Frantův trezor

154 22 0
                                    

Ačkoliv se to nezdálo, Franta byl poslední dobou velmi zaneprázdněn. Čekal ho velmi důležitý obchod, o kterém odmítal Análii cokoliv prozradit. Ne, že by ji to překvapovalo. Sice netušila, co Franta dělá a jak přesně vydělává, ale bylo jí jasné, že pro něj není bezpečné jí to prozrazovat. A o to více o tom toužila něco vědět.

Pátrání po informacích se pro ni pomalu stávalo jejím novým a ostatně i jediným posláním. Vlastně se ani nebylo čemu divit, když jediné, co kdy Análie ve Frantově sídle dělala, bylo vaření a uklízení. Proto každou příležitost, která se jí naskytla, využila tak, že se o Frantovi snažila dozvědět vše, co se dalo. Bohužel se jí to zatím příliš nedařilo. Franta byl na ni až příliš dobrý ve skrývání věcí.

Aby Franta udržel Análii co nejdál od sebe, protože nechtěl, aby slyšela jeho soukromé hovory se svými zákazníky, posílal ji uklízet stále více a více častěji. A právě dnes ji poslal vytřít podlahu do suterénu.

Análie se otráveně odebrala do suterénu a začala vytírat. K svému rozhořčení zjistila, že ten suterén je dostatečně velký na to, aby jí jeho vytírání zabralo celý den. A protože chtěla jít brzy spát, tak se do vytírání pustila hned, jak mohla.

Až k pozdnímu odpoledni měla Análie vytřenou první polovinu Frantova suterénu a pomalu se blížila k jeho zadní části.

Zadní část suterénu byla stejně rozlehlá, jako ta přední, ale na rozdíl od té přední byla většina místností v zadní části zamčená. To bylo pro Análii a její zvědavost naprosté utrpení. Pak si však vzpomněla, že má v kapse stále ten svazek klíčů a napadlo ji, že by ho mohla zkusit použít. Marně se snažila odemknout všechny zamčené dveře, na které narazila. Poté však narazila na jedny velké kovové dveře, které se odemknout daly.

Srdce jí bilo až v krku, když otáčela klíčem ve dveřích. A pak se dveře odemkly a Análie nevěřila vlastním očím. Nacházela se v obrovském trezoru. Udiveně se rozhlédla kolem. Tolik peněz na jednom místě ještě nikdy neviděla. Ze začátku netušila, co by měla dělat, ale pak se rozhodla chopit se své příležitosti a schovala si pod triko tolik peněz, kolik jen našla. Co nejrychleji trezor zas opustila a zamkla.

Aby nevzbudila podezření, rozhodla se ony klíče vrátit na stejné místo, kde je našla. Peněz si z trezoru odnesla dost na to, aby mohla utéct. Teď už jí zbývala jediná věc. Vymyslet plán.

Sexy teacher FrantaKde žijí příběhy. Začni objevovat