26

183 19 123
                                    

"Ne demek hamileyim!?"

"Bağırma! Minho daha bilmiyor."

"He sen ondan yürüyemiyorsun!"

"Kapayın çenenizi!"

Seungmin utançla başını yorganın altına sokmuştu. Şu an tam deve kuşu gibi duruyordu.

Geldiğinden beri konuşmayan Felix sonunda konuşmuştu.

"Şey ben de hamileyim."

"Lan!"

Jisung gülümserken Seungmin Hyunjin ve Jeongin bu kararı vermelerine çok şaşırmışlardı.

Sonuçta Felix ilk çocuğunu kollarında kaybettiği için pek kafasını toplayamıyordu. Demek ki toplamıştı.

Hepsi Seungmin ve Felix'i tebrik etmiş sonra da herkes eline telefonu almış bebekler için bir şeyler bakmaya başlamışlardı.

O sırada Bada'yı uyuttuğu için salonda canı sıkılan Minho odaya gelmişti.

Anında saklanan telefonlarla işkillenmişti büyük olan. Böyle saçma bir hareketi özellikle eşinden beklemiyordu.

Seungmin anında kalkıp eşinin elinden tutup sürüklemeye başladı.

Terasa kadar büyüğün söylenmeleriyle geldiler.

"Seungmin noluyor?"

"Minho otur bir."

Aslında Seungmin gözlerini doldurmamak için uğraşıyordu.

Tabi ki Minho'nun o zaman bunu isteyerek yapmadığını biliyordu ama hamile olduğu için evden atıldığını unutamıyordu.

Minho oturup stresten kendini yiyen küçüğü yan bir şekilde sol bacağına oturttu.

"Bebeğim sakin ol. Derdin neyse söyle."

"Minho beni seviyorsun değil mi?"

Küçük olan hamile olduğunu öğrendiğinden beri duygusallığı bırakmıyordu. He bu arada bizim çiftimiz burada konuşurken onları kapıdan izleyen Felix Jisung Jeongin ve Hyunjin'den habersizlerdi.

"O nasıl söz bebeğim. Bu konuları aştık. Seni tüm dünyayı öldürecek kadar seviyorum." Dedikten sonra ise küçüğün yüzünü öpücüklere boğmuştu büyük olan.

Seungmin derin bir nefes alıp konuştu.

"Minho acil bir şekilde evlenmemiz lazım."

"İstiyorsan tabi ki evleniriz meleğim de bu nerden çıktı."

"Söylemekten korkuyorum Minho..." Eşinin boynuna bir çocuk gibi sarılmıştı küçük olan.

Minho ise küçüğün bu duygusallığına anlam veremiyordu. Ellerini küçüğün sırtına koyup okşadı ve saçlarına öpücükler kondurdu.

"E sikişin artık hadi"

"Sus Jisung duyacaklar şimdi."

Duymamışlardı.

Seungmin derin bir nefes aldı ve kafasını kaldırdı. Minho'nun dudağına sert bir öpücük kondurdu ve göz yaşlarını sildi.

"Ben.. Hamileymişim Minho Bebeğimiz 3haftalık. Minik bir minmin taşıyorum karnımda." 6 sene önce de aynı cümleyi kurmuştu.

her şeyim/2MİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin