"Yani babam seni aldattığını düşündü.. Doğru mu anladım anne?"
"Evet meleğim. Sen doğduktan sonra da DNA testi yaptırıp sonucuna dahi bakmadan babana gönderdim. Çıkacak sonucu biliyordum çünkü.."
"Üzülme anneciğim. Ben seni hiç bir zaman bırakmayacağım."
"Bada bebeğim. Beni ağlatmaya mı çalışıyorsun?"
Küçük kız annesine sıkı bir sarılma vermişti. Seungmin kızının 6. yaş gününden 7gün geçmesiyle kızının babası ve annesi arasındakileri anlayabilecek yaşa geldiğini düşündüğü için babasıyla neden ayrı olduğunu anlatmıştı.
Bada bugüne kadar annesiyle babasının ayrı olduğunu ve babasının Japonya'da yaşadığını biliyordu. Annesinin telefonunda ki fotoğraflardan başka da görememişti babasını.
Çünkü.. Minho DNA testinde badanın babası olduğu kesinleşmesine rağmen kızını kabul etmemiş ve ülke değiştirmişti.
Yine de Seungmin Minho kızını tanıyabilsin diye 2 ayda bir minho'nun yakın arkadaşı Jay'a mektup yolluyordu ve Minho'ya ulaştırmasını rica ediyordu. Jay bunu severek yaptığını söylüyordu. Seungmin mutluydu. Belki de öyle sanıyordu. Belki de yakın zamanda mutluluğu bozulacaktı kim bilir..?
"Anneciğim postacı gelmiş."
Seungmin hızla elini yüzünü yıkamak için girdiği banyodan çıkıp kapıya ilerledi.
Postacı ona bir zarf uzattı ve acele ile gitti. Seungmin zarfı görünce gerilmeden edememişti.
"Bada çizgi film izlemek ister misin?" Yere eğilip güzel kızına sorduğu soruya kızı hevesle kafasını sallayınca beraber Seungmin'in yatak odasına gittiler ve anne kız yatağa yayıldılar. Seungmin Bada'nın en sevdiği çizgi film olan esrarengiz kasabayı açtı ve sonra hazır Bada'nın dikkatini dağıtmışken zarfı açtı. İçinden çıkan kağıttan korkuyordu. Seungmin'in hisleri hep kuvvetli olurdu ve kötü bir şeyler olacağını tekrar tekrar hissediyordu Seungmin. Yavaşça içinden kağıdı çıkarttı ve zarfı komidinine koydu.
Kağıdın katlarını yavaşça açtı ve okumaya başladı...
"Anneciğim bu bölüm bitti. Kumandayı verir misin diğer bölümü açacağım."
Seungmin Bada'nın konuşması ile kendine gelirken kumandayı küçük kızına uzattı. Lavaboya gideceğini söyleyerek yataktan kalktı ve hızlıca odasından çıktı.
Kendini lavaboya attı ve kapıyı kapatıp kilitledi. Sırtını kapıya yaslayıp nefes almaya çalıştı. Olmuyordu.. asla olmuyordu. Seungmin nefes alamadığını sonuna kadar hissediyordu. Telefonunu odada bırakmıştı. Bada'ya ihtiyacı vardı.
Bir eliyle boğazını tutarken diğer eliyle kapı kolundan destek alarak ayağa kalkmayı denedi. Öksürükleri geçmiyordu. Kızına ihtiyacı vardı. Ayakta durmayı başardığında kilitlediği kapıyı açmaya çalıştı. Bu sırada kızının seni duydu Seungmin.
"Anneciğim iyi misin, hiç sesin gelmiyor?"
"B-bada.."
Zarzor açtığı kapıyla küçük kızını gördü Seungmin.
"Bada t-elefonum-u getirir m-misin?"
"Anne! İyi misin?"
Dizlerinin üstüne çöküp kızını kucakladı büyük olan. Zaten ayakta durmaya gücü kalmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
her şeyim/2MİN
Fanfiction"Ben Kim Seungmin. Kızım ve eşim için her şeyi yaparım." Hamile olduğunu söylediği gibi evden atılan Seungmin yıllar boyunca çalışıp kızına bakmış dünyanın en zenginleri listesinde zirveye yerleşmişti. 6yılın sonunda çat diye gelip velayet davası aç...