kafamda hyunjin'in dediği dönerken jake omzuma vurmuş ve gülümseyerek bana bakmıştı.
"ne oldu ne bu düşünceli halin?"
"bir şey yok ya şirketle ilgili"
"şirketin nesi var ki? sunoo sorunu çözdü sanıyordum" heeseung da geldiğinde jungwon dışında herkesin burada olduğunu fark etmiştim.
"evet çözdü zaten ama sorun o değil şu an. izine çıkmayı düşünüyorum şirket içinde kararları yunjin ve hyunjin alabilir ama belge işleri tamamen yunjin'e kitlenecek. yetiştirebilir mi bilmiyorum" demiş ve içinden 'zaten sevgilisi ile arası kötü' diye de eklemişti.
o sırada jungwon yeni gelmiş ve jay'in tüm konuşmalarını duyduğu için merakla "sevgilin değil mi o kız? hem kendisi de senin gibi çalışıyor bir kişilik daha işe katlanamaz mı hem de kaç gün izin yapacaksın zaten? bugün de gezeceğiz bir nevi izin işte" demişti.
"evet sevgilim de..."
"sevgilisi diye iş yüklemek istemiyor herhalde" diyip gülen riki en sonunda sustuğunda sunoo'dan çimdik yemişti.
bu bir nevi niye benim yanımda değilsin siniriydi.
"tamam hadi artık bunları düşünmeyelim. sonuçta gezmeye geldik" sunghoon sunoo'nun bakışlarının ardından konuyu kapattığında jay ise kafasını sallamış ve tatile dönmesinin iyi olduğunu fark etmişti.
jay "bu arada 5 oda vardı. birinde sunghoon ve riki kalır zaten ama iki kişi daha bir odada kalacak" dediğinde heeseung "taş kağıt makas" diye bağırmış ve en sonunda jay sunoo ve heeseung makas yapmış jake ve jungwon kağıt yaptıkları ellerine bakmıştı.
"şey-" jungwon dudağını ısırdığında yarışı kazananlar ortamdan çoktan tüymüştü.
jake ise gergin olan eski sevgilisine bir bakış atmış ve kendi spor çantası ile onun küçük bavulunu almıştı.
"yah! ben de taşırdım o çantayı" diye bağıran jungwon ile jake "alışkanlık" diyip ne dediğini fark ettiği için hızla otele girmişti.
sunghoon ve riki ise bu olayı sessizce izledikleri sırada riki "az önce ne oldu?" dediğinde sunghoon ise "galiba gerçekten eskilere dönüyoruz" demişti.
•••
ay nedense bu ficimi yazdikca daha cok sevdim
umarim siz de begenmissinizdir
boyle degisik degisik seyler eklemeyi dusunmuyordum ama garip bir sekilde iyice abarttim ve bence guzel olduQLMWDKMDWLWKW
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴡᴀʟʟᴇᴛ-ᴇɴʜʏᴘᴇɴ ✓
Fanfictionriki: jakewon neydi grubumuzun mottosu jungwon: jayin evi hepimizin evidir jake: jayin cuzdani hepimizin cuzdanidir sunoo: kendisi de benim|