Frantův mobil

166 22 0
                                    

Franta se ráno probudil s takovou kocovinou, že se sotva mohl pohnout, a proto donutil Análii, aby mu celý den nosila čaj do postele.

Análie ke své úlevě přišla na to, že Franta si z jejich nočního rozhovoru nic nepamatoval a ani dnes nebyl zcela při smyslech.

Rozhodla se proto pokračovat ve svém pátrání a právě se jí naskytla skvělá příležitost. Franta totiž usnul a na nočním stolku ležel jeho nestřežený mobil.

Rozhodla se chopit své první a dost možná i poslední příležitosti. Zvedla Frantův mobil a pokusila se ho otevřít. Byl sice zamčený na PIN kód, ale pak si všimla, že by ho dokázala otevřít díky otisku prstu Franty.

Opatrně šťouchla do Franty, aby zjistila, jestli opravdu spal. Spal jako zabitý. Vzala Frantův prst do ruky a přitiskla ho k mobilu, který se vzápětí odemkl. Jako první se rozhodla podívat na jeho zprávy. V nejpoužívanějších kontaktech našla jméno Ištván Mrazivý. Rozklikla tento chat a začala číst:


Před sedmi dny:

Franta: Tak jak jsi na tom?

Ištván: Už je po nich. Cena za oba je stejná jako vždycky

F: Zase tolik? Nestačí ti, že za ten obraz zas dostaneš majlant?

I: Máš to se slevou a ještě si stěžuješ?

Před dvěma dny:

F: V sobotu bude u mě ten večírek. Přijdeš?

I: Jasně, že přijdu, ale jestli tě zas budu muset vláčet do postele jako minule, tak si mě nepřej. Mimochodem, kdy mi to zaplatíš?

F: Dám ti to v pondělí.

Dnes:

I: Hej, za to, cos včera zas předvedl, mi dlužíš benzín. A roztrhl se mi provaz na skřipci, takže mi to taky koukej do středy sehnat. A nebo mi to rovnou můžeš dát i s těmi prachy v pondělí.


Análie byla překvapená. Věděla, že Franta dělá něco nelegálního, ale že by obchodoval s nájemnými vrahy? A ještě k tomu jednoho zval k sobě domů? Pak jí však něco došlo. Ona toho vraha už přeci viděla! Vždyť viděla, jak se Frantu snaží někdo dovléct do postele. To byl určitě on!

Rozklikla další chaty. Ve většině se nenacházelo nic konkrétního, o čem by mohla říci, že je to nějakým způsobem podezřelé. Pak si ale všimla, že v jednom chatu je zmíněno něco velmi znepokojivého. Obchod s lidmi. Že by Franta obchodoval na černém trhu? Ale za jakým účelem?

Sexy teacher FrantaKde žijí příběhy. Začni objevovat