ayyy 1k okunma ozel bugunun ikinci bolumu
•••
"hadi riki ve sunghoon'un evliliğine!!"
heeseung bira bardağını havaya kaldırdığında diğerleri de içkilerinden bir yudum almıştı.
jungwon bardağındaki birayı dikip tekrar istediğinde sunghoon "daha geleli beş dakika oldu nolur içip sızmayın ya da bela yaratmayın" demişti.
jungwon gülümseyerek "sorun yok sorun yok" dediğinde heeseung "nedense güvenemedik" diyip gülmüştü.
sunoo elini yüzüne koymuş dirseğini masaya dayadığında sunghoon da onun omzunu sıvazlayarak kendisine dönmesini sağlamıştı.
"gerilme artık tamam mı?" diyince sunoo'nun gözleri dolmuş ve kafasını sallamıştı.
jay kaşlarını çatarak baktığı sırada riki de konuşarak iyice kafasını karıştırmıştı.
"sunoo ben senden özür dilerim. yani düğünde sana sormamalıydım" demişti.
jay dışında herkes riki'nin "niye hepimizle ilişkini kestin ki?" sorusundan dolayı özür dilediğini anlamıştı.
"ne oluyor? riki sen niye özür diliyorsun sunoo'dan?"
jungwon elini ensesine "biz biraz sen gittikten sonra kavga ettik" dediğinde sunoo ise "tam tersi ben bağırdım siz dinlediniz" demişti.
o düğün günü jay'in sevgilisini tanıştırdıktan sonra hissettikleri hala aynı olsa bile artık çok umrunda değildi. bu yüzden de jay varken bile gerilmiyordu.
hatta gören tatil diye sadece içki içmeye geldiğini söylerdi -ki sadece o değil sunghoon ve riki dışında herkes şimdiye kadar hızlı ve çok içmişlerdi-
sunoo sessizlik kafasını kaldırıp "arkadaşlar o an hepinize sinirle patladığım için özür dilerim. özellikle jungwon ve jake sizden" demişti.
jungwon öksürerek kafasını yukarıya kaldırmıştı. sunoo o gün hepsine kızarak düğünden ayrılmıştı ama çok haklıydı. bu yüzden de dediği her şey aklından hiç çıkmıyordu.
eskiden olanlar gözünün önünden film şeridi gibi geçiyordu.
jake ise jungwon'un bu haline bakıp dudağını ısırmıştı ardından da "sunoo haklıydın. hatam hepinizi etkiledi ki öyle bir olayın etkilemeyeceğini düşünmemiz de saçma olurdu. ne kadar jungwon'dan özür dilesem de ben hala pişmanım zaten" demişti.
"peki tekrar..." sunghoon konuşamadan jungwon kafasını indirmiş ve "hayır. tekrar düşünmüyorum. hala atlatabildiğim söylenemez yedi yılım onunlaydı ama kendimde o katlanma gücünü bulamıyorum. ailem de kabul etmiyor" dediğinde herkes sessizleşmişti.
"dediklerini tamamen anlıyorum ama hala seviyor musun?" jake bunu söylediğinde jungwon masadan ayrılmıştı.
jake hızla arkasından giderken heeseung ise "hala seviyor olma ihtimali çok yüksek. ne de olsa tek değiller" diyip sunoo'ya bakmıştı.
jay şu an ne olduğunu anlamazken heeseung'un dediği ile gözlerini büyültüp sunoo'ya bakmıştı.
"ne demek istiyorsun biliyorum heeseung ama ortada bir kişi var. iyi misin sen?"
riki ve sunghoon bunu jay'in yanında konuştukları için şaşırırlarken jay en sonunda "ortada kim var?" dediğinde sunoo içkinin de getirdiği cesaretle "sevgilin var oldu mu?" demişti.
•••
islemleri hizlandiriyoruz askolar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴡᴀʟʟᴇᴛ-ᴇɴʜʏᴘᴇɴ ✓
Fanfictionriki: jakewon neydi grubumuzun mottosu jungwon: jayin evi hepimizin evidir jake: jayin cuzdani hepimizin cuzdanidir sunoo: kendisi de benim|