jay gözlerini hızla kırparak sunoo'nun yüzüne bakarken sunoo kıkırdamıştı.
"ne bakıyorsun öyle?"
"sunoo sen beni öptün?"
"hm hm"
"sevgili olalım mı diye de sordun"
"evet"
"az önce öpüştük"
"evet jay bak zorlama gidicem şimdi"
jay kafasını sallayıp "tamam dur özlemimi gidermeme izin ver en azından" diyip sunoo'yu kucağına çekmişti.
"tekrar mı izin kullansam acaba?"
sunoo gülümseyerek kollarını jay'in boynunda dolayıp sarılmıştı. kokusunu içine çekerken gülümsemişti. hala ona aldığı parfüm gibi kokuyordu.
jay sakin sakin sunoo'nun sarıldığı belini okşarken sunoo ise "sonunda istediğim yerdesin" dediğinde sunoo boynundaki kollarını gevşetip yüzüne bakmıştı.
"cidden kucağında mı istiyordun?"
"evet hiç ayrılmayalım... ne sanmıştın ki?" diyerek sırıtmıştı. sunoo jay'in omzuna vurduğunda jay kahkaha atmıştı.
o sırada telefon çalmış ve yunjin'in aradığını fark ettiğinde telefonu açmıştı. sunoo'nun boynundan uzaklaşmaması için hoparlöre alıp telefonu masaya koyduğunda yunjin hızla konuşmaya başladı.
"jay çabuk ol"
"ne oldu ya?"
"sen kafam karışıyo sunoo'dan uzak düşünmem lazım, ben chaewon ile evleneceğim ev bulmamız lazım derken unutmuşuz. bir hafta önce ertelediğimiz uygulamayı sunacağımız şirket geliyor kalk çabuk"
jay yunjin'in dedikleriyle oflarken sunoo kıkırdıyordu.
"aaa sunoo da mı orada her yerde onu arıyordum. canım uygulamanın sunumunda bize yardım edecek kişi sensin"
sunoo gözlerini açıp "NE" diyerek bağırdığında az önce eğlenen sunoo'nun bu hali jay'in daha çok hoşuna gitmişti. şimdi işleri unutup gülme sırası ondaydı.
"bakın hızlı bir şekilde toplantı odasına gelin. yoksa geberteceğim sizi" telefon ikisi de bir şey diyemeden kapandığında sunoo "niye ben girmeye başladım büyük toplantılara?" dediğinde jay ise "yunjin'in babası özellikle seni seçip şirkete aldı. babam da dahil hepimiz başta şaşırmıştık hatta ona sorduğumda önceden tanıdığın için sen daha iyi biliyorsundur sizden de iyi eğer cv göndermeseydi bile alacaktım demişti" diyerek cevap vermişti.
sunoo dudakları kıvrılarak "o zaman baban benim ne kadar iyi olduğumu biliyor kabul etmesi de kolay olur?" dediğinde jay ise "seni kabul etmeleri zaten kolay olur. bir kere ben seni çok seviyorum" demişti.
jay tekrardan sunoo'nun dudaklarına minik bir öpücük kondurmuş kucağında sunoo ile ayağa kalkmıştı.
"ya bıraksana beni"
"kapıdan çıkana kadar ayrılmayalım"
"of tamam"
"gören zorla tutuyoruz sanar sevgilim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴡᴀʟʟᴇᴛ-ᴇɴʜʏᴘᴇɴ ✓
Fanfictionriki: jakewon neydi grubumuzun mottosu jungwon: jayin evi hepimizin evidir jake: jayin cuzdani hepimizin cuzdanidir sunoo: kendisi de benim|