Čínské nudle z Brna

207 23 3
                                    

Vzhledem k tomu, že Análie nikdy nebyla žádná žena v domácnosti, tak netušila jak se vaří čínské nudle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzhledem k tomu, že Análie nikdy nebyla žádná žena v domácnosti, tak netušila jak se vaří čínské nudle. A proto se z nich stala lahodná nudlová břečka. A protože ani nevěděla, jak se vaří omáčka na nudle, tak jen vyndala z lednice jakousi nádobu s chilli omáčkou a kydla většinu jejího obsahu do misky.

Hned jak měla nudle hotový, donesla je Frantovi.

"Tady jsou ty čínské nudle," podala Frantovi misku s jídlem.

"Co je tohle za srajdy?" ptal se skoro až vyděšeně Franta.

"To jsou ty čínské nudle, co jste chtěl," zopakovala.

Franta se na ni jen nesouhlasně zadíval, vzal si tu misku a dal se do jídla. Nabral nudle hůlkami, strčil si je do pusy a začal mlaskat jako přežvýkavec.

"Není to tak zlé," zamumlal si pro sebe, "teď se vrať zpátky do kuchyně a nakrájej mi rajčata."

"Jako vážně po mně chce čínské nudle a rajčata? To mě unesl jen, aby si ze mě udělal služku?" podivila se v duchu Análie, protože netušila, jak takové únosy probíhají, a zamířila zpět do kuchyně. Zpátky se vrátila s miskou rajčat z jednoho nejmenovaného supermarketu. Když však vstoupila dovnitř, všimla si něčeho velmi znepokojivého. Její učitel ležel na gauči a přitom se ládoval čínskými nudlemi jako otesánek. Takhle nechutně jíst ještě nikdy nikoho neviděla. Co největší rychlostí mu rajčata položila na stůl a chystala se opustit tuto místnost.

"Tady to je, pane učiteli," špitla Análie a utekla z místnosti. Málem se přerazila o vlastní nohu. Než však stihla utéct, zastavil ji její učitel.

"Počkej, Análko."

"Co?" dostala ze sebe.

"Dostal jsem nápad," odmlčel se, "budeme si tykat."

Sexy teacher FrantaKde žijí příběhy. Začni objevovat