"jungwon beni bekle"
"ne var ne? ne istiyorsun?"
"sorumun cevabını"
"sen o zaman 'iyi hamile değilsin' derken verdin bana cevabını jake. ben doğurabileceğime bakabileceğime inanmışken gelen negatif sonuçtan daha çok kırdın beni. hala kafamda dolanıyor o dediklerin. seviyor olmam mı önemli sence şu an?"
"evet. kendimi affettirmek ve kendimi affetmek için bu önemli"
jake bunu söylerken jungwon çoktan olduğu yerde durmuştu.
ikisi de nefes nefese birbirlerine baktıklarında jungwon dolu gözleriyle "ben kendimi affedemezsem ne olacak peki bize?" dediğinde jake kendini tutamayıp jungwon'a sarılmıştı.
onun kokusunu uzun süre sonra yakından çekebildiği için o kadar rahatlamış hissediyordu ki.
"çocuğumuz olursa affedersin belki?" dediğinde jungwon şaşırarak ayrılmıştı.
"ne demek bu?"
"riki ve sunghoon beni çağırdığında senin gelme ihtimalin beni çok heyecanlandırmıştı. sonra seni gördüğümde kendinle, yaptıklarınla hala beni heyecanlandırdığını fark ettim. biliyorum her şeyi hemen eski haline döndüremeyiz ama kabul edersen ben daha iyi olması için elimden geleni yapacağım"
"neyi kabul edersem?"
"benimle evlenmeyi, çocuğumuzun olmasını. hayatımı sonuna kadar seninle geçirmek istiyorum ve daha fazla zaman kaybetmek istemiyorum. özellikle de senin hamileyken, çocuğumuzu doğurduğunda, onu büyütürken her anında yanında olmak istiyorum. az önce sen konuşurken anladım ki seninle kurduğum tüm hayalleri gerçekleştirmeye cesaretim var artık ama başka biriyle yapacak olmana da o kadar cesaretim var mı diye sorarsan sanmıyorum"
"jake-"
"tamam cevap verme biliyorum erken ve önümüzde çok engel var ama yanında olacağım. bir 5 yıl daha kaybetmek istemiyorum"
"jake zaten-"
"aaa evet zaten aynı odadayız sen düşün bana cevap verirsin"
"jake kabul ediyorum diyorum bir dinle ya" jungwon bağırarak konuştuğunda jake gözleri açılmış bir şekilde jungwon'a baktığında jungwon da bağırdığı için utanıp kafasını başka bir tarafa çevirmişti.
jake "bu utangaç hallerini de çok özlemişim" diyip jungwon'a sarılmıştı.
kollarını belinden bacaklarına atıp kucağına almış "artık gerçekten çocuk yapmaya gitmeliyiz" demişti. jungwon omzuna vurup güldükten sonra dudaklarını jake'in dudaklarıyla birkeştirmişti.
•••
wallet jakewonu cok seviyom
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴡᴀʟʟᴇᴛ-ᴇɴʜʏᴘᴇɴ ✓
Fanfictionriki: jakewon neydi grubumuzun mottosu jungwon: jayin evi hepimizin evidir jake: jayin cuzdani hepimizin cuzdanidir sunoo: kendisi de benim|