Mafiánská kalba

187 22 0
                                    

Uběhl již týden od Análiina únosu a Franta si všiml, že si u něj doma již pomalu zvyká. Rozhodl jí proto oznámit své plány na dnešní večer.

"Dnes budu pořádat největší mafiánský večírek za poslední půlrok. Sjedou se sem všichni brněnští mafiáni a já potřebuju, aby ses chovala slušně. Nesmíš mi udělat ostudu, rozumíš?"

"Dobře, Franto," odpověděla bez emocí v hlase, protože už jí došlo, že pokud je jí život milý, tak musí bez keců poslouchat.

Dnes nastal jeden z mála dní, kdy Franta utratil většinu svého měsíčního příjmu. Nejvíce utratil za úklid, jelikož on ani Análie neměli ponětí, jak se drží smeták či lopatka. Dost peněz však vyhodil i za kuchaře, protože s vařením Análii moc nevěřil a sám by se vařečky nikdy ani nedotkl.

Do pár hodin byly všechny přípravy hotové a do Frantova sídla začali přijíždět první hosté ve svých luxusních šalinách s číslem devět. Franta se s nimi pozdravil a dal se do řeči s jedním pověstným mafiánem, který byl známý svými kybernetickými útoky na pražský úřad.

Bavil se s ním nejméně deset minut, dokud do jeho domu nedorazil jeho nejlepší přítel.

"Ištván Mrazivý, je to tak?" zeptal se ho mafián, se kterým Franta zrovna vedl hovor.

"Ano, jsem to já," odpověděl.

"Těší mě. Slyšel jsem o vašich hyperrealistických dílech. Jsou působivá. Mohl bych se zeptat, co jste namaloval naposledy?" zeptal se nadšeně mafián.

Ištván vytáhl z kapsy svůj mobil a ukázal mu s úsměvem od ucha k uchu své poslední dílo - muž a žena svázáni na židli v jakémsi velkém mrazáku. Měli promodralou kůži, fialové rty a zmrzlé vlasy. Z nějakého důvodu až příliš věrně připomínali Análiiny rodiče.

Mezitím, co mafián žasl nad tímto nevídaným talentem, se stihl Franta vytratit z jejich blízkosti a šel se místo toho oddávat všem možným druhům alkoholu. Frantova tolerance alkoholu byla ale bohužel pro něj velmi nízká, a tak byl už do půl hodiny tak zlitý, že zapomněl své vlastní jméno. Ištván si naštěstí všiml Frantova počínání, rozloučil se s mafiánem a dotáhl Frantu až do jeho ložnice. Tohle bylo něco, co musel Ištván dělat pokaždé. Franta byl zkrátka nepoučitelný.

Potom, co se Ištvánovi konečně podařilo dostat Frantu do postele, se vrátil zpět na večírek bavit se. Chvíli po půl druhé ráno konečně rozpustil tuto mafiánskou sešlost a sám šel domů. To byla zase noc. Franta mu po tomhle bude opět dlužit nějakou službičku.

Sexy teacher FrantaKde žijí příběhy. Začni objevovat