Kim Seungmin çıkaracağı yeni albümün adını ve tarihini duyurdu!
'NEW LİFE' yakında yayında! Kim Seungmin yine şaşırtmıyor.Kim Seungmin 'NEW LİFE' albümünün trailerını yayınladı! Ünlü yazar Lee Seungmin'in bir kitabından alıntı yaptığını alenen açıkladı!
Ünlü avukat Kim Seungmin hala kayıplara karışmış durumda ve her yerde didik didik aranıyor!
Kim Seungmin albümün şarkılarını açıklayan bir video yayınladı!
+1 videoKim Seungmin ve eski eşi Lee Minho tekrar mı evlenecek? Sık sık hastaneye giden ikili kameralarımıza yakalanıyor. Kim Seungmin Lee Bada'dan sonra yeniden mi hamile?
+13 fotoğrafKim Seungmin ve Lee Minho evlendi! Düğün yapmayan çiftimiz "Konserde eğleniriz" dedi!
Kim Seungmin'in 'NEW LİFE' albümü beklemeleri sona erdiriyor! Gösterişli albüm yarın yayında!
"Ya bunu magazinciler anama babama anlatmadığım şeyi nasıl bilebiliyor!"
"Sakin ol bebeğim gerilme. Bebeğimizi üzeceksin."
"Ya deme öyle ben hala rüyada olduğumu düşünüyorum."
"Her şey oldukça gerçek bebeğim." Minho eşinin dudağına bir öpücük kondurup kafasını tekrar yola çevirdi. Kaza yapmak istemezdi.
Doktor kontrolüne gidiyorlardı. Bebeği cinsiyetleri belli olabilecek kadar büyümüştü.
İkisi de eve sürekli bir şeyler sipariş ediyorlardı. Zaten minik bebeğin odası hazırdı ama onlar sürekli kıyafet ve oyuncak alıyorlardı.
Bada ise çok heyecanlıydı. Küçük kız minik kardeşini dört gözle bekliyor onun için kağıtlardan veya kartonlardan bir şeyler yapıp duruyordu.
Kısaca Lee evi oldukça heyecanlı ve hazırdı. Tabi Seungmin pek hazır olduğunu düşünmüyordu.
Küçük olan çok endişeliydi. Aslında endişe etmesi gereken bir durum yoktu. Bada'yı Jisung, Felix ve Hyunjin'in yardımıyla büyütmüştü. Şimdi ise bir ordu yakını vardı. Hem anne babası da vardı artık.
Endişe etmeyi bırakıp hamileliğin tadını çıkarmalıydı.
"Lino." Küçük olan eşinin uzatarak ismini söylemişti.
"Efendim hayatım?"
"Benim canım çilek çekti.."
Minho kocaman gülümseyip eşine baktı.
"Senin canın çilek mi çekti? Yesinler seni! Çilek mi aşerdin?"
Seungmin tatlı tatlı kafasını sallayınca Minho öleceğini hissetti. Daha doğrusu eşinin tatlılığına öleceğini hissetti.
"Seungmin özür dilerim bebeğim ama çileğe alerjin var ve bu tatlı halinle bunu unutturamazsın."
"Ya Minho!"
"Hiç 'Ya Minho!' deme bebeğim bunu tekrar yapmayacağım. Geçen ay da aynısını yaptın tüm geceyi hastanede geçirdik. Hyunjin salağı ne olduğunu bulamadı bir türlü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
her şeyim/2MİN
Fanfiction"Ben Kim Seungmin. Kızım ve eşim için her şeyi yaparım." Hamile olduğunu söylediği gibi evden atılan Seungmin yıllar boyunca çalışıp kızına bakmış dünyanın en zenginleri listesinde zirveye yerleşmişti. 6yılın sonunda çat diye gelip velayet davası aç...