30

222 26 47
                                    

AYYYY COK MUTLUYUM BUGUN BU FIC BITIYO O YUZDENNNN

•••

<1 ay sonra>

sunoo gülümseyerek kendisine pasta getiren sevgilisine bakmıştı.

"nane çikolatalı mı? iyyy" riki burnunu kırıştırdığında sunoo omzuna vurduğunda herkes ikisine gülmüştü.

"ay benim de canım çekti neden ki düşüncesi bile midem bulandırıyor" jungwon böyle dediğinde jake "almamı ister misin bir tanem?" dediğinde jungwon kararsız kararsız bakmıştı.

sunoo "belki bitiremezsin al benden ye" dediğinde jay'in ardından da heeseung kahvelerin geri kalanlarını getirmişti.

jungwon elde olmadan yediği kek ile mızıldanarak "ya ben bunu hiç sevmiyorum niye canım çekiyor" demişti. tek sorun bunu derken pastayı yemeye devam etmesiydi.

"ay yok ol. en sevdiğim pastayı niye kötülüyorsun"

jay sunoo çemkirdiğinde sakinleşsin diye omzuna kolunu atıp kendine çekmiş saçına öpücük kondurmuştu.

sunoo hemen jay'e döndüğünde minik bir öpücüğü de dudağına kondurmasıyla sakinleştiğinde -diğerlerini unutmasıyla- heeseung da "jungwon niye böyle diyorsun nane çikolataya laf attığında yükseliyo hemen bilmiyor musun?" demişti. jungwon ise bunu demesiyle ağlamaya başlamıştı.

"özür dilerim sunoo bak cidden öyle demek istememiştim"

jungwon ağlarken sunoo neye uğradığına şaşırarak jungwon'a bakıyordu.

riki ise aklına gelenle gözlerini büyültmüş ardından da jake'e dönüp "YA SİZ BARIŞTIĞINIZ Gİbi ilişkiye mi girdiniz" başta bağıracakken yalnız olmadıklarını fark ettiğinde fısıldayarak konuşmuştu.

jungwon ağlamasını kesmiş hıçkırırken jake ile bakışmışlardı.

"komik bir şaka?" heeseung bu sefer ellerini etrafına yelpaze yaparken sunoo kahkaha atmaya başlamıştı.

"illa evlenmeden çocuk sahibi olacaktınız değil mi?"

"düğün yapmalıyız. bu sefer biterim ben"

"kabul ediyor musun yani? affetin mi beni"

"ya jake sence şu an affetmem mi önemli"

"affetmişsin belli ki" riki sırıtarak baktığında bu sefer de kafasına gelen darbe jungwon'dan olmuştu.

"tamam hadi minik bir nikah yapalım hemen ailenin kızmayacağı şekilde. ben ayarlarım cidden minik olsa da mükemmel olur"

jay gülümseyerek konuştuğunda sunoo "hani mantıklı olması için öncesinde test mi yapsak? belki hamile değildir" dediğinde riki "ben tekrar alıp o gerginliği yaşayamam" diyip bayılır gibi taklit yapmıştı.

"tamam sakin olun. jungwon'u daha fazla germeyin. gel sevgilim hastaneye gidelim"

hepsi giderken riki ise "şaka gibi biz sizin yüzünüzden boşuna 5 yıl yedik. ikiniz evleneceksiniz şimdi diğer ikiniz sonunda sevgili oldunuz. nasıl bir şey bu ya?" diye arabada kendi kendine söylenirken sunghoon onu susturmak için dudağına minik bir öpücük kondurup jakelerin arabasını takip etmek için arabayı çalıştırmıştı.

•••
nasi da pat diye tekrarladik
sicmayin agzima aklima bisi gelmedi su siralar yazamiyorum cidden 😔

ᴡᴀʟʟᴇᴛ-ᴇɴʜʏᴘᴇɴ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin