bu arka arkaya attigim ucuncu bolummm onceki bolumleri kacirmayinn
•••
"ya jungwon dokunma o kutulara" jake sinirle jungwon'a baktığında jungwon elindeki çileği ağzına atıp kutuya tekrar bir bakış atmıştı.
"ama eşyalarımızı ayırmam lazım"
"her şeyi taşıyalım halledeceğiz sevgilim sakin ol"
"bebeğim herkese emir verirsin kutunun içindekilere bakıp ama şu an değil" sunoo elindeki kutuyu da yatak odasına götürmüştü.
"hepimiz bir tane alsak bitiyor şimdi jungwoniem. bekle biraz daha taşıma hiçbir şeyi" jay konuştuğunda jungwon da çoktan jake'in aldığı yiyecek poşetinden biraz daha çilek yıkamıştı.
"sevgilim sen yine mi bir şeyler yiyorsun"
"yo çilek yiyorum bir şey değil ki?"
"hm hm"
"bitti mi işiniz?"
"bitti sevgilim gel istersen istediğin yere yerleştirelim her şeyi" diyip omzuna öpücük kondurmuştu.
jungwon gülümserken jake ise "çok mutluyum" demişti.
"ben de. aşırı sevdim burayı"
"düşünsene o küçük odaya neler yapacağımızı"
"hayal edemeyeceğim kadar güzel"
"seni çok seviyorum sevgilim"
"ben de seni seviyorum"
"aşkınızı bölüyorum ama artık boşaltılması gereken kutular var" sunghoon kafasını kapıdan dışarıya çıkarttığında riki belinden tutup "ha istersen jungwon ben şu an istemiyorum. sonra yapalım sadece jake uğraşsın her şeyle derseniz biz sevgilimle bunu kabul ediyoruz gidebiliriz" kıkırdamıştı.
"delirme beni nishimura riki"
"ouv jungwon kızdı galiba"
"riki çok akıllısın ya"
"tamam jungwoniem ben içeriye geçiyorum. bu da hamile kalınca mı asabileşti ki?"
"riki, sevgilim jungwon sence hamile kalmadan önce hiç mi asabi değildi. değil mi woniem"
"hoonie konuş hoonie"
heeseung iç çekerek "asabi olduğuna övüneni de ilk defa görüyorum" demiş ve telefonuna dönmüştü.
sunoo ise gülerek "heeseung sende bu ortamda normali mi var bu bir ve niye ikide bir telefona bakıyorsun bu da iki" demişti.
jay heeseung yerine cevaplamış "normali bizde ne arasın sevgilim" demiş heeseung ise hepsini şaşırtarak "o günkü hemşir ile konuşuyoruz. çıkarken size kahve aldığımda denk geldik numaramı istemişti" demişti.
•••
sunoo kendini yatağa attığında jay de arkasından gelip sunoo'nun koluna yatmasını sağlamıştı.
"bugün çok yoruldum gerçekten"
"ben de çok yoruldum sevgilim. iyi ki benim evime geldin mükemmel bir uyku çekmeliydim ama sensiz mümkünatı yok"
"sen her anda böyle bana güzel sözler söyleyecek misin?"
"sen benim bunları özellikle söylediğimi sanıyorsan yanılıyorsun zaten böyleydim ama"
"geciktik biraz haklısın"
"tamam düşünme bunları. acaba jake ve jungwon'un düğünü nasıl olacak acaba"
"onu bilmiyorum da..."
"sunoo niye gözlerini dikip bana bakıyorsun ne istiyorsun?"
"elbise giyebilir miyim?"
"ne?"
"şey emin olamamıştım ama-"
"aması yok giyiyorsun ya da vazgeçtim benimle giy"
"jay abartma ya"
"çok ciddiydim oysaki"
"çok yakışır"
"senin giyeceğin şeyle uyumlu olacak şekilde saten bir elbise giysem? ince askılı ama uzun belki yırtmaçlı olur"
"tamam sevgilim istediğin rengi de giyin"
"seni çok seviyorum"
"ben de seni çok seviyorum ve şu an çok güzelsin artık uyuyalım yoksa dayanamayabilirim"
"çok kötüsün jay"
"evet ben de seni seviyorum hayatım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴡᴀʟʟᴇᴛ-ᴇɴʜʏᴘᴇɴ ✓
Fanfictionriki: jakewon neydi grubumuzun mottosu jungwon: jayin evi hepimizin evidir jake: jayin cuzdani hepimizin cuzdanidir sunoo: kendisi de benim|