hamile sunoo istendi ama malsf 🧍🏻♀️🧍🏻♀️🧍🏻♀️
twinse gelin askolar orada da sunjay varrr•••
"sizi düğünümüze çağırdıktan iki-üç ay sonra sizin düğününüze geleceğimi inanamıyorum"
sunghoon dolu gözleriyle gülümseyerek jungwon'un ceketinin cebindeki çiçeği düzeltmişti.
riki ise "sevgilim bu kadar duygusallaşma jungwon'u durduramıyoruz sonra" dediğinde jungwon göz devirip sunghoon'a gülümsemişti.
heeseung yanında bir aydır konuştuğu hemşir ile geldiğinde diğerleri şokla ona bakmıştı.
"arkadaşlar sevgilimle tanışın. park minjae"
jake öksürürken jungwon onun sırtını sıvazlamış ardından da sunghoon "şaka yapıyorsun?" demişti.
"ya siz ne vahşi insanlarsınız gerçekten. merhaba ben nishimura riki. bu da şokta olan eşim park sunghoon"
"tanıştığımıza memnun oldum"
"ben de yang jungwon ve şu an ölmezse eşim sim jake" jungwon gülümsediğinde minjae gülümseyerek "tebrik ederim" demiş ve kafasını eğmişti.
heeseung "jay ve sunoo yok mu?" dediğinde jake "bilmiyorum arıyoruz ama açmıyorlar" dediğinde "o zaman nasıl fotoğraf çekileceğiz? ben yarım saattir okuldan işten herkesle fotoğraf çekildim sizsiz düğün fotoğraflarım mı olacak" jungwon hemen ağlama moduna girdiğinde sunoo sevinçle gülümseyerek "hayır öyle bir şey olmayacak çünkü biz geldik" demişti.
"yok artık sunoo çok güzelsinsöyleseydin beyaz elbise giyerdim" dediğinde sunoo ise "bir tanem sen benden de güzelsin şu an makyajın çok güzel olmuş" demişti.
jay gözlerini sunoo'dan alamıyor her dediğine komik olmasa da gülümsüyordu.
heeseung "enayi ya şunun yüz ifadesine bakar mısınız? sunoo elbise giymiş, çok güzel olmuşsun sunoom, resmen gözlerini ayıramıyor" diyerek gülümsemişti.
"senin bana olan bakışlarından bir farkı yok galiba sevgilim?" minjae gülerek konuştuğunda sunoo ve jay şaşkınlıkla ona baktığında diğerleri de heeseung ile ellerine dalga geçme kozu geldiği için mutlulardı.
"ayh ben minjae'yi hepinizden daha çok sevniş olabilirim gerçekten" diyen riki ile herkes gülmeye başlamıştı.
"tanıştığımıza memnun oldum" sunoo gülümseyerek minjae'ye baktığında minjae ise "ben de tanıştığımıza memnun oldum. bir ara benimle de elbise almaya gel çok güzel elbisen" dediğinde jungwon "ben de istiyorum" diye heyecanlanmıştı.
"sen önce evlen sonrasında her yeri gezeriz bir tanem ve teşekkür ederim minjae"
"e fotoğraf çekilmeyecek miyiz?"
"jay birde soruyor musun? hem geç kalıyorsun hem de-"
"tamam canım, tamam mısır tanemin annesi hadi geçelim fotoğraf çektirelim"
heeseung minjae'yi de belinden tutup zorla fotoğrafa çekmişti. herkes hazır olduğunda sunoo "herkes kameraya kimchi desin" cıvıldayarak gülümsemişti.
bir sürü fotoğraf çektirdikten sonra jungwon jay ve riki dışında herkesi içeriye göndermişti.
jake gergin bir şekilde jungwon'u kürsüde beklerken jungwon "size önemli bir şey söylemem gerekiyor" demişti.
"düğün günü beni öldüreceksin bu gidişle. evlenemeyeceksin artık kaos yaratma"
jungwon gözleri dolmuş bir şekilde ikisine baktığında "kaos değil... babam ve annem kabul etmedi gelmeyi ya biriniz beni kürsüye kadar götürebilir mi?" demişti.
özellikle riki böyle bir şey beklemediği için onun da gözleri dolmuştu.
"ikiniz benim her şeyimsiniz. başkasının babasından ya da başkasından isteyemezdim"
"jungwon tabii ki yaparız"
"hatta ikimiz de götürelim. bir koluna ben bir koluna jay girer. o jake'in seni bizden alması kolay olmamalı"
riki'nin bu fikriyle üçü de kahkaha atarken sunoo kapıyı tıklayıp kafasını içeriye sokup "hadi ne zaman geleceksiniz" demişti.
"tamam biraz sonra geliyoruz"
"hem de büyük bir sürprizle"
"korkutma beni riki" diyip göz devirmiş ardından da hepsine tek tek öpücük atarak çıkmıştı.
•••
"ay en sevdiğim an"
"sunoo hala bir çiçek bile tutamadığı için umutla bekliyor" heeseung dalga geçerken minjae ise "sevgilim ben de gidecektim gitmeyeyim mi?" dediğinde sunoo kahkaha atmaktan kızarmıştı.
riki "ben diyorum en çok minjae'yi sevdim" dediğinde minjae göz kırpmıştı.
"bakın siz çok hızlı ısındınız birbirinize" heeseung gözlerini kısıp sinirlendiğinde jungwon "kıskanma artık heeseung. atıyorum bakın" demişti.
sunghoon riki'nin yanına geldiğinde riki onun beline sarılmış çenesini omzuna koyduğunda "bizim çiçeğimizi yakalayan arkadaşımız şu an evleniyor" demişti.
riki ise "bizim mükemmel ilişkimiz onlara da yansıyor" dediği gibi sunghoon'un dudağına yapışmıştı.
o sırada sunoo çiçeği kaptığı gibi çığlık atmış ve jay'e döndüğünde diz çöken elinde yüzükle ona bakan jay ile hareketsiz kalıp şokla ona bakmıştı.
•••
EVETTTTTTT BITTIIIIII
buradan sonrasi bosluk degil bunlar da evlenir heeseung kesin en son aglayarak evlenir hatta tum dugun masraflarini jaye odetir
onun disinda da jungwon dogumda jakei yaninda istemesinin tek nedeni saclarini yolmak olur
wallet karakterleri cidden en catlak ve en spontane gelisen karakterlerdiQKSKQKWKDKDLDKD
kendinize cok iyi bakin cokkk diger ficlerimde de gorusuruz opuyorum hepinizi 💋💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴡᴀʟʟᴇᴛ-ᴇɴʜʏᴘᴇɴ ✓
Fanfictionriki: jakewon neydi grubumuzun mottosu jungwon: jayin evi hepimizin evidir jake: jayin cuzdani hepimizin cuzdanidir sunoo: kendisi de benim|