su ficin ilerleyisi kafamda ama sonu nasi olcak hicbir sey yok ilerliyom bi sekilde (hallettim)
•••
"sunoo?"
"günaydın" gülümseyip duvardaki yazılara baktığında ben de gülümsemiştim.
"günaydın"
"burayı hatırlıyor musun? şaşırdım"
"dekorasyonu değiştiği için fark edememiştim ama senin mutfaktan çıktığını görünce fark ettim"
"anladım... o zamanlar çok küçüktük üniversite harcım çıksın diye buraya geldiğimde hep yanımdaydın"
"son zamanlara kadar hep sözümü tutmak için elimden geleni yapmaya çalışmıştım" diyip elimi kendi yazımda gezdirdiğimde gülümseyip o da elimi tutup duvardan çekmiş "ben de sözümü tutmaya devam etmek istiyorum" demişti.
ona bakıp konuşacakken arkadan hyunjin ve yunjin geldiğinde sunoo ellerimizi ayırıp eğilerek "günaydın efendim" demişti.
hyunjin elini sallayarak selam verip "sunoo şirket dışı resmi olmana gerek yok. zaten kim bu ikisinin patron olduğunu düşünür ki" demiş ve yunjin'in saçlarını karıştırmıştı.
sunoo başta şaşırarak üçüne baktığında jay'in onları gülerek izlediğini fark ettiğinde o da rahatlamıştı.
"hadi artık beraber geçelim mi şirkete" yunjin bu teklifi sunduğunda sunoo "ben kahvaltımı yapıp geçeceğim efendim sadece jay-bay park'ı görünce yanına geldim"
"sunoo hyunjin dalga geçti sanıyorsan gerçekten samimiydi. bize şirkette bile bu kadar resmi yaklaşmana gerek yok hem jay ile aranızda olanları biliyoruz"
sunoo bunu duyunca rahatlasa mı yoksa daha da gerilse mi emin olamamıştı.
jay ise tam tersi arkadaşlarının sunoo'yu içten bir şekilde kabul ettiğini fark etmiş ve keyfi yerine gelmişti.
"anladım. şirkette görüşürüz o zaman" hyunjin el sallayıp kolunu yunjin'in boynuna kolunu atıp dükkandan çıkmıştı.
"sunoo?"
"hm?" sunoo gözlerini duvardan çekip jay'e baktığında "eskisi gibi olabilir miyiz?" demesiyle gözleri büyümüştü.
"jay..."
"özür dilerim işleri zorlaştırdığım için"
"jay işleri zorlaştıran sen değildin. aramız düzeldikten sonra korkup kaçan bendim"
"bak artık anlıyorum o yüzden-"
"jay sen söylemeseydin şirkette yunjin'in başkasıyla nişanlı olduğunu öğrenecektim ki konusu da geçti. teşekkür ederim bana dürüst olmayı seçtiğin ve eskisi kadar değerli hissettirdiğin için"
"benim en değerlim sensin çünkü sunoo" sunoo jay'in bu kadar rahat bu şekilde konuşmasıyla
utanmaya başlamıştı."kahvaltını yap güzelim. şirkete geldiğiniz gibi odama bekleniyorsunuz"
sunoo jay'in göz kırpıp çıkmasıyla şaşkınlıkla arkasından "iyice utanmaz oldu" diyip içeriye geri dönmüştü.
•••
"efendim bay kim geldi"
"tamam al içeriye"
jay burnunun ucuna düşen gözlüğü geri taktığında sandalyesinde geriye doğru uzanmıştı.
sunoo geldiğinde sekreteri çıkmadan önce eğilmiş ve "günaydın bay park. dün bunları istemiştiniz" demişti. jay ise gülümsememek için kendini tutmuş "sekreter jang çıkabilirsin" demişti.
sunoo sekreterin çıkmasıyla gülerek jay'in yanına gitmiş ve masasına yaslanmıştı .
"bu ne böyle sanki gizli bir ilişkideyiz? bu konuyu sonra da konuşabilirdik"
"bir haftadır izindeydim ve o kadar çok belge birikmiş ki seni izlerken daha motive olurum"
"yani 5 yıl önceki halime döneceğim diyorsun inatla"
"evet peşinden koşacağım inatla"
"jay sevgili olalım"
"ne?"
"sevgili olalım" sunoo jay'in başında beklerken jay sandalyesinden kalkıcakken sunoo onun geri oturmasını sağlamış ve "jay çok ciddiyim. birbirimizi seviyorken niye zaman kaybedelim ki? gerçi peşimden koşarken sana şahit olmak güzel olabilirdi" demişti.
jay'in hala ona şaşkınca bakışlarını yollarken sunoo kıkırdayıp jay'in sandalyesini kendine yaklaştırmış ve jay'in dudaklarına yapışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴡᴀʟʟᴇᴛ-ᴇɴʜʏᴘᴇɴ ✓
Fanfictionriki: jakewon neydi grubumuzun mottosu jungwon: jayin evi hepimizin evidir jake: jayin cuzdani hepimizin cuzdanidir sunoo: kendisi de benim|