18

332 36 35
                                    

bu bolumu tekrar yayinliyorum cunku bolum arasinda sunoo sevgili yaptigi ve aldatildigini soyluyordu
ileride dusunduklerimle uyusmayan bir seyi cikartmak istedim
onun disi bolumu tekrar okumaniza gerek yok bir sey degistirmedim cikarttim sadece
•••

jake heeseung ve jay yan yana dururlarken yunjin de tuvalete gitmişti. üçü de heyecanla sunghoon'un çiçek atmasını bekleyen ikiliye bakmışlardı. jungwon etraftakileri umursamadan sunoo'yu ittiriyor sunoo ise çığlık ata ata kaçıyordu.

"özlemişim hepinizi" heeseung gülümseyerek konuştuğunda jay de iç çekip kafa sallamıştı.

jake ise "yıllarca sevgili olsunlar diye uğraştığım ikili ile iletişimimizin eskisi kadar olmayacağını ve düğünlerinde tekrar görüşeceğimizi beklemezdim. bunu bana bi yedi yıl önce sorsalar kesin şaka yapıyorsunuz derdim" demişti.

"inanır mısınız jay'in cüzdanı hepimizin cüzdanı günlerini özledim"

"bunu söyleyen jay miydi yoksa kulaklarım mı çalışmıyor?" heeseung kahkaha atarken birden jake'in kucağına düşen çiçekle hepsi şokla ona bakmıştı.

jake "galiba evleniyorum arkadaşlar" diyip şokla bir çiçeğe birde etrafında gülen arkadaşlarına bakıyordu. o sırada gözleri jungwon'a takılmıştı.

elindeki çiçeği dudak büzen jungwon'a vermiş ve "bence bunu sen hak ediyorsun" dediğinde etraftakiler tepki bile verememişti.

jungwon şokla ona bakarken jake minik bir tebessüm edip kendi yerine geçmişti.

heeseung omzuna vurarak imalı bir şekilde baktığında jake "artık çok geç bakma bana öyle" demişti.

"ne geçi? ikinizin de hala sevgilisi yok diye biliyorum."

jungwon kızarıp riki'nin yanına konuşuyormuş gibi yaparken aynı zamanda çiçeklerle oynuyordu.

"hadi canım ya... yine kaçırdık" sunoo gözyaşlarını siliyormuş gibi yaparken jay "çiçeğe mi bakıyor evlenmen? hem ben çok ilişki yapma taraftarı olmadığını sanıyordum" demişti.

sunoo cevap veremeden yunjin gelmiş ve "şirketten acil bir arama geldi gidelim mi sevgilim" diyip gözlerini büyülterek baktığında jay ise kafasını sallayarak "arkadaşlar riki ve sunghoon'un balayından sonra tekrar buluşalım. cüzdanım sizin" demesiyle hepsi aklına gelen eski anılarla kafa sallayarak onu onaylamışlardı.

tekrar sunghoon ve riki ile sarılan jay aralarından ayrıldığında çoktan herkes gitmiş sadece altı kişi kalmışlardı.

bununla birlikte sunoo elindeki kadehe fazlasıyla şarap katıp dikmişti.

"sen delirdin mi ne yapıyorsun?" heeseung ona sinirle baktığında sunoo "görmüyor musun hyung ya ne güzel bir ilişkisi var hala işleri güzel gidiyor. birde bana bak. onunla okuyup çalışırken istifa edip part time çalıştım yıllarca. biliyor musunuz o kadar işte çalıştım o yoğunlukta onu unuturum diye ama gittikçe her şey bana onu hatırlatıyor" diyip ağlamaya başlamıştı.

"ben senin bu dengesiz halinden bıktım" sunghoon en yakın arkadaşı olarak konuştuğunda sunoo kafasını kaldırmış ve kırmızı gözlerle ona bakmıştı.

"niye böyle olacaksan hepimizle iletişimi kestin ki?" riki iç çekerek konuştuğunda bir şeyler hisseden jungwon dudağını ısırmış ve olacakları bekliyordu.

"birde bana bunu soruyor musunuz? jay ile tam aramız düzelecekti. sizden bir şeyler saklamayı kesmiştik ama jake ve jungwon'un arasında geçenleri hatırlamıyor musunuz?"

jungwon düşündükleri doğru çıktığı için iyice kötüleşmiş dolu gözlerle sunoo'ya bakmıştı. ilk giden sunoo olsa bile onun hali hepsinden de kötüydü.

"onların arasında olanlar yüzünden ikiye bölündüğünüzü beni arada bıraktığınızı hatırlamıyor musunuz?"

özellikle jungwon ve burada olmasa da jay o zamanları hiç unutmuyordu.

jungwon yedi yıldır sevgilisi olan kişiden böyle bir tepki beklemiyorken yanında jay ve riki dışında bir tek sunoo olmuştu.

o an en büyük destekçisi olabilirdi ve bu jungwon'u şu an bitiriyordu.

ona onun gibi destek değil köstek olmuştu.

"ben yeterince ayrılmaktan korkuyorken olanlar sizce normal miydi? tek sorun benim sizinle olan iletişimimi mi kesmem yani? burada tek suçlanacak ben değilim." dediğinde jake yüzünü kapatıp olduğu yerde çökmüştü.

farkındaydı her şeyi kendi mahvetmişti.

sunoo yüzünü silip riki ve sunghoon'a bakmıştı. şu an ikisinin de ona sarılacağını düşünmüyorken riki onu kendine çekmişti.

ayrıldıklarında ise sunoo burnunu çekerek "kusura bakmayın sunghoon ve riki. bir an kendimi tutamadım. tebrik ederim balayında iyi eğlenceler. eğer çekildiğimiz fotoğraflar gelirse size bana da atmayı unutmayın numaram sizde var" demiş ve orayı terk etmişti.

•••

KAOS merak etmeyin duzelticem
ve bu ficin jakewonu beni bitiriyo

ᴡᴀʟʟᴇᴛ-ᴇɴʜʏᴘᴇɴ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin