Odbila půlnoc a Ištván konečně dokončil své umělecké dílo. První, co udělal bylo, že okamžitě běžel za Análií pochlubit se.
"Už to mám hotový, chceš se na to jít podívat?" zeptal se nadšeně Análie, která už byla po tolika hodinách čekání k smrti znuděná. Když uslyšela, že už je Ištván hotový, rozzářily se jí oči.
"No konečně," prohlásila a zvedla se z gauče, na kterém se doteď válela, a vypnula televizi, kterou měla zapnutou už několik hodin.
Došli spolu do kuchyně, kde Ištván pracoval na svém obraze.
"Tak tady to je," prohlásil pyšně a kývl hlavou směrem k plátnu. Análie zvědavě pohlédla na Ištvánovo dílo. Nemohla uvěřit svým očím.
"Ištváne, ty máš takový talent," zvolala nadšeně. S obdivem si prohlížela obraz, který namaloval. Více reálněji už snad ani vypadat nemohl. Franta na něm byl vyobrazen ve chvíli, kdy byl již téměř celý potopený v omáčce. Vypadalo to užasně. Ištván se nedokázal přestat vyhřívat v Análiině chvále.
"Tak co teda ty peníze?" vzpomněl si. Análie pouze protočila očima a pokynula mu, ať ji následuje. Dovedla ho do suterénu, kde spolu prošli několika chodbami, než dorazili k velkým kovovým dveřím. Vytáhla z kapsy klíče, které v ní měla připravené už několik hodin. Odemkla trezor a nechala Ištvána vstoupit dovnitř.
"Tak, Ištváne, vítej ve Frantově trezoru. Vem si odsud kolik jen budeš chtít."
Ištván se nemohl vynadívat na to převeliké množství peněz. Nemohl tomu uvěřit. Opravdu si mohl vzít kolik jen chtěl?
"Tak vezmeš si něco nebo ne?" zeptala se ho Análie, které už pomalu docházela trpělivost. Análiina slova ho konečně probudila z transu a začal si lačně nabírat do rukou peníze.
Když si Ištván konečně nabral do kapes směšně velký obnos peněz, opustil konečně trezor a Análie za ním zamkla.
"Tak co? Spokojený?" zeptala se ho.
Ištván se na ni usmál. "Víc než dost."
ČTEŠ
Sexy teacher Franta
HumorNa základku kdesi v Brně nastoupí nový učitel jménem Franta. Má ale jedno tajemství. Náš Franta je ve skutečnosti mafián a do téhle školy nastoupil jen proto, aby si našel svoji další oběť. Proto má velikou radost, když přesvědčí jednu školačku, aby...