31

207 23 37
                                    

burayi tekrar birakirim korkumdan gotum tutustu ficlere yoneldim saka gibi
neyseee bu bugun attigim ikinci bolum iki bolum daha atacagim dikkat edin okurkenn

•••

"arkadaş grubunda tek yalnız ben mi olacağım gerçekten?"

heeseung ağlarken jungwon kan aldırdığı için tatlı bir şeyler yiyordu. yanlarında belge düzenleyen
hemşir elde olmadan gülerek heeseung'a baktığında riki aklında sinsi fikirler dolandırmaya başlamıştı bile.

"riki öyle gülümseme yanlış anlayacak" heeseung sinirle fısıldayarak riki'nin karnına dirsek atmıştı.

"yanlış anlasın. git ve konuş işte"

"öyle mi diyorsun?"

sunghoon "bence dene ne olacak" dediğinde hemşir heeseung kalkmadan çoktan bir yere gitmişti.

"şansın şsi bile yok senin hayatında biliyor musun?" sunoo jay'in omzundan kafasını kaldırıp
konuştuğunda "asıl sen giden 5 yılı göz önünde tutup sende şans var mı diye düşün" demişti.

sunoo jay'e bakıp "gayet de var görüyorsun" demişti. jay gülümseyip sunoo'nun dudağına
minik bir öpücük kondurduğunda heeseung kusuyormuş gibi yaparken sunghoon sunoo'nun
utanması için dudağını büzüyordu.

beşi kendi hallerinde konuşurlarken jake ve jungwon aşırı gergin ve stresliydi.

jungwon pişman değildi ama jake hala jungwon'a karşı mahcuptu. test sonucu pozitif çıkarsa hayalleri gerçek olacaktı.

"jake tekrar pişman olmayacaksın değil mi?"

"jungwon ben sen beni affet diye etrafında dört dönüyorum sen bana istiyor musun diyorsun"

"sevgilim bilmiyorum. belki de gerçekten ebeveyn olmamamız gerekiyordur"

"senin çok güzel bir baba olacağın kesin bence-ama ağlama bebeğim lütfen"

"yang jungwon" hemşirenin jungwon'un ismini bağırması ile yedili ayağa kalktığında jake onlara
sakin olmaları için tembihlemiş ve ikisi doktorun yanına gitmişlerdi.

•••

"pozitifmiş"

"NE"

sunoo hızla jungwon'a sarıldığında ayrıldıkları gibi riki jungwon'u kucağına almıştı.

sunghoon ise sinirle "ya hamile o dikkatli davransana" dediği gibi de yavaşça yere bırakmıştı.

"sunghoon haklı oğlum gebertirim seni" jay bunu derken heeseung "arkadaşlar ikisinden de çıt çıkmıyor sizce de bir sorun yok mu?" demişti.

"ne oldu bir şey mi var?"

"ay tekrar yaşamayalım aynı şeyi bayılırım" heeseung sinirle konuştuğunda jake iç çekmişti.

"yok ondan değil" jungwon bunu diyip jake'e bakmıştı.

"biz ne yapacağız ve onu bilmiyoruz"

"ben hala gerginim iyi bir baba ya da eş olabilir miyim? aramızı düzeltmek için söylemek kolaydı ama..."

"gerçekten bunları düşünüyor olamazsınız" heeseung kafasını olumsuz anlamda sallarken sunghoon da ona katılmıştı.

"bebeğiniz olacak sizin şu an önceki gibi değil her şey bırakıp gidin"

"bakın sadece evlenip artık ev birleştireceksiniz" jay yardım edeceğini belirtircesine güven vererek konuştuğunda riki de onu açıklamak için konuşmuştu.

"biz size her yönden yardım edeceğiz zaten"

"ailem ne düşünür bilmiyorum" jungwon jake'e bakarak konuştuğunda jake de kabullenerek konuşmuştu.

"ben de beni kabul ederler mi ona emin olamıyorum. zaten öncesinde de zar zor kabul ettiler"

"olmadı beraber konuşacağız ama sonuçta kabul ederler" sunoo jake'in omzunu okşadığında jay de kafa sallamıştı.

"kabul etmeseler de minik mısır tanemiz için her şeyi yapacağız"

"of mısır mısır mısır" riki göz devirirken jay gözlerini büyültmüştü.

"ama tatlı düşünsene minicik" sunoo jungwon'un karnına elini atıp konuştuğunda riki de göz devirmişti.

"ay sevgilini koru hemen"

ᴡᴀʟʟᴇᴛ-ᴇɴʜʏᴘᴇɴ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin