları düşünmeyelim artık lütfen tamam mı?"

"tamam sadece yarına odaklanıyorum ya da yarın geceye mi odaklanmalıyım-niye vuruyorsun sevgilim ya"

"sus ve uyu artık riki sus"

"sen beni sevmiyorsun artık"

"çıldırtma bak asıl ben trip atarım-"

"iyi geceler bir tanem"

"hemen kaç tabii sen trip atınca iyi ben trip atınca iyi gecele-" riki sunghoon'un konuşmasını bu sefer dudaklarına yapışarak kesmişti.

sunghoon gülümseyerek karşılık verdiğinde riki sunghoon'un kafasının altına koyduğu kolunu çekip üstüne çıkmıştı.

"riki yarın düğünümüz var erken yatmalıyız"

"heyecanlanıyorum"

"ben de öyle... uyu artık"

"tamam sevgilim" riki bunu diyip sunghoon'u boynuna doğru çektiğinde sunghoon da bir kolunu riki'nin göğsüne atarak ona doğru yatmıştı. ikisi de uzun süredir düğünleri için o kadar uğraşıyorlardı ki yorgunluktan hemen uyuyakalmışlardı.

•••

riki ve sunghoon odasında hazırlanırken tıklanana kapı ile ikisi de "gel" diye bağırmışlardı.

riki'nin makyajı bitmiş saçı yapılırken sunghoon'un ise tam tersiydi.

sonunda evlendikleri için çok heyecanlılarken hiçbir sorun çıkmaması için içlerinden tanrıya dua ediyorlardı.

ikisi de kapıdan gelen hıçkırık sesiyle oraya döndüğünde jungwon'u görmüşlerdi.

makyöz ve kuaförden izin isteyip jungwon'un yanına gittiklerinde jungwon hızla riki'ye sarılmıştı.

"özür dilerim bugüne kadar sizi yalnız bıraktığım için... davetiye gelene kadar her şeyden habersizdim"

"hadi ama güzelce hazırlanıp makyaj bile yapmışsın hem kendininkini hem bizimkini bozma" sunghoon da sarılırken konuştuğunda jungwon buruk bir şekilde gülümsemiş eski arkadaşına bakmıştı.

her zamanki gibi yakışıklı olan arkadaşına bakıp saatlerce ağlayası vardı.

tekrar riki'ye sarılmış ve "her şey için özür dilerim" demişti.

riki onu çok özlediği için karşılık verip öperken sunghoon da ağlamamak için gözlerini havaya kaldırıp elini sallayarak kurutmaya çalışıyordu.

"başka biri gelecek mi?" dediğinde riki "herkes gelecek..." diyip baktığında bekledikleri tepki gelmemiş jungwon kafasını sallamış "hepsini çok özledim gerçekten" demişti.

evlenecek olan ikili jungwon'un tepkisiyle birbirine bakıp gülümsemiş içinden geçenler de aynıydı.

5'te 1

o sırada içeriye sunoo ve heeseung beraber gelmişlerdi.

"kapıda karşılaştık hepinizi aşırı özlemişim" aralarında hiçbir şeyi takmayarak rahat davranan heeseung'un bile gözleri parlıyordu hepsini görmesiyle.

5'te 2

grupta ilk iletişimi kesen kişi olan sunoo kafasını eğerken diğerleri riki ve sunghoon'un düğünü ile ilişkileri hakkında konuşuyordu.

riki zor günlerinde yanında olan bu arkadaşına sunghoon ise her zaman onunla olan arkadaşına doğru ilerlemiş ve sarılmışlardı.

sunoo onların bu hamlesiyle "çok özür dilerim" diye mırıldanmış ve elde olmadan ilk ağlayan olmuştu.

"zor günümde hep yanımda oldun. en güzel günümde de olman lazım daha fotoğraf çekileceğiz niye ağlıyorsun" riki gülümseyerek sorduğunda sunoo kafasını sallayıp "söz ağlamayacağım" diyip onlardan ayrılınca gidip jungwon'a sarılmıştı.

5'te 3

jungwon ve sunoo ikilisi ayrılmadan kapı tekrar açılmış ve içeriye jake girmişti.

ikisinin özel dikim takım elbiselerini görünce "oooo herkes çok yakışıklı bana güneş gözlüğü bulun gözümü açamıyorum" diyip etrafı göremiyormuş gibi davrandığında hepsi ona gülmüştü.

her zaman ortamı toplayabilen kişi olarak bilinen jake zaten jungwon'un isteği üzerine onunla iletişimi kesmişti ama onun dışında kimse ile zaten iletişimini kesmemişti.

en rahat sayı olan jake ile 5'te 4

jake hepsi ile sarıldığında sıra jungwon'a geldiğinde jungwon hala aynı şekilde düşünüyordu ki sadece elini sıkmıştı.

onların bu hallerine bir an düşen ortam sonrasında riki'nin "jay hyung geç geleceğini söyledi. bizim işimiz bitince fotoğraf çekilelim mi?" demesiyle odak rikide toplanmıştı.

hepsi onaylayarak içeriye gelen makyöz ve kuaförü beklememek için dışarıya çıkmışlardı.

elde olmadan jungwon ve jake'in arasında esen soğuk hava ve sunoo'nun kendini mahcup hissetmesi ile sessizleşen ortamın düzelmesi artık heeseung'a kalmıştı.

tabii jay imdadına yetişmeseydi.

jay arabasından indikten sonra anahtarını valeye vermiş ve arabanın diğer kapısını açmıştı.

kısa kırmızı elbise giyen çok güzel bir kız jay'in koluna girdiğinde hepsi şaşırarak ona bakmışlardı.

jay soğuk bakışlarıyla gözlerini etrafta gezdirip diğerlerini gördüğünde onlara doğru yönelmişti.

sunoo, onun ve yanındaki kızın kendinden emin bakışları altında ezilirken bu jay'in çok umrunda değilmiş gibi hala aynı soğuklukla diğerlerine selam vermişti.

"jay seni de çok özledim" diyip sarılan jungwon ile jay biraz gülümsese de normal haline dönmüştü. yine adım jungwon'dan gelmişti.

"yanındaki kim?"

"nişanlım yunjin"

•••
ABO
MINTCIKO NAPTIN BI GOTUN YERINDEN DURSUN demeyin lutfen hepinizi cok seviyorum 🤭✨😋💋

ᴡᴀʟʟᴇᴛ-ᴇɴʜʏᴘᴇɴ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin