Yarın tam da bu saatlerde mahkeme olacaktı.
Seungmin bu bir ayda kızıyla bolca vakit geçirmiş bol bol ilgilenmişti. Hatta işe gitmemişti. Kızını okula bıraktığı zaman bir yere gitmiyor arabasında saatlerce oturup okulun bitiş saatini bekliyordu. Kızıyla okuldan çıktıktan sonra geziyorlardı.
Seungmin kızını kaybedeceğini düşünüyordu daha doğrusu biliyordu. Minho kaybedeceği bir davayı açmazdı..
Yine bir okul gününde kızının okulunun bitmesini bekliyordu Seungmin. Bu sefer şarkı açmak istemiş arabanın ekranından Spotifyı açmıştı.
Beğendiği şarkıların arasında dolaşırken bir şarkıyı gözüne kestirdi. Bayadır dinlememişti.
Cem Karaca- Bu Son Olsun
"Bugün sen çok gençsin, yavrum"
"Hayat ümit, neşe dolu"
"Mutlu günler vadediyor"
"Sana yıllar ömür boyu"
"Ne yalnızlık ne de yalan"
"Üzmesin seni"
"Doğarken ağladı insan"
"Bu son olsun, bu son"
"Doğarken ağladı insan"
"Bu son olsun, bu son"
Yine söylerken ağlamıştı. Bu şarkıyı ne zaman dinlese ağlıyordu. Kendini her berbat ve bir şeyleri kaybetmiş hissettiğinde bu şarkıyı açıyordu. 6 yıldır bu şarkıyı hiç dinlememişti. Canını yakıyordu bu şarkı onun.
Bada'nın okulunun bitiş saati yaklaşmıştı. Seungmin arabayı kapatıp okulun içine girdi. Kızını beklemeye başladı bu sırada içinden 'umarım yüzüm kızarmamıştır diye geçirdi'.
Kızıyla beraber Felix'i görünce gülümsemişti. Felix Bada'nın öğretmeniydi.
Minho'nun Seungmin'i evden attığı o gece Seungmin'i bulan Jisung ve Felix Seungmin'e çok yardımcı olmuşlardı. Hatta Seungmin bir süre onların evinde kalmıştı.
"Naber Seungmo?"
"İyidir Felix senden naber?"
"İyi bende. Bu şekerlik bugün bir resim çizdi sana göstermesi için onu 2tenefüs ikna ettim."
"Vaayy! Meleğim bana resmini göstermek ister misin?"
"Güzel olmadı ama anne!"
"Eminim çok güzel olmuştur bir tanem. Sen bana resmini gösterirsen senin kendini geliştirmen için bir şeyler söyleyebilirim. Hm. İster misin?"
"Tamamm!"
Bada çizdiği resmi minik çantasından çıkarıp annesine verdi.
"Obuaaa! Bada çok güzel bir Doraemon çizmişsin! Bu resmi beğenmeme sebebin neydi meleğim?"
"Çok fazla yapıp silince hoşuma gitmedi anne."
"Tamam meleğim istersen evde yine çizelim hm? Olur mu?"
"Olurr! Şey anne şu anlattığın mahkeme yarın mıydı?"
"Evet meleğim.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
her şeyim/2MİN
Fanfiction"Ben Kim Seungmin. Kızım ve eşim için her şeyi yaparım." Hamile olduğunu söylediği gibi evden atılan Seungmin yıllar boyunca çalışıp kızına bakmış dünyanın en zenginleri listesinde zirveye yerleşmişti. 6yılın sonunda çat diye gelip velayet davası aç...