Omáčka pro Frantu

113 20 2
                                    

Hned co Análie zaslechla, že se Franta vrátil domů, doběhla tryskem do kuchyně a vytáhla pánev. Položila ji na linku a počkala, až do kuchyně přijde Franta.

"Jsem doma, Análko. Udělalas ty nudle?" zeptal se jí nicnetušící Franta.

"Nudle jsou hotové, teď už stačí jenom dodělat omáčku," usmála se zlomyslně, čehož si ale Franta nevšiml.

"Už teď voní docela hezky," pochválil ji Franta.

"Díky," přijala Frantův kompliment, ačkoliv jí byl srdečně jedno.

"Mohl bych se na tu omáčku podívat?" zeptal se a došel až k hrnci s omáčkou, ke které si následně přičichl. To byla pro Análii první a dost možná i poslední šance jednat. Popadla pánev do ruky a vší silou s ní praštila Frantu do hlavy. Franta se v bezvědomí sesunul k zemi a Análie došla pro provaz, kterým ho svázala. Poté nějakým zázrakem zvládla Frantu dostat na stůl, kde ho prozatím nechala ležet. Vzala hrnec s omáčkou a položila ho před stůl. Teď už stačilo počkat na Ištvána, který jí pomůže s druhou částí jejího plánu.

Krátce před šestou hodinou Ištván opravdu dorazil a s sebou měl i svůj malířský stojan, plátno, barvy a štětce. Análie ho přivítala a dovedla až do kuchyně. Ve chvíli, kdy vstoupil do kuchyně, mu bylo jasné, co se zde dnes mělo dít.

"To bude nádherný obraz. Ten snad ani nebudu prodávat. Pověsím si ho doma na stěnu," zvolal nadšeně. Ištvánova radost byla nakažlivá, a tak se Análie také začala radovat.

Jejich radost však moc dlouho netrvala, protože museli pokračovat ve svém plánu. Proto šla Análie do koupelny a tam napustila kýbl plný ledové vody. Vrátila se s ním do kuchyně a vychrstla jeho obsah na Frantu.

"Co se děje?! Análko, co se stalo?" zvolal Franta. Análie se na něj pouze sladce usmála a nic neřekla.

"Análko, cos mi to udělala?! A co ty tu děláš, Ištváne?" snažil se pochopit situaci. Jak Ištván, tak Análie mu ale odmítli odpovědět na jeho otázky. Nechali ho, ať na to přijde sám.

Po chvíli mu už ale začalo docházet, co se stalo a začal ječet jako gorila.

"Análko, prosím. Nedělej to!"

Sexy teacher FrantaKde žijí příběhy. Začni objevovat