Výpověď

235 23 1
                                    

Franta si byl už po druhém dolití čaje jistý, že se Análie zanedlouho předávkuje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Franta si byl už po druhém dolití čaje jistý, že se Análie zanedlouho předávkuje. Bylo mu však jasné, že musí být co nejrychlejší. A proto hned, co Análie omdlela, vyndal Franta jakousi velkou krabici a nacpal Análii do ní. Krabici schoval pod svůj stůl a pak se odebral do ředitelny, aby si promluvil s ředitelem Pytlíčkem.

"Pane Pytlíčku, věnoval byste mi prosím trochu času?" otázal se Franta ředitele.

"Samozřejmě, Uzdichcale, co potřebujete?"

"Rád bych podal výpověď," vyslovil.

"Co prosím? To nemůžete udělat! Bez vás Análie zase propadne. Já už nechci znovu podepisovat její vysvědčení. Opravdu ne," zvýšil ředitel hlas dost možná na pokraji psychického zhroucení.

"Pokud vás to potěší, Pytlíčku, tak jsem slyšel od Análie, že už dál na tuhle školu chodit nebude."

"Je pravda, že jsem si všiml nějakého dopisu od jejích rodičů, ale zatím jsem ho nestihl otevřít."

Franta se ušklíbl, protože na rozdíl od Pytlíčka věděl, kdo je skutečným odesílatelem tohoto dopisu. Tento dopis totiž ve skutečnosti nebyl od Análiiných rodičů. Napsal ho sám Franta. Díky tomu se lidé nebudou ptát na tolik otázek.

V dopise totiž stálo, že Análie odchází ze školy, protože se se svými rodiči přestěhuje do jiného města, kde nastoupí i na svou novou školu.

Protože Pytlíčka uklidnilo, že už se Análií nebude muset stresovat, tak s radostí a nejspíš i s úlevou učitele Uzdichcala propustil.

Franta urychleně opustil ředitelnu, aby neplýtval časem než se Análie probudí a přitom přemýšlel ještě nad jednou věcí.

Jak se teď zbavit Análiiných rodičů?

Sexy teacher FrantaKde žijí příběhy. Začni objevovat