Plán pomsty

110 20 0
                                    

"Můj plán je úplně jednoduchý. Přijď ke mně dnes v šest hodin večer. Až se Franta vrátí, tak se ho zbavíme. Už nechci čekat jediný den. Chci ho vidět mrtvého," pronesla Análie.

"Jak přesně to chceš provést?" zeptal se Ištván.

"Neboj, postarám se o to," odmítla mu prozradit detaily, "stačí, když si přineseš své umělecké potřeby. Bude to pro tebe takový malý bonus."

Ištván se na ni tázavě podíval. Netušil, co měla v plánu a toužil to vědět. Bylo mu však jasné, že to bude stát za to.

Protože mu Análie odmítla prozradit více informací, tak ho už pouze doprovodila ven a předala mu trochu peněz z Frantova trezoru, aby si to Ištván ještě náhodou nerozmyslel.

Poté, co Ištván odešel, se Análie pustila do práce. Došla do Frantovy ložnice a vytáhla z jeho skříně provaz. Trochu se pousmála té ironii. Tímhle provazem byla před pár týdny svázána ona. A dnes si to vymění.

Došla s provazem do kuchyně a položila ho na stůl. Poté šla najít ten největší hrnec, jaký měl Franta ve svém domě. Našla rovnou dva. Vzala oba dva hrnce a v jednom začala vařit čínské nudle. Druhý hrnec byl na omáčku. Na tu se dnes těšila ze všeho nejvíc.

Zanedlouho byly nudle uvařené a Análie si mohla odpočinout. Natáhla se na gauč a hodila si nohy na stůl. Konečně měla chvíli volna.

V půl šesté však její volno skončilo, protože zdola zaslechla zvuk odemykání dveří. Franta se vrátil domů.

Análie se zlomyslně usmála. Přišel čas na zábavu.

Sexy teacher FrantaKde žijí příběhy. Začni objevovat