Rozmluva s opilcem

173 23 0
                                    

Když se Ištván téměř marně snažil dostat Frantu do jeho postele, nevšiml si, že ho celou tu dobu někdo pozoroval – Análie.

Proto poté co všichni mafiáni opustili Frantův dům, vlezla Análie do Frantovy ložnice a rozhodla se využít jeho chabého vnímání okolního světa.

"Hej, Franto, vstávej," třásla s ním Análie.

"Ištváne, přestaň, já nechci," řekl rozespale Franta a málem by se dal znovu do spánku, kdyby s ním Análie nezatřásla znovu a silněji.

"Franto, to jsem já, Análie."

"Análka?" zeptal se trochu překvapeně.

"Musím se tě na něco zeptat. Je to důležité."

"Nepočká to do zítra?" zívl Franta.

"Ne, nepočká."

"Tak dělej."

"Franto, proč jsi mě unesl?" zeptala se na otázku, která ji tížila již celý týden.

"Chci hezkou mladou manželku, co se mi postará o dům," odpověděl ospale Franta.

"Ale vždyť neumím vařit ani uklízet," podivila se Análie, proč by ji Franta vůbec mohl chtít za manželku, "počkat, já se vlastně ještě ani nemůžu vdávat, není mi přece osmnáct," vzpoměla si.

"Jsem mafián, umím zařídit všechno," zamumlal. Tato věta Análii zaujala.

"Můžu se taky stát mafiánkou?"

"To víš, že ne," s těmito slovy se dal Franta zpět do spánku a Análie z něj už nic dalšího nevytáhla.

Její pátrání ale stále ještě nekončilo. Vydala se do Frantovy pracovny a cestou přemýšlela, jestli to co jí Franta právě teď prozradil, byla vůbec pravda. Vstoupila dovnitř a začala prohledávat všechny jeho šuplíky. V podstatě téměř nic nenašla kromě jednoho stále neotevřeného dopisu v obálce. Se zvědavostí jej opatrně otevřela a vytáhla z něj papír. Sice moc nerozuměla, o čem pojednával, ale věděla, že se nejspíš jednalo o nějakou smlouvu. Jedna věc jí však byla jasná. Franta měl prsty ve spoustě ilegálních věcech.

Sexy teacher FrantaKde žijí příběhy. Začni objevovat